"Не сме хомота, нали?" всъщност аз съм. Честно казано ми писна да крия чувствата си. А и Ви каза че няма нищо против обратните. И към мен няма да има ,нали? Нали сме най-добри приятели.
Искам вече да си призная чувствата.
Всъщ- Г-жа Христова ме прекъсна. Естествено ! В час сме все пак.
Мислете че сте в кафене ли ?!- изкрещя госпожата. Май беше ядосана - Излезте от часа ми веднага ! - извика тя срещу ни.
Съжал- опита се да каже Ви ,но госпожата го игнорира.
Взехме си нещата и излязохме от клас.
Тая ок ли е ? Защо ни го изкарва на нас ? Тск. Баси кучката. - ядоса се Ви. Не съм го чувал да казва 'кучка' много. Но уау ,госпожата наистина го изкара на нас. Все тая.
Еее ,и ние имаме вина. Говорехме в час все пак. -засмях се. Той игнорира каквото казах и тръгна на вън.
Имаме 30 минути ,какво ще правим ?- попитах Ви и за мое щастие този път ми обърна внимание.
Амиии.. Хайде да итидем у нас. Нали щеше да дойдеш? И без това не ми се влиза в другите часове. - отговори спокойно.
Амии исках да си взема други дрехи. С тези не ми е удобно. - Всъщност просто искам да се прибера. Не ми се ходи при тях сега.
Нищо. Ще си вземеш нещо от мен. - отговори и тръгна към къщата си. Пристигнахме пред къщата му.
Аз ще отида да кажа на майка ми и се връщам.- казах на Ви ,докато той влизаше в къщата си.
Откога казваш на майка ти къде отиваш и къде влизаш ?- Каза Ви издразнен. И разбирам защо. С майка ми никога не сме били в добри отношения. Винаги се караме. Затова и не й казвах нищо.
Хайде влизай. Не се прави на момиче сега. - хвана ми ръката и ме дръпна вътре. Отидохме в стаята му. Ви живееше с майка си и баща си. А днес майка му беше вкъщи. Тя дойде в стаята му, докато той се преобличаше.
Здравей Куки~ - поздрави ме с милата си усмивка и целуна Ви по бузата за " Добре Дошъл". Точно обратното на майка ми. Излезе от стаята и сега можех да гледам гърба на Ви свободно. Толкова е красив. Но той се обърна и аз направих че ставам да си оставя раницата.
Ви извади тениска и шорти от гардероба му и ми ги хвърли.
Да.. Мерси.- Казах и извъртях очи. Тръгнах към тоалетната ,но Ви ми хвана ръката.
Ще се преоблечеш в тоалетната? Като момиче? - усмихна се нагло.
Не, ще пишкам. Искаш ли да видиш? - казах и се усмихнах тъпо ,а той ми пудна ръката и изсъка.
Засмях се леко и влязох в тоалетната, която също е и баня. Преоблякох се. И пишках. Да, не се шегувах.
Какво ще гледаме? - хвърлих си дрехите на леглото и седнах до Ви.
Хммм, не знам. Нещо с гейове искаш ли? Нали не си говорихме за тези неща. Тъкмо ще видим всъщност какво могат да правят те ?- видях дяволската усмивка на Ви.-------
Надявам се да ви харесва !
;33
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^