Чух алармата и отворих очи, Ви беше до мен ,бяхме прегърнати. Останах у тях, защото майка му каза ,че било късно. Днес нямаме първи час, за това не събудих Ви. Гушнах го и заспах.
От името на Хоп:
Бейб, хейй..събуди се. Хайде~
Ммм, не, още малко..- Прегърнах Джимин ,защото все още ми се спеше.
Хайде, много си мързелив.- чух смеха му и отворих очи, усмихнах се, колко обичам да ми се усмихва така!Добро утро! - надигнах се за да го целуна. После седнах ,а той сложи краката си върху моите и ги кръстоса зад гърба ми. Сложих ръцете ми на рамото му, а неговите зад гърба ми и се целунахме. И двамата обичаме да се целуваме в това положение. Започнах да играя с косата му ,а той се усмихна, знам че му харесва ,а и на мен също. После започнах да движа ръката си на доло. Вдигнах му тениската и се отдръпнах, започнах да целувам и смуча зърната му. Легнах върху него и пак го целунах по устата. С едната ми ръка му галех косата, а с другата му хванах члена, започнах да движа ръката си през дрехите му, но после му ги свалих. Отдръпнах се да го видя, изчервен, възбуден, твърде секси..! Целунах го, направих му смучка, а после и зърното. Най-накрая стигнах до любимата ми част, члена му. Целунах му го, а после започнах и да смуча, той стенеше силно. Започнах да му лижа целия страстно, а той стенеше още по-силно. Вкарах го в устата ми и започнах да се движа бавно.
Нххх... Аааа..даа..!- зарадвах се като чух стоновете на Джимин и започнах да се движа малко по-бързо. Той свърши в устата ми. Отдръпнах се и се усмихнах. Той дишаше тежко.
Не сме направили нищо все още.- засмях се, седнах налеглото и потупах крака ми ,така че да дойде. Той седна върху тях, но аз исках да видя по-добре.
Обърни се.
Но... Ще закъснеем ,нека довечера?- погледнах часовника, имахме 20 минути и няма какво да кажа.
Тъпо училище.Обещаваш ли?
Да!- целуна ме и се узмихна.-
Хайде да се изкъпем заедно?Усмихнах се и казах да. След като свършихме ,излязохме от вкъщи ,се качихме в колата на Джимин и тръгнахме към училище.
Оо, какво стана с Ви и Кук? - попита Джимин докато караше.
Ами събрали са се, след като са си признали чувствата си. - усмихнах се широко.
Радвам се за тях.- каза Джимин и се усмихна.
Като стигнахме в училище видяхме Ви и Куки и ги поздравихме. Изглеждаха щастливи, може да са го правили? Вчера нещо такова говориха. Само се усмихнах, ще попитам после.
——————
Ами надявам се да ви харесва!
Мисля ,че не се получи много зле ,но не знам..
Съжалявам ако има грешки.;3
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^