~петък~Една седмица мина много бързо. С Ели станахме приятели, оказа се, че е мило момиче, което обожава гейове. И е дошла тук, да се види с Ви и да се запознае с мен. Каза ,че й е интересно. Радвам се ,няма да лъжа. Каза, че са я преместили заради родителите й, тя ги е помолила да дойдат да работят тук, а те са имали тази възможност. Те са приели и се преместили тук. Но и поведението й е една причина. Освен това ,каза че харесва едно момче, да не се тревожа ,че ще иска да излезе с Ви.
С Ви нищо не стана. Хоп и Джимин се разбират доста добре. Хоп ми говореше как правят секс. "За да знаеш какво е." това каза той. Но тъй като беше Семе, не ми помогна. Него не го боли. А съм сигурен ,че Ви няма да е Уке. А за мен няма да е проблем ,щом е с Ви. Стига той да го прави с мен.-Джънгкук!- вдигнах си главата, след като чух гласа на госпожата ми много, много близо до мен. Вдигнах главата ми толкова рязко, че й ударих главата.
-С-съжалявам! Добре ли сте??- тя ме погледна злобно.
-Добре съм , не спи в час! Тъпи ученици! Само проблеми създавате! Излез на дъската. - каза тя.
Супер! Имаме математика! Аз. Съм. Много. Зле. Двойка! Ъхх, трябваше да уча. Математиката ми е най-зле. Изобщо не ми е интересна, и затова никога не знам как да реша задачите. Госпожите винаги ми се сърдеха ,че имам петици и шестици по другите предмети, но и по математика. Ее, не съм виновен!
Излязох на дъската и се обърках още като видях първите две числа. Обърнах се към госпожата.
-Не мога. Не разбирам.- върнах маркера, който тя ми беше дала. Тя не го взе. Не каза нищо. Смисъл 'все ми е тя, напиши нещо, ще ти напиша двойка и без това" ,извъртях очи.
-Кук!- някой прошепна отзад. Обърнах се ,така че госпожата да не забележе. Ели ме вилаше ,тя беше на първия чин. Вдигна си тетрадката ,така че да видя решението. Толкова се радвах ,че ми е приятелка. Имам силна памет ,затова прочетох всичко бързо и го написах на дъската. Обърнах се към госпожата и й дадох маркера.
-Нали не знаеше как да ги решиш?- попита тя.
-Сетих се как се прави.
-Дай си бележника.- отидох и й го дадох. В края на часа, можеше и да имам тройка. Благодарих на Ели. Колко мило!
Часа свърши и си взех бележника.
-ОМГ!!! ШЕСТ?!!-извиках ,като видях първата си шестица пи математика.
YOU ARE READING
First Love [BoyxBoy]
Teen FictionФенфик за V и Jungkook, с части на Jimin x J-hope ^^