12.

986 86 4
                                    

Чакай...спри!- бутнах го. -ти..наистина ли ме харесваш?- попитах го сериозен.

Не бих целунал някой без да го харесвам. Куки. Харесвам те,наистина. Много те харесвам.- той се приближава до мен,а аз все още не мога да  повярвам,че той ме харесва. Та аз го обичам от толкова време !

Аз..аз те обичам! Винаги съм те обичал ! Винаги!- казах и без да усетя се разплаках. Опитах се да спра сълзите ,но не успях. Ви ме прегърна силно и аз му отвърнах.

Много те харесвам. Повярвай ми! -отдръпна се леко. И Ви ме целуна ,като ме гледаше в очите.
Чувството е  страхотно. Най-накрая мога да целуна Ви без да се страхувам. Вече знам, че той ме харесва. Вярно е, Ви не би целунал някой ей така, без да го харесва!

Целувката не продължи дълго.  Но беше чиста с любов.

От кога ме харесваш ?- пак онази дяволска усмивка на Ви. Толкова е красив, но ме дразни..!

От както ти видях "приятелчето" там, като бяхме в тоалетната заедно. Помниш ли ?- усмихнах се дяволски и аз.

Хммм, сега ще ти хареса повече, искаш ли да видиш?- {странно ли е ,че се държим така след разговора преди малко?
Нее.}
Ви се доближи до лицето ми с усмивка и ми хвана члена през панталона.

Не, не сега. - махнах му ръката и го целунах. - хората започват на чисто. Първо с целивки и сладки среши. А не така.-казах и го погледнах сериозно.

На среща ли искаш да излезем? На толкова много сме били. За какво ни е ?

Ами, били сме на приятелски срещи, а не като г-гаджета. - изчервих се леко.

Значи ще ходим на срещи вече като га-дже-та! - каза с широка усмивка.

–—————

Не знам всъщност..
Надявам се да ви харесва tho

Съжалявам ,ако има грешки.
:33

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now