KEYİFLİ OKUMALAR PANDACORNLARIM 🐼
''Burasıda bizim fakirhane.''dedim eski evimizin önünde dururken.Sonunda doğduğum,büyüdüğüm yere gelme fırsatı bulmuştum.
''Değişik bir havası var.''dedi Poyraz evin dış cephesinde göz gezdirerek.
''Sorma çok değişik kapısı ve çeşmesi var.''deyip cebimden anahtarı çıkarttım.Sürekli yanımda taşıma alışkanlığım olduğu için İzmir'e gittiğim halde hala yanımdaydı.Annem ise buraya gelirken anahtarı evde unuttuğu için eski komşumuzda kalıyordu.Emre'de Canlarda.
Kapıyı açıp içeriye girdim.Eşyalarımız hala buradaydı.Anaannem evi bizim hatıralarımız için satmamıştı.Eşyalarında bir önemi olmadığı için bırakmıştık.
Arkamı dönüp dışarıda kalan Poyraza baktım.
''Gelsene.''
İçeriye girdiğinde çıkarttığım ayakkabılarıma bakıp o da benim gibi ayakkabıları çıkarttı ve yanıma geldi.
Kendimi koltuğa bıraktığımda yorgun olduğumu fark ettim.Poyraz evin içerisinde bakışlarını gezdirirken küçüklük fotoğrafımın bulunduğu çerçeveyi eline alıp sırıttı.
''Orada 3 yaşındayım.Doğum günüm.''dedim.
Pasta'nın önünde sevinçten pörtlemiş gözlerimle ''Hadi kesip yiyelim şu pastayı.''der gibi bakmışım.
''Küçükken de çirkinmişsin.''diyip çerçeveyi elinden bıraktı.
Gülümsedim.
''Annenlere haber verdin mi?''dedim.
''Ne için?''
''Şuan şehir dışındasın ve muhtemelen geç dönücez seni merak ederler.''
''Merak ederlerse ararlar.Ayrıca bana diyorsun ama senin anaanne'nin anne'nin,Emre'nin ve arkadaşları'nın haberi yok onu napıcaz?''
Harbiden bizimkilerin haberi yoktu. Neyse biraz dinlendikten sonra arardım.Nasılsa artık evimdeyim...
''Ben geri dönmek istemiyorum.''dedim. Karşımdaki tekli koltuğa oturdu.
''Şu konuda anlaşalım bir kere yerelması ben seni buraya arkadaşların ile görüşmen için getirdim.Görüşünce vedalaşıp gidicez bana zorluk çıkartma.Anaanne'nin haberi var bu arada sandığın kadar sorumsuz değilim.''dedi.
Herşeyi nasıl ayarladığını merak ediyordum doğrusu. Özelliklede anaannemi nasıl ikna ettiğini.
"Sizde misafir aç bırakılmıyor herhalde."dedi imalı ses tonuyla.
"Sence evde birşey var mı?"dedim baygınca.
"Birşeyler almaya gidelim o zaman açlıktan koltuk kenarlarını mı kemiricez?"diyip ayağa kalktığında benim santim kıpırdanıcak halim yoktu.
"Evden çık üst sokağa doğru yürü oradan birine sor sana marketi tarif ederler."dedim.
"Sen gelmiyor musun?"
"Gereksiz sorularını al ve git uykum var."
"Dua et açıp."
"Allah bizi Poyrazın tok olduğu zamanlardan korusun. Çok amin."
------
Mutfaktan gelen kokuyla gözlerimi açmadan kokuyu takip ettim.
"Pizza mı o?"dedim masaya sevimli bulduğum gülümsemem ile baktım.
"Gereksiz sorularını al ve git tıkınıyorum."
"Ustandan öğrendiğin lafı ustana satma."diyip sandalyeyi çekip yerleştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI
HumorWattpad de "Bay Hödük ve Bayan Yerelması" isimli ilk hikaye 😎 KOD ADI : '' HÖDÜK '' KOD ADI: "YERELMASI" KAPAK TASARIMI:sunillsahn