След като званецът бий всички си тръгнаха,освен аз, Хоп и Ви. Ви дойде при нас, докато аз и Хоп все още си говорихме за музика,манга и анимета. Ее, по-скоро той говореше. Не мога да кажа просто така "Хей, аз харесвам яой манга и анимета. И съм гей,влюбен съм в най-добрия ми приятел, но той не го знае". Ви дойде при нас, тъй като беше зает да си прибере нещата,застана пред нас и се усмихна.
Хей, аз съм Ви, а ти си.. ?
Хей, аз съм J-hope, но може да ми викаш Хоп или Хопи, приятно ми е. -усмихна се Хоп, не че беше спрял да се усмихва по цялото време. Чудя се не го ли дразни толкова много да се усмихва ?
И на мен. Ъммм сега може ли да излезем защото съм много гладен? - каза Ви бързо.
Да и аз съм много гладен ,не съм ял от вчера. - каза Хоп и се засмяхме.
Минавахме през двора, нямаше много хора там ,една група момчета ,две момичета, които си говориха и ние.
Какво ще си вземете ? - попита Хоп.
Аз ще си взема кифла с шоколад.- казах бързо и Ви се засмя, винаги си взимам това.
Аз ще си взема същото.- каза Ви - ти ?
Амии тогава и аз - каза Хоп весело,като малко дете.
Тъкмо излизахме от двора и Хоп спря. С Ви спряхме също.
Джимин ?!?!! - изкрещя Хоп и едно от момчетата, които бяха пред нас, се обърна. Беше висок с черна коса. Като се объна изглеждаше шокиран ,но като видя Хоп се усмихна широко. Започна да се приближава с бавни крачки.
Хопии!? -и Хоп също вървеше към него ,но забързаха крачките и започнаха да тичат.
Хеййй - извика Джимин като Хоп скочи върху него - по-леко.
Прегърнаха се силно и двамата, беше много сладко ,като сцена от аниме. Стояха така околко една минута и се отдръпнаха малко един от друг, но "Джимин" ако така се казва,все още държеше Хоп. Те бяха на сънтиметри един от друг, мислех че ще се целунат. Не се целунаха, но си погалиха нослетата (нз). Като ги гледах се усмихвах като глупак. Не си бях помислил че ще видя нещо такова през живота ми. Те си отвориха очите, гледаха се няколко секунди ,но Хоп пак прегърна другото момче. Джимин полека пусна Хоп и стояха гушнати две минути. Мислех си и аз искам да съм така с Ви да сме. Като се сетих за него го погледнах. Той се усмихваше леко.-----
Амии, да шипвам Джимин и Хопи ^^
Надявам се да ви харесва !
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^