26.

769 63 8
                                    


~от името на Хоп. Петък.~

Днес беше пълна скука, заради ученото на Джимин не можахме да се видим от вчера. В училище също беше тъпо, липсваше ми Джимин. Като се върнах вкъщи, му се обадих за да видя какво прави.

-Ало? Джимин?

-Да?

-Какво правиш?

-Нищо. Преди малко се върнах от училище.

-Супер! Ела у нас! Много ми липсваш...идваш нали?

-До 10 минути съм там.

-Чакам те.- беше последното нещо ,което казах ,преди да затворя.

След пет минути чух звъннеца, изтичах до вратата ,отворих я и гушнах Джимин. Влязохме вътре в стаята ми и затворихме вратата, тъй като бързахме нито я затворихме добре, нито я заключих. Все още не беше много тъмно, но не ни пречеше. Днес майка ми нямаще да се върне, заради работа, баща ми също. Те работят заедно. А сестра ми ,тя не излиза от стаята си. Каквото и да стане.
••••
Още с влизането ни ,сплетохме устните си, целувах го сякаш за последен път. Бях... жаден за него. Съблякох му дрехите ,а той моите.
Останахме по гащи, спуснах си ръката до члена му, и започнах да си движа ръката, той направи същото на мен. Той спря ръката си и ми съблече гащите, след това и своите ,приближи се максимално до мен, търкайки члена си в моя, издаде лек стон.

Нгхх..- той свърши в ръката ми.
Отдръпна се и легна на леглото, дишаше тежко ,легнах върху него. Той ме гледаше право в очите.

-Сестра ти е тук..

-Малко късно се сети.- изсмяхме се.- няма да спрем, нали? Не сме го правили от седмица..

Той се усмихна и ме целуна, сложи си ръцете на лицето ми си вдигна краката. Члена ми беше точно оред входа му, без да губя време ,влязох в него.

Мммм..- започнах да се движа бавно, за да свикне на болката. Като видях ,че наслаждава, започнах да се движа по-бързо.

Даа...нгххх....- Джимин ми хвана лицето и ме целуна по устата. Като я отворих леко, той си вкара езика. Започна да изследва устата ми. Отдръпнах се и за секубда свърших в него. Обикновено не ми дава да го правя , но днес е различно. Погледнах Джимин, неговите очи бяха отворени широко, гледайки към вратата...

'Дано ме е сестра ми. Дано не е сестра ми..." си мислех. Обърнах главата си и видях Джънгкук. Изчервен ,като домат. Откога е тук? Всичко ки видя?
Веднага излязох , и си облякох гащи. Куки вече беше затворил вратата ,стоеше на вън.
Джимин беше на път да се разплаче.

Подадох му дрехите.

-Всичко е наред.- гушнах го.- И той има гадже, разбира всичко.


~от името на Кук~

"Омг! Какво направих??? Трябваше да почукам! Но вратата беше отворена... Но все пак! Това е ужасно! Развалих им всичко!" това се повтаряше в главата ми откакто видях Хоби и Джимин да правят--- вратата се отворих и аз изскочих. От стаята излезе Хоп.

-Ъммм.. Извинявай! Не знаех ,че ще дойдеш! Ъмм---

-Не! Аз трябваше да се обадя! Съжалявам! А-аз ще си тръгвам. Исках да излезем, трябваше да се ибадя.- бузите ми буквало горяха. Чувствах колко са топли. Но и Хоби се беше изчервил.

-Остани ,ако--

-Не ,няма нищо. Ели ме чака доло.- абсурд. Измислих си това.- Аз тръгвам ,ще се видим в понеделник!- усмихнах се и с бърьи крачки излязох от апартамента.

Изтичах вкъщи. Толкова ядосан бях. Това не ми излизаше от главата! През целия оът си мислех за това! А и вкъши също....






————––––

Така, това се случи!
Надявам се да ви хареса!
И не знам дали се получи, съжалявам.

Така, за грешките също съжалявам!

И мерси ,че ми четете историята, наистина!

;3

Бтв, хораа ,обожавам новата песен ,уникална ее :3

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now