29.

775 61 11
                                    

~ в стаята на Куки ~

-Отвори си устата.- еднага изпълних желанието му, а той без да изчака си вкара езика, а аз започнах да издавам леки стонове.

Той ме вдигна и ме носи до леглото в стаята ми. Легна върху мен и ме целуна страстно, съблече ми тениската, целуна ме по устата ,след това врата, спря малко на зърната ми, докато аз не спирах да издавам стонове, после ми съблече и панталоните. Реши да ме дразни, като смучеше члена ми ит върху платното.

-Нххгг.. Вии..

-Да? Кажи.- усмихна се той. Реших аз сам да си сваля гащите, хванах твърдия си пенис и го вкарах в устата му. Той беше шокиран, и аз също, никога не съм си мислил ,че ще го правя..

~ от името на Ви ~

-Да? Кажи.- вътрешно се пръснах ит смях на реакцията му. "Нн..члена ми не може да чака.." ауу ще е толкова сладък, ако го каже!! Той извъднаж махна последното нещо, останало на тялото му и--!!! ЛЕЕЛЕ! ТОВА КУКИ ЛИ Е? НАИСТИНА ЛИ СЕ СЛУЧВА?! Т-той вкара члена си в устата ми.. и започна да се движи сам. Погледнах го ,беше изчервен, изпотен и много секси! Както си го представих. Усмихнах се вътрешно и му хванах бузите на задника. Той потрепери. Разделях ги леко, като не забравих че и пениса му все още е в устата ми.

-Аа..Ви..ще свъ-- ммнгг..-той сяърши в устата ми и аз погълнах всичко.

-Не вярвах, че някога ще го направиш!- засмях се. Той ме дръпна на горе и преди да ме целуне каза:
-Млъквай.
Беше си доста изчервен. Той започна да ме съблича, и аз реших просто да гледам. Беше толкова сладък!!

-Радвам се,че се сдобрихме.- каза той след като ми съблече дрехите и поске ме целуна.

-Не бяхме скарани.- казах и пак го целунах.-Джънгкук, може ли да се опитаме да го направиме?- гледах го сериозно.

-..да..-затвори си очите и си стисна ръцете силно, като дете ,чакайки майка му да го удари.

-Няма да боли~
Целунах го по челото.
-Чакай.- станах и отидох да си взема чантата, извадих лубиринт.

-Ъм!! Защо носиш това в чантата си?!- попита ядосано той.

-Не знамкога ще ми позволиш да го ползвам, за това го нося със себе си винаги.- усмихнах му се. Сложих на ръката си от лубиринта и легнах върху Кук, поставих ръката си пред входа му. И вкарах показалеца си, Кук извика силно. Леле, от един пръст го боли! Леко го вкарвах и изкарвах, за да не го боли. Като започна да свиква вкарах и средния си пръст, този път не извика силно.

-Добре ли си?- попитах го докато му галех косата.

-Д-да...д-добре с..съм...

Продължих да движа пръстите ми, и спря да го боли. Започна да издава стонове от удоволствие! Продължих, като вкарах и трети пръст, виждал съм в манга, която чете Джънгкук и някои го правят.
От реакциите му, разбирах че му харесва повече от колкото го боли. Извадих си пръстите и хванах члена си, ОБАЧЕ Джънгкук реши да си сложи ръката пред входа си.

-Ви..ще боли..

-Няма, ще съм внимателен.

-Н-не, моля те..някой друг път..

-Шегуваш ли се?! Ако не искаш да го правим, просто ми го кажи!

-Не! Ъмм..Искам!! Но ме е страх...знам,че много боли!- Той ме прегърна силно.

-Добре ,някой друг път. Но няма да спра щом започна!

-Да.- усмихнах се и го целунах нежно.

------

ТАКА ОМГ ХОРА НЯМАХ ТЕЛЕФОН

ТАЗИ ГЛАВА Я БЯХ НАПИСАЛА И СЕГА ДОВЪРШИХ ПОСЛЕДНОТО ИЗРЕЧЕНИЕ!
Наистина съжалявам ,че качвам толкова късно >\\<

О и имах многооо известия, радвам се ми четете историята ^•^
Надявам се да ви хареса!
Лека нощ!

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now