YENİDEN MERHABA ( KISA BİR SOHBET )

35 0 0
                                    

Merhaba,

Uzunca bir aradan sonra sizlere selam vermek bile beni heyecanlandırıyor doğrusu *-*

Peki, ''Bunca zamandır neredeydin be yazar ?''diyenleriniz elbet olacaktır.

Bir şeyleri zoraki yapmaktan hoşlanan bir insan değilim.
Zoraki bir hikâye yazacaksam hiç yazmamalıyım bana kalırsa.
Ben yazarken haz almıyorsam eminim sizde okurken o duyguyu hissedemeyeceksiniz.

Sonuçta burada birçok amatör yazar burayı hobi olarak kullanıyor. Bende onlardan biriyim. İnsanlar hobilerini yapmak istedikleri için yaparlar zorunda oldukları için değil. Bu yüzden uzun bir ara verdim hikâyelerime. Tabii bunun yanında özel hayatında etkileri oldu gerek iş hayatım gerek sosyal hayatım bunların hepsi bir etkendi ama bana kalırsa en büyüğü isteğimin olmamasıydı.

Neyse ki bu isteksizliği üstümden atabildim. Umarım bir daha bu kadar uzun bir ara vermem -.-

İsteğimin geri gelmesinin en önemli nedeni sizlersiniz. 

Başlarda wattpad uygulamasını ana ekrandan kaldırdım. Daha sonra depolama alanım dolunca silmeye yeltendim çünkü artık yazmayı ve buradan amatör hikâyeleri bile okumayı düşünmüyordum. Yeterince vote ve yorum alamıyordum ve bu durum benim içten içe canımı sıkıyordu çünkü.

Daha sonra uygulamaya girdim ve bildirimlere şöyle bir göz gezdirdim. Genellikle bir çok kişi Bay hödük ve Bayan Yerelmasını okuma listelerine falan eklemiş. Hala Kaçığı ekleyenler bile var mesele... : )

Dedim ki niye yeniden bir şeyler karalamaya başlamıyorum. Hala körelmiş sayılmam. En azından kendimce böyle düşündüm *-*

Ve şimdi tekrardan buradayım. Devam etmediğim ve etmeyi düşünmediğim hikâyeme gelen bildirimler beni tekrardan heyecanlandırdı doğrusu. Uzun zamandan sonra bölüm yayınlamama rağmen yazanlarınız oldu sizlere teşekkür ederim. Bu bana hala değer verdiğinizi gösteriyor diye düşünüyorum *-*

42.bölüme hemen başladım çünkü tam o duyguya ve düşünceye girmişken devam etmek daha güzel oluyor. Yakın da sizlerle olacaktır bundan da emin olabilirsiniz.

Peki, 41.bölüm için bana bir değerlendirme yapabilir misiniz? 

İyi veya kötü olması değil yaptığınız her yorum benim için çok değerli.

42.bölümde neler olmalı ne bekliyorsunuz o bölümden...

Bu gibi değerlendirmeleri sizlerden bu satırlara bekliyorum. Okuyacağım kesinle.

Bu kısa sohbeti burada sonlandırıp hikâyeye devam edeceğim sizleri çok sevdiğimi ve aranıza çabukça kaynaşmak istediğimi bu satırlarıma tüm samimiyetimle yansıtmak istiyorum. Umarım heyecanım, sevincim size de geçmiştir.

O yüzden aranıza tekrardan hoş buldum *-*

Sizleri seven yazarınız...

BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin