11.

1K 84 5
                                    

:Кук:
Успях да изляза от училище ,така че с Ви да не си говорим. Но той дойфе пред къщи и започна да звънни не само на вратата, а и на телефона. Чувствам се зле, предпочитам да умра. Не знам какво иска ,но започнах да трперя от страх, страх ме е да не ме мрази сега. Вече звъни 10 минути. Дразнинме ,а и съседите твърде много. Най-накрая реших да отворя вратата. Отвори и го гледах. Не казвах нищо ,просто чаках да каже нещо.
Защо ме отбягваш ?- попита ме Ви.
Да не те заразя с хомосексуалността си. - засмях се леко. -ако за това си дошъл и искаш да ме обидиш, си тръгни.- казах и тръгнах да затворя вратата. Но Ви я блъсна и се приближи, а аз се върнах крачка назад.
Най-добри приятели сме. Не бих те обидил.- след тези думу се чувствах толкова добре ,но и едновременно много зле.
Ще питам нещо. Харесваш ли ме ?- попита директно. И ? Какво сега ? Да ? Не? Как да отговоря?
Дори и да те харесвам ,ти мен не харесваш.-
Да си ме питал ?

Не, но не си гей. Така че ,знам.

А от къде знаеш че не съм гей?- това ме шокира.

Амии, може би защито сме най-добри приятели ?- звучеше по-скоро като въпрос ,а не отговор.

И ти никога не си споменвал ,че си гей, нали се сещаш ?-каза и се доближи до мен. Бяхме на сантиметери един ит друг. И О боже !! Толкова близо един до друг. Какво ? Ще ме целуне ли? Харесва ли ме ? Не разбирам !

Амии.. Не знаех как ще реагираш..за това не съм казал нищо.-докато говорех той гледаше ту очитеми, ту устните ми.

И аз също.- чувствах дъха му срещу лицето си. -не исках да си развалим приятелството. За това не съм казал нищо.- каза това и ОМГ. Той ...той ме ц-целуна !!!!
Ви ме целуна! Не мога да повярвам!
Опитах се да се отдръпна,но той ме притисна към себе си. Влезе вкъщи ,като затвори вратата след себе си ,без да се отдели от мен. Толкова съм объркан. Но съм щастлив ,че не ме мрази. Той..ме харесва, нали ?

––––––––

Амиии, пак само целувка хД
Надявам се да ви харесва!
И съжалявам ако има грешки!
:333

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now