25.

868 63 9
                                    

~петък... В стаята на Ви~

Намерих сили да легна върху Ви, той ме прегърна силно и ме целуна по челото.

-С Ели си станал много близък?

-Харесва яой манга ,и е мила. Оо, и умна!- усмихнах се.

-Хмм.

-Но теб те харесвам повече!- казах и си вдигнах главата ,за да го целуна.

Той ме дръпна по-близо към себе си. Целуна ме и ни зави с одеало. Без да усетим сме заспали.

Като се събудих, Ви не беше до мен. Бяха минали два часа. Станах и бързо си облякох дрехите. Слязох доло да видя къде е Ви, той стоеше в кухнията и пиеше кафе, отидох до него и седнах на празния стол.

-Оо, ти се събуди.- усмихна ми се той.

-Да, къде е майка ти?- попитах.

-Не знам. На работа сигурно.

-Добре. Аз ще си тръгна преди тя да дойде.

-Защо? Остани.

-Не. Трябва да говоря с майка ми за работата.

-После ми пиши.- станах и отидох до входа, Ви ме обърна ,като си обух обувките и ме целуна.

-Чао.

-Ще ти пиша.- каза той и аз си тръгнах.

Беше все още 20:30 ,когато се прибрах. Като стигнах вкъщи се изкъпах ,вечерях и седнах да говоря с майка ми ,която тъкмо се беше прибрала.

-Кога ще започна?- тя се обърна, и ме изгледа странно.

-От другата седмица можеш да ходиш ,когато решиш.- каза ,може би, мило. Така ми се струва.

-Пита ли за Ви?

-Да, леля ти каза, че ако не се занимавате с други неща, може да таботите.

-Добре.- станах и се качих в стаята си. Тъй като беше събита, нямаше нужда да уча. Включих си лаптопа и влязох в фб.

Ели и Ви ми бяха писали.

-Стигна ли?- беше съобщението на Ви.

-Хей, чете ли новата глава на мангата?!- беше съобщението на Ели.

Отговорих на Ви:

-Да, стигнах. И в началото на другата седмица ще започнем работа.

И на Ели писах:

-Не! Прати ми линк!

Отговора на Ви:

-Добре. Радвам се ,че ще работим заедно.

-И аз. Ще се виждаме по-често.

-Мхм. Добре, аз си лягам, че утре ще стана рано.

-Защо?

-Майка ми реши ,да отидем при леля ми. Ще ходим няколко часа и ще се върнем.

-Добре. Лека нощ!

-Лека и на теб <3

Съобщението на Ели:

-Ето ти линк!

-Мерси!

Прочетох си мангата и след това си пуснах филм. И така продължих да гледам до 3:00 часа. После заспах и в 11:30 станах. Майка ми беше на работа и аз нямах какво да правя.

След като си подредих стаята и закусах, реших да гледам телевизия. Пуснах си ТЛС ,защото само този канал гледам.

Чух гласа на Деми ,което значи ,че някой ми звънни.

-Хей, бейб.

-Хей. Какво правиш?

-Скучая, ти?

-Гледах телевизия.

-Сам ли си?

-Да. Бих ти казал да дойдеш,  но ти си у леля ти..

-Излез с Ели или Хоби.

-Хората си имат живот.- засмях се.

-Приятели сте. Излез ,не стой да гледаш ТЛС цял ден. Аз ще затворя. Чао.

-Чао.

Хвърлих телефона на дивана и отидох да се преоблека. Какво толкова ,ще отида при Хоби.
Вече знаех къде живее, за това тръгнах без да му звънна. Обаче не знаех кой апартамент е . за мое щастие входната врата беше отворена, качих се на третия етаж ,и почуках на вратата. Отвори ми едно момиче ,тя си гледаше телефона ,вдигна си главата.

-Да?- попита тя.

-Ъмм.. Хоп тук ли е ?

-Да, влез. Там е.- посочи стаята в края на коридора и влезе в стаята близо до вратата.
Тръгнах към стаята и видях нещо ,което не съм и очкавал да видя....



————————

Хейоо!

Надявам се да ви хареса!
Съжалявам, ако има грешки !

И дайте мнения ;3

First Love [BoyxBoy]Where stories live. Discover now