~ неделя, 8:00 сутрин ~
Събудих се много рано днес, защото спах , а не гледах к-драми. Отворих си лаптопа, но бях много гладен и за това отидох в кухнията. Направих си сандвич и чай. Не пия кафе. Качих се обратно в стаята си и си отворих лаптопа , пуснах си най-новото видео на Kyutie в YouTube и си ядох сандвича. Така минаха два часа.
Писах на Ви:
"Добро утро"Той отговори след 10 минути.
"Добро да е, днес си си буден рано.", реших да му звънна.
-Липсвам ли ти?- засмя се Ви.
-Много.- казах саткастично.-Какво правиш?
-Преди малко закусах. След малко ще се изкъпя и после ще отида до мола с едни приятели. Ти?
-..ям. Добре ,затварям ,че имам да чета манга.
-Добре, чао.
Хмм, тва ако е разговор между гаджета. Тск. Леле, трябва аз да се сетя да му пиша, а после ми казва ,че излиза с приятели. Тъпанар!!! Айшшш.. Стига, нормално е ,не е нужно да прекарва цялото време с мен. Ще му стане скучно..- тези неща не спряха да се въртят в главата ми. Докато си оправях стаята. Като свърших си махнах дрехите и истанах по гащи. Влязох в банята и се изкъпах. Започнах да си пея- stone cold, сякаш съм с разбито сърце. Но после изпях Boombayah и се развеселих. След 10 минути в банята. Оправих се и излязох. Щях да отида да си купя една книга, която видях в интернет. Книжарницата ,в която продават книгата не е далеч. Стигнах за около 10 минути пеша. Влязох в книжарницата и си свалих слушалките. Помолих едно момиче да ми помогне да ми я покаже. Книжарницата беше голяма ,но имаше много хора.
-Ето!- каза момичето с усмивка.
-Мерси.- взех книгата от ръката й и се усмихнах.
Обърнах се ,за да итида на касата. Платих си книгата и излязох. Малко по-далеч от мен имаше момче, което прилича на Ви. Приближих се малко и!! Има момиче с него??!Нали трябваше да ходи с някви негови приятели, ЗАЩО ТЯ Е ТУК? С НЕГО?!
Той..не ми-- НЕ! Той ме ОБИЧА!
нали?
Но той го ка--
Тя го прегърна?! И той й отвърна!
Какво? Тф!~От името на Ви~
Така, сега трябва да отида да се видя с момчетата. Вече се видях с братовчедка ми и ми даде някакъв лист, който майка ми иска. Аа- майка ми ми е звъняла.
-Ало? Мамо, звъннала си ми?- обадих й се.
-Да, взе ли листа?
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^