3.

1.4K 101 5
                                    

Днес беше петък. Най-сетне. Края на седмицата дойде. Седмица мина бързо, през повечето часове нищо не правехме. Все пак е първата ни седмица.
Събудих се, зяпах пода 2 минути, алармата пак се включи и се сетих да стана. Измих си лицето,зъбите и си облякох дънките и една черна тениска. Взех си чантата и излязох. Пратих съобщение на V да излиза и го чаках. Две минути след това той слезе. Първо отидохме до един магазин близо до училище за да си вземем кафе. Платихме и излязохме.
Еее, какво ще правиш днес ? - попита V докато си пиеше кафето.
Амии, не знам. Ще седя вкъщи и ще гледам нещо.- всъщност през сводното си време чета яой манга. Но ако му кажа ще иска и той. Но сигурно няма да му хареса. Но дали?
Искаш ли да дойдеш у нас? Ще гледаме филм ако искаш ? -каза V.
Амии... Добре. Все тая. -казах ,сякаш не ми пука.
Оке ,ще те чакам. Хайде да влизаме .- кимнах и влязохме в класната си стая. Седнах на чина си и си сложих слушалките. Имахме история, а госпожара е много дразнеща а и от сутринта не ми се слуша за мъртви хора.
Вратата се отвори ,госпожата влезе, но не сама. След нея имаше едно момче {сладко }. Беше висок,усмихнат, с кафява къса коса,май беше нов. Свалих си слушалките за да чуя какво казва госпожата.
Ученици, това е нивия ви съученик. -погледна го- представи се. -усмихна му се.
Здравейте! Аз съм Jung Hoseok ,но ме наричайте J-hope. - Усмихна се момчето.
Седни Хоп- каза госпожата, а Хосеок влезе.
Седна до мен и ме погледна. Усмихна се широко.
Здравей ! - все ище се усмиваше. - аз съм Хоп, Джей Хоп,Хосеок или както искаш ме наричай.
Хей -казах и се усмихнах леко -Аз съм Куки ,приятно ми е. -казах с широка усмивка, наистина ми е приятно да се запозная с него, може пак да станем приятели.
И на мен! -каза той. Извади си тетрадка и химикалка и записа каквото пишеше на дъската. Гледаше с интерес. Само аз ли мразя историята?
Сложих си слушалките, сложих учебника пред мен така че да не се виждам и сложих качулката. Усетих нечия ръка върху мен вдигнах главата ми и беше Хопи.
Да? - казах.
Ами.. Какво слушаш ? -попита притеснено.
Амии на Demi Lovato - Stone Cold - усмихнах се широко.
Омг -усмихна се момчето -обожавам тази песен. И Демии- каза той радвайки се.
И ааз -казах щастлив - голям фен съм! - казах и чух биенето на звънеца.

-----
Таа и Хопи е тук !
Надявам се да ви харесва !

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now