~ в стаята на Куки , събота ,
22:00 часа ~Hello Bitchess!!-пеех си песента на CL.
Ви все още не ми се е обадил, и аз реших да слушам музика. Спрях музиката ,като чух телефона ми да звънне. Вдигнах без да видя, знаейки че е Ви.
-Ви?
-Ъъм ,не.- WHAT! Хоби? Неее!
-Хей!
-Здравей, извинявай за по-рано. Наистина!
-Вече ти казах, че няма нищо. Аз трябваше да ти се обадя префи да дойда.
-Все пак... Ок, просто исках да се извиня, лека нощ.
-Лека и на теб.- затворих му.
Майка ми беше в стаята си, за това стоях в хола. Чих звъннене на вратата и станах да я отворя.
-Здр, липсвах ли ти?- каза Ви и се усмихна. Прегърна ме, след това влезе.-Ъххх, уморен съм.- той се хвърли на дивана. Хвани ми ръката и ме сръпна ,обърна ме с гръб към него и прегърна ми силно.
-Искам да спя.. О! Какво стана--обърна ме към него--с Хоби?
-Ъъхх... Не искам да си го припомня.
-Защо? Какво стана?- разказах му всичко ,и дап, той се засмя много силно.
Вдигна ме ,така че да седна върху него.
-Не ти ли хареса?- попита ме и сд усмихна.
-Ъм, не. Не и като са ни приятели. Да не говорим за това. Какво прави днес?
-Нищо. Слушах какво си говорят майка ми и леля ми, защото нямаше какво да правя.- застана в седнало полижение, целуна ме по бузата и после ме прегърна.
-По-добре ит моя ден.- той се засмя. Беше толкова близък фо врата ми, че усещах как диша. Той се приближи и ме облиза.
-Майка ми е горе! Не искам да ни види. Ще почне да пита въпроси.
-Ти ще отговориш. Какво толкова?
-Ха-ха. Не ми се занимава. Все тая. Какво ще правиш утре?
-Хмм, не знам. Какво да правим?
-Ще гледам к-драми. Утре излиза новия епизод.
-Ти и тези к-драми.- засмях се.
-Да,да. Ще спиш ли у нас?
-Не ,трябва да отида да се изкъпя и да пиша домашни.
-Вече е късни, кога ще намериш време?
-Ще видя. Хайде, аь тръгвам. Лека нощ!- целуна ме и стана, изпратих го и се върнах да заспя.
--------
Съжалявам, чр не качих по-рано и че тази глава р много къса.
Надявам се да ви хареса!
Извинявам се за грешките.;3
KAMU SEDANG MEMBACA
First Love [BoyxBoy]
Fiksi RemajaФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^