Rozdział 5

8.5K 615 101
                                    


 - Czy ty kiedykolwiek chodziłaś na obcasach?- zapytał z wielkim grymasem na twarzy. Spojrzałam na niego zastanawiając się chwilę.

- Nie licząc ślubu mojej kuzynki, to nie.- pokręciłam głową i zrobiłam kolejny krok do przodu starając się nie skręcić sobie kostki w butach, które wybrał dla mnie Baekhyun.

- Nie umiesz tego robić.- mruknął.- Nie powinnaś zginać kolan.

- No co ty nie powiesz!- prychnęłam zła. W naszej umowie nie było napisane nic o chodzeniu na obcasach więc nawet nie myślałam, że będzie mi to potrzebne.- Może ty je założysz, a ja pójdę sobie w garniturze!

- Mamy jeszcze kilka godzin. Musisz się w tym czasie nauczyć.- wzruszył ramionami nic nie robiąc sobie z mojego wybuchu złości.

- A mogę założyć chociaż jakieś z niższym lub bardziej stabilnym obcasem?

- Nie.- uciął krótko.

W ten oto sposób, przez całe przed południe krążyłam po salonie starając się nie skręcić sobie karku. Baekhyun cały czas siedział na kanapie i bacznie mnie obserwował wyłapując każde moje najmniejsze zachwianie. Na szczęście byłam pojętną uczennicą, szybko się uczyłam i jakoś się udało. Jednak uczenie się chodzić w wysokich butach było moim najmniejszym wyzwaniem.

Po obiedzie Baekhyun przyniósł stertę jakiś papierów. Na początku w ogóle nie wiedziałam o co chodzi. Na kartkach znajdowały się zdjęcia jakiś mężczyzn, były podpisane.

- Musisz o nich wiedzieć to co jest napisane pod zdjęciami.

- Wszystko?

- Tak. To z nimi dzisiaj zjemy kolację.I musimy jeszcze uzgodnić jak się poznaliśmy.

Miałam wrażenie, że moja głowa nie przyjmie tak dużej ilości wiedzy. Miałam do zapamiętania sześć życiorysów jakiś mężczyzn i ich małżonek, a do tego wymyślną historię mojej wielkiej miłości do męża. To nie miało prawa się udać.

Zaczął mnie łapać dziwny lęk, że zostaniemy przyłapani. Przecież na pewno ktoś się zorientuję, że mnie i Baekhyuna kompletnie nic nie łączy, że tak na prawdę nawet się nie znamy. Nie mogliśmy, nie byliśmy w stanie oszukać przecież całego świata.

Pierwszy:

Oh Hansong i Mi Ahin.

Są małżeństwem od 26 lat. Mają trójkę dzieci, dwóch synów i córkę.

Hansong jest najbliższym współpracownikiem Baekhyuna. Pracuje w jego firmie od samego początku i jest jego prawą ręką. Jego żona lubi kuchnię włoską i manicure.

Drugi:

Won Yeongjin i Ryu Hyeongja.

Razem od 14 lat. Bezdzietni.

Yeongjin zarządza działem sprzedaży. Jego żona uwielbia robić zakupy i odpoczynek w spa.

Trzeci:

Pyo Dalhwan i Lee Woorim.

Małżeństwo z dziesięcioletnim stażem. Mają córkę, która właśnie zaczęła chodzić do szkoły.

Menadżer do spraw finansów. Jego żona lubi sztukę i przyjęcia.

Czwarty:

Soon Geontae i Yeo Heejin.

Razem od siedmiu lat, małżeństwo od trzech. Bezdzietni.

Szef działu marketingu. Wspólnie z żoną lubią podróżować po świecie.

Love ContractOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz