13.

988 81 4
                                    

(Ппц ,имам грешка. Нали в петък се целунаха, и на втория ден пак бяха на училище макар да беше събота,нооо все тая хдхд. Съжалявам !)

Станах още преди да звънне алармата, днес нямаше училище, но с Ви ще ходим на с-ср-срещ-а. Ъхх ,все още не мога да повярвам. Толкова съм нервен ,че спах само два часа. Ъххх, все тая. Станах, взех си душ, облякох си някви дрехи, за да не си изцапя тези, с които ще отида ,защото ще ям. Влязох в кухнията и майка ми беше там. Не казах нищо ,просто отидох до хладилника.
Да..добро утро и на теб.- каза майка ми. Игнорирах я. - Защо си буден толкова ранно ,днес няма училище ? - попита, сякаш я интересува.
Ще изляза с Ви. - казах без да я погледна.
Много сте близки с него ,а ? - каза и ме погледна злобно.

И? Проблем ли имаш? Ако не ти харесва, млъкни. Все ми е тая какво си мислиш. След няколко месеца и без това ще се преместя. Не ми говори! -казах, взех си храната и тръгнах към стаята си.

Хмм, същия си като баща си. Буклук такъв! -извика след мен.

Кучка.- изкрещях и затворих вратата на стаята си. Ппц, тая много ме дразни!
Изядох си храната и се преоблякох. Облякох черни принепнали  панталони, бяла риза и любимите ми обувки. Излязох на вън и Ви ме чакаше с колата си, която не ползва често. Той стоеше пред колата с цветя в ръката си. Сънувам ли ? Никога не съм и мечтал за това! Наистина ще ходим на ср..среща? Като г-гаджета?
Изглеждаш страхотно ! - каза Ви и ме целуна по бузата ,като ми даде цветята.
Б-благодаря.-изчервих се .- И ти също изглеждаш страхотно !

——————
Предложте място за среща,  плс!!!
Съжалявам че не качих по-рано. Също съжалявам ако има грешки!
Надявам се да ви харесва!
:33

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now