ANKET

328 35 90
                                    


Keyifli okumalar 🐼🐼

Multimedya:SİMGE

Canım ne zaman sıkılsa acayip şeyler yapardım.
Çok çılgınca şeyler. Kimse'nin akılına bile getiremeyeceği şeyler.

O şeylerden birisi de yatakta başımı aşağı sarkıtıp müzik dinlemekti.

Bence çok acayip.

Şuan bu pozisyonda son ders bize kitlenen ödevi düşünüyordum. Çok zor bir hocaydı. Kolay kolay hiç birşeyi unutmayan,gıcık tiplerdendi işte.
Atlatamazdım.

"Off."

Ödevde neymiş canım?

Saçma sapan işlerle öğrencilik hayatımı sömürdüler. Şu güzel haftasonumu elimden aldılar.

Şimdi kim gidicek sokaklarda dolaşıp bin tane insana soru sorup cevap bekliyecekti?

Düşünmekten delirip odadan çıktım. Salona doğru ilerledim. Annem ve anaannem ellerinde türk kahveleri ile karşılıklı muhabbet ediyorlardı.

"Çok sıkıldım ben."dedim konuya bodozlama dalarak.

"Çok mu sıkıldın?"dedi annemde sempatik bir tavırla.

Olumlu anlamda başımı salladım.

"O zaman al bu listeyi ve markete git hem vakit geçirmiş olursun."

Elinde rulo gibi sarılı listeyi aldım.

"Osmanlı döneminden kalma bir ferman herhalde bu."dedim annemin liste diye adlandırdığı ruloya.

"Sen gidicek misin markete?"

"İyi gidiyorum."diyip kağıdı şortumun arka cebine yerleştirip yanlarından ayrıldım.

Bu hayat cidden beni ev hanımı olmaya zorluyordu.

"Sür Ahmet abicim markete."dedim.

Gülerek arabaya bindik ve Ahmet abi bizi uçurdu.

Kızlarla bugün sadece whatsapp grubunda konuşmuştuk onların sınavları benimse ödevim nedeniyle konuşmayı sonlandırıp herşeyi akşam ki konferansa saklamıştık.

Gıybet saatine daha vardı.

Çok geçmeden Ahmet abi arabayı durdurmuştu. Çevreme araba'nın camından bakıp avanak avanak bakınmayı kestikten sonra inmiştim.

"Senin gelmene gerek yok Ahmet abi ben halledince seni ararım."

"Tamam kızım benim de halledicek bir kaç işim var.İşin bitince ararsın."

Başımı olumlu anlamda sallayıp markete yöneldim.

Listeyi kot şortumun arka cebinden çıkartıp kat izlerini düzeltip göz gezdirdim.

Un

Çay

Şeker

Peynir

Zeytin

Sıvı yağ

Zeytinyağı

...

"Zaten evde sülaleyi besliyoruz biz. Bu ne arkadaş önceden annem Eylül markeye git dediğinde süt,ekmek aldırtırdı şimdi elime bir fermanı andıran listeyle markete yolluyor. Yok bu kadın zengin olunca bir hallere girdi."

Market arabasını sırasından çıkartıp ilk önce içine sırt çantamı attım daha sonra göbeğimi market arabasının tutulacak yerine dayayım ayaklarımında yerle ilişkisini kesip reyonun arasında şimşek mekkuin gibi estim.

BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin