KLASİK AMA BİR O KADAR DA SEVDİĞİM AÇILIŞIM İLE HİKAYEYE BAŞLIYORSUNUZ.KEYİFLİ OKUMALAR PANDACORNLARIM.
Multi; SİMGE 👯
Eşyalarımla dolu olan bavulu sürükleyerek okulun bahçesine girdim.Emre Simge ve Sırmayı havaalanında karşılayıp beraber geliceklerdi.
Aleyna ve ikizler beni görünce el salladılar.Zar zor çektiğim bavulumla mücadeleme devam edip yanlarına ilerledim.
Ya da ilerleyemedim.
Elimden çekilen bavulumu fark ettiğimde ürktüm.
''Günaydın.''dedi Erdem.
''Günaydın.''dedim.
''Bavuluna yardım etmek istedim zorlanıyor gibisin.''
''Yardım edilicek birşey varsa ben yardım ederim.''
Aniden yanımda beliren Poyraza şaşkın şaşkın bakarken o pür dikkat gözlerini Erdeme dikmişti.Erdemin elinde ki bavulun sapına asıldı ve çekip yanına aldı.Bir elinde bavul diğer elinde benim kolumla araçlara doğru ilerliyorduk.
''Günaydın Yerelması.''
Az önce sinirli olan çocuk bu değildi sanki.
''Normal bir karşılaşma olmadı ama sanada Günaydın Hödük.''
''Bana emanetsin.O yüzden uslu dur ve sözümden çıkma.''
Bavulumu görevlilere uzattı.
''Hadi gel bir kahve içelim ayılırız.''dedi.
''Bitmiyor bu kahvelerin.''
''Evlenme programlarında ki gibi çaya mı çıkartıyım?''
''Vay izliyorsun demek.''dedim gülerek.
''Arada annem yüzünden.''dedi o da gülerek.
Açıkcası annesini kuaförden çıkmayan, dernek yemeklerine katılan,hizmetçilere emirler veren....
YANILMIŞIM !
Kantine girdiğimizde Poyraz direkt kahve almaya yöneldi bende masalardan birine oturdum.
Elinde kahvelerle gelip oturdu.Ben bu çocuğa Hödük demekte yanılıyor muydum?
''Sağol.''dedim gülerek.
''Zıkkımın kökünü iç Yerelması.''
Bu sefer yanılmıyormuşum.
''Ne var o çanta da ya eşek ölüsü gibiydi.''
''Bilmem doldurmuşum aklıma ne geldiyse.''
Sessizliği bozan ben oldum.
''Servisle geliyorsun değil mi?''
''Hayır.Kendi arabamla.''
Oysa ki ben otobüste beraber yolculuk yapmayı hayal ediyordum.
Duruma moralim bozulduğu için masadan kalkmak istedim.
''Neyse sana afiyet olsun otobüs kalkar birazdan gidip yer bulıyım.''dedim ve sandalyeden kalktım.
Ses çıkartmadığı için bende otobüslerin olduğu yere doğru yürümeye başladım.
Otobüse girdiğimde millet soğuğa aldırmadan dışarıda kahve ve sigara içtiği için kimse yoktu.Cam kenarında bir yere oturdum.
Adam bildiğin zerre beni düşünmeden arabasına binip gidicekti.Hiç demez sende gel ya da otobüsle gelicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI
HumorWattpad de "Bay Hödük ve Bayan Yerelması" isimli ilk hikaye 😎 KOD ADI : '' HÖDÜK '' KOD ADI: "YERELMASI" KAPAK TASARIMI:sunillsahn