ÖZGÜR'ÜN HİKAYESİ

131 13 5
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR PANDACORNLARIM

Keyifli bir sabahın başlangıcına bu son yakışmamıştı.

Zor ve bir o kadar da hüzünlü bir gün geçiriyorduk.

Herkes farklı ruh hallerindeydi.

Aleyna,üzgün, yıpranmış ve yeterince ağlamaktan yorgundu.

Özgür;çaresiz,dağılmış ve yalnızdı.

Poyraz;tedirgin,sinirli ve Özgürün durumuna üzgündü.

Kutay;aslında oldukça sinirli ve üzgündü ama duygularını oldukça saklamakta ustaydı.Çünkü sinirini belli ederse yüksek ihtimal Poyrazı fişeklemiş olucaktı.

Ben,olaylardan habersiz,ama biraz kavrayabilmiş gibi bir şeydi duygularım.Karmakarışıktım.

Şuan Aleyna ile kütüphanedeydik.

Geleli yaklaşık yarım saat olmuştu ve ikimizde konuşmuyorduk.

Sadece Aleynanın ağlamaktan kuruyan gözlerinden akamayan yaşlar ve hıçkırıkları vardı.

Bu duruma dayanamıyordum.


(Normal de B!P akustikte dinlemiştim ama burada alt fon müzik ile daha güzel olmuş o yüzden bunu ekledim. Lütfen bu şarkıyla beraber okumaya devam edin. Ben burayı bu şarkı ile yazdım.İndirme imkanınız var ise indirin ya da pc aracılığı ile lütfen dinleyin.)

"Ben...Çok aptal ve çaresizim."dedi ilk defa.Onca saatten sonra ağzından çıkan tek kelime bu olmuştu.

"Saçmalama.Öyle değilsin."

"Öyleyim işte baksana.Şu halime bir bak Eylül.Aptal bir kız gibi ağlamaktan başka bir şey yapmıyorum."

"Ne oldu?"

"Ne oldu?Hiç oldum Eylül ne olsun daha?"dedi ve bir hıçkırık daha koptu içinden ve bu daha kötüydü.

Yerimden kalkıp boynuna sarıldım.

"Ağlama artık yetmedi mi ? Anlatsana biraz cidden merak ediyorum ne oldu size?"

"Biz mi?Bana asıl."

Ağlaması biraz olsun dinmişti ve sakinleşiyordu artık.Tekrar yerimi aldım karşısında.

"Onun sevdiği bir kız vardı önceden.Deli divane seviyordu kızı kendi gözümle gördüm ben onları.Ve bazen diyordum keşke bir gün beni de sevse diye.Ama sadece benim için bir hayaldi.Gözlerimin önünde aşklarını yaşıyorlardı.Her yerde isimleri yazıyordu.Özgür her sabah elinde çiçek buketiyle giriyordu okula.Sürekli gülen bir yüzü vardı ona bakarken.Karşıdan mükemmel bir çifttiler.Daha sonra kız bizim okuldan atıldı.Sebebi madde taşımakmış.Özgür bu duruma feci sinirlenmişti ve okula gelmemeye başlamıştı.Gelse de alkollü bir şekilde geliyordu ve fazla durmayıp yine gidiyordu.Kızlardan duyduğum kadarıyla geceleri kızla beraber mekanlarda dolaşıyorlarmış.Zaten alkollü olmasından belliydi.Poyraz ve Kutay Özgürü çok uyardılar ve bir süre sonra aralarında büyük bir tartışma oldu ve arkadaşlıkları bitti."

"Bir dakika ya şuan resmen bir film anlatıyormuşsun gibi seni dinliyorum.Bunlar nasıl ya?"dedim şaşkınlığımı gizleyemeyerek.

"Keşke film olsa."dedi Aleyna acılı bir şekilde gülerek.

BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin