19.

897 78 4
                                    

Прибрах се заедно с Ви ,но целия път не ми говореше ,върврше пред мен тихо. Със дигурнист се е ядосал.

Хей! Какво ти става, защо не ми говориш?
Той просто ме игнорира.

Ви!- хванах му ръката и той спря. Обърна се и каза студено:
Какво?

Защо ме игнорираш?

Не те. -опита се да се обърне, но аз го прегърнах.

Напротив! Какво направих? Пидна ли ти от мен? Скучно ли ти е с мен вече? - започнах да плача и го пуснах.- Съжа-- преди да продължа той ме целуна.

Не! Какво говориш? Нали сме гаджета. Обичам те, и никога няма да ми стане скучно с теб.
Отново ме целуна, след това избърса сълзите ми и ми хвана ръката.

Съжалявам, не исках да разплача.- поклатих глава.

Няма нищо. Просто понякога ставам много чувствителен. -засмях се леко.

Ще дойдеш ли у нас? Нямаме за учене за утре.

Майка ти ще се дразни,че--

Няма, споко. Вече знае че сме гаджета, нищо нвма да каже.
Та идваш ли?

Добре.- усминахме се широко и двамата. По пътя си говорихме за тъпи неща,както винаги.

Майка ми не е тук.- каза Ви докато влизахме.

Добре.

Качи се горе, ще взема нещо за ядене.-кимнах и се качих. Седнах на стола и му отворих лаптопа, сякаш е мой. Има един филм ,който много ми хареса и исках да му го покажа.

Бейб, какво правиш?- ахх, той каза бейб! Винаги съм искал да ми го каже, не съм от онези хора, които държат да говорят така, но ако е Ви се радвам.

Търся един филм, който гледах и ми хареса.- бях с гръп към него, затова се обърнах да го видя, беше легнал на леглото и ме гледаше. Стана и дойде при мен, целуна ме и после ме вдигна. Седнахме на леглото,аз върху него и се целувахме.

Какво си говорихте днес с Хоп?- попита той и започна да ми целува врата.

Ъхх..нищо. Защо?

Амии-започна да ми вдига тениската.-не знам. Прошепна ти нещо и ти доста се изчерви.

Чакай, за това ли беше ядосан преди малко? -избутах го ,за да му видя лицето, но той ме бутна и легна върху мен.

Може би. Какаво ти каза?-свали ми тениската, и започна да целува и смуче тялото ми.

Н-нищо.- сложих ръката си върху устата ми за да не издавам странни звуци.

Сигурен ли си?- прехапа ми зърното и аз издадох стон, но от удоволствие.. По дяволите, това ми харесва, не искам да спрем, искам да го правим. Хоп беше прав. Ще ми хареса. И то много.

Т-той каза...че ще ми хареса да правим...секс..- казах и той ме погледна после се усмихна.

А ти, какво мислиш? Ще ти хареса ли?- гледаше ме право в очите. Но аз не можах да отговоря, просто се изчервих. Той пак се усмихна. Целуна ме толкова страстно...

Виждам ,че приятелчето ти се е изправило!
Откопча ми панталона и ми хвана члена с ръката си, а после започна да я движе, като ми гледаше реакциите.

Ви?- чу се глас от доло. Беше майка му, паникьосах се и го избутах. Закопчах си панталона и влязох в банята му.

Даа?!- извика той от стаята, после чух отварянето на вратата.

Кога се прибра? Мислех че ще излезеш с Джънгкук на вън ?-попита тя.

Амии, той е у нас. Просто е в банята. -каза той. Измих си лицето и седнах на тоалетната чиния. Преди да изляза трябва да свърша, защото  ерекцията ми определено се виждаше. Минах с ръката ми върху мъжеството ми и я движех, не ми трябваше много време, мислех за това което правехме с Ви и сеърших. Измих си ръцете и излязох. Ви не беше в стаята, явно е с майка си доло, за това си взех нещата и слязох.

Оо, ето го. Къфе отиваш? Остани да вечеряш!- усмихна се майката на Ви.

Не ,благодаря. Трябва да тръгвам. Имам много да уча.-усмихнах й се. Ви се хилеше зад нея. Толкова ли е забавно?! Аз щях да умра ,ако ни беше хванала!

Трябва да научиш и Ви да учи така. -засмя се и аз с нея.

Ще е трудно. Добре, аз тръгвам. До виждане.- помахах й и тръгнах към вратата. Отворих я и Ви ме прегърна от зад.

Аххх, утре ще продължим!-прощепна в ухото ми и ме избута да изляза. Преди да кажа нищо той извика чао и затвори вратата.



——————

Не е последната глава хД
Надявам се да ви харесва!
Съжалявам ,ако има грешки!

И плс дайте мнения ;33




First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now