KOPYA

337 33 76
                                    


MULTİMEDYA: CİHAN 😻

Sınıfa girdiğimde kızlar beni yanına çağırdı.

"Birileri yine kırmızı görmüş boğa gibi."dedi Rüya laf arayarak.

"Daha çok hödük görmüş gibi olucaktı."dedim sıra'nın oturağına değilde masaya oturup konuşmalarımıza devam ettik.

"Okul sizinle çalkalanıyormuş."dedi Aleyna.

"Sizinle?"dedim anlamayarak.

"Poyrazla sen."dedi Selin konuya açıklık getirerek.

"Niye ?"

"Efendime söyliyim yeni kızı potaya bağlayan Poyrazın bu kızla ne işi var adlı haberimi kabullenirsin yoksa okulun sahibinin yeğeni'nin arabasına teneke bağlayan koca yürekli kızı mı? Hangi konumu istersin?"dedi.

"Hiç birini ama ikinci'nin gideri var hani."

İçeriye giren hoca ile sıradan kalktım.

"Neler olduğunu deli gibi merak ediyorum öğle arasında anlatıcaksın."dedi Rüya tüğlü kalemini yüzüme sürttü.

Burnum gıdıklanınca hapşırdım.

Arka sıradan bir erkek sesi yükseldi.

"Tez geber."

Kimin söylediği belliydi.

"Kazık çaktım ben sen rahat ol."dedim ve sıramla totomu buluşturdum.

"Dikkat et kazık sana çakmasın."

"Ne o başına geldide beni mi uyarıyorsun?"

"Hayır ama daha önce çok kazık çaktıklarım oldu."

"Senin beynin kulaklarından akmış ben diyim sana."dedim ve tiksinç bakışlarımı yollayıp defterimi açtım ve sürekli yaptığım şeyi yapmaya başladım.

Defterde ki boş sayfaları saçma salak imza denemelerim ile dolduruyordum.

Okul sıkıcı ben napıyım?

*

Ders boyunca sıraya gömülen Poyraz ciğerlerini bayram ettirmek için tahminen bir yerlerde sigara içiyordu.

Aleyna,ikizler ve bende yemekhaneye doğru ilerliyorduk.

"Aranızda sinirle sürtüşme ile alev alan tomurcuklar var."dedi Rüya.

"Teşhisi koydu birileri."dedi Aleyna.

"Bunun başka bir açıklaması varmı Allah aşkına siyahına vurulduğum."dedi Selin.

Aleyna siyah saçlarını yana alıp elleri ile taradı.

"Yani öğün gibi birbirlerine laf sokuyorlar. Doğru tespit."dedi Rüya.

"Sen birşey demiyecek misin Eylül?"

"O gereksiz hakkında konuşmalarınıza yeteri kadar kulak misafiri oluyorum. Bir de benden onun için kelime israfı yapmamı beklemeyin. Ne menüde bulgur pilavı mı var?"

Dedikten sonra büfeye koşturdum.

Bulgur pilavı severiz.

Tabildotu alıp sıraya girdim. Önümde ki çocuğun omzuna vurdum.

"Çok aldın çekil git artık bize kalmadı."dedim ve çocuk önüne dönüp tabağı ile sıradan çıktı.

Hafif tombul beyaz tenli üstünde iş kıyafetleri olan bir kadın bana bakıp güldü.

BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin