31.

968 76 25
                                    


Ъмм. ,внимавайте какво четете ,ако сте малки може да не ви хареса. Да кажа >\\<

-от името на Ви-

-Ти го каза!-усмихнах се и станах и го избутах така че да легне. Махнах си блузата и панталона и отидох до Куки. Започнах да го целуна, с ръцете ми му махнах ризата.
-Хахх.. Ви...
Започнах да ближа и смуча едното му зърно ,а той викаше от удоволствие. Бях заключил вратата и нямаше никой в дома му, така че можеше и да вика. Усмихнах се. Той ме погледна. Беше изчервен, изглеждаше много секси..!
-Панталона.. махни го..
Каза Куки и аз му махнах панталона ,гащите му вече бяха мокри.
-Вече си доста твърд.- целунах ми бавно члена ,все още беше с гащи ,но исках да го издразня.
-МФФ... Ви..ахх- той не ме изчака и сам си ги махна. Целуна ме и махна моите гащи. Доближи члена си до моя и започна да ги натисне заедно.
-ахх! Ще.. св-- свърша!- каза. Вдигнах го малко. Обърнах се така че да мога да видя добре. Започнах леко да му масажирам входа, той трпереше, но продължих. Вкарах един пръст и той изкрещя от болка, започнах да движа показалеца си вътре в него. Той дишаше тежко.
Целувах го нежно за да се успокои. Вкарах и втори средния си пръст. След малко започна да му харесва, вкарах и трети пръст. Члена определено мърдаше много. Той се обърна.
-Ви.. вкарай го..- аз го целунах и бавно го вкарах.. той ми стисна силно врата ,за това изчаках да свикне. След като свикна започнах леко да го движа. Той викаше силно и от болка и от удоволствие.
-Мхмм.. по-бързо! Ви.!- каза Куки и погледна ме през сълзи. Започнах да се движа по-бързо.
-Ще.. свърша..
-мнхх.. и аз!-каза Джънгкук и двамата свършихме заедно. След това извадих си члена и легнах до него.
-Много ли болеше? Съжалявам.- целунах му очите нежно, бяха доста червени, но той вече спря да плаче. Легнахме така доста време, просто се гледахме. След това реших да си взема душ.
-Ще влезеш ли с мен? - попитах Куки. Той не ми отговори.
-Ехо, заспа ли?
-Боли.. много..-каза той и аз го вдигнах леко, целунах го по бузите и го взех в банята. Той се подпря на стената. Включих водата и той се изкъпа, аз му помогнах и се изкъпах с него. После оправих леглото и легнахме заедно.
-Хареса ли ти?- попита ме той.
-Кое?
-..да го правим?- изчерви се ,аз се усмихнах и го целунах по челото.
-Да! Ще го правим доста от тук нататък!
-Ха.. няма! Мен ме боли ,не теб!- засмях се ,а той ме последва. След това спряхме да говорим и заспахме.
На другата сутрин се събудих ,а той все още спеше. Реших да направя закуска. Приготвих я ,направих кафе и се качих при него.
-До кога ще спиш?- усмихнах се И махнах завивките. Той си отвори очите, усмихна се и стана леко.
-Все още ли боли?
-Малко.- усмихна се. Дадох му кафето и после отидохме да закусим.


______________КРАЙ______________
И заживели щастливо.
* БТВ ,ако някой който познавам чете това, ще ме убие! Смисъл ако е от семейството T^T *
Та, реших това да е края, защото като започнах фика исках да свърши след като правят секс. Не знам до колко се получи този край, но се надявам да ви хареса!

Благодаря ,че ми четохте фенфикшъна!
Съжалявам за грешките.
💕

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now