HORTUM

107 13 12
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR PANDACORNLARIM 🐼💙

"Ne gülüyorsun öyle sinsi. Evet yine dönüp dolaşıp sana geldim. Zaten bir sen çıkartıyorsun beni şu yataktan birde çiş. Ne zaman bitceksin sen? Yemin ediyorum dertlerim biter sen bitmezsin.Sabah sabah beni öldürdün."

Uzun zamandan sonra okula gelmek hayatımı felç etmişti.

Titreye titreye okula girdim.

Sakin ol İzmir.

Affedersin ama g*tümüz dondu.

Alıştıra alıştıra girseysi şu meşhur Balkan soğukları kış kapısından.

Sınıfa vardığımda görüş açıma giren şeye aşkla baktım.

Ne zamandır sarılamadığım,öpüp ,koklayamadığım,kollarında ısınamadığım...

"Hayatımın anlamı."

Nasıl bir aşksa beninkisi kendimi onun sıcak kollarında buldum.

Kollarında kendimden geçmişken bir ses işitmiştim...

Tam olarak bir kertenkele ciyaklaması gibiydi ya da bir kurbağa veya bir Hödük....

"Hayır ben de olmayıp bu kalorifer peteğinde olan ne anlamıyorum?"

"Öf bir sus be Sultanla Ferhatın evlenmesine engel olan Pembe gibi konuşup durma tepemde. Pis hain."

"Bak söktürtürsün bana bu peteği Yerelması."

"Ne kadar da özlemişim."

Sınıfa gelen bur mukus beyinli daha.

Özgür.

Poyraza doğru koşturup boynuna sarıldı.

"Canım. Aslanım."

"Ulan şu çocuk bile senden daha fazla ilgi gösteriyor bana.Helal olsun."dedi ve tam bir mukus gibi yapışan Özgürün kollarından ayrılıp beni alkışladı.

Ben ise kaloriferaşkımın verdiği güzel enerji ile sadece sırıttım.

Çünkü şuan onu takıcak durumda değildim.

"Günaydın arkadaşlar.''diyerek Tarih hocası günün açılışını yaptı.

''Üzgünüm şimdi yanından gidiyorum ama bil ki kalbim hep seninle.''dedim ve alt dudağımı büküp yanından ayrıldım kaloriferaskımın.

''Sonunda seni yanımda görebildim.''dedi Hödük.

''Hava soğuksa suç benim mi?Isınıyordum işte bak.''dedim ellerimi yanaklarına dayadım.

Elini yanağında ki elimin üstüne koydu.

Biraz birbirimize öylece baktık.

Arkadan gelen kusma sesi ile irkildik.

''Sabah sabah bu ne romantizm böyle.Hem benimle hem onunla işi pişiriyorsun ama Poyrazım.''dedi Özgür.

''Bir şeyinde içine sıçmasan olmaz yani.Adam aşka gelmiş iki dakika şurada sen yine yaptın yapacağını.''dedim sinirle ve önüme döndüm.

''Bana bak çeyrek mafya bana çirkefleşme senin ağızını yırtarım.''

''Bana bak yelloz seni yolunmuş tavuğa benzetmemi istemiyorsan sus.''dedim bende yandan bak

''Aaa üstüme iyilik sağlık kız bana bak yürüyen yarım metre senin ağızını 'çaartt' diye ortadan ikiye ayırırım.''

''Tutma beni.''dedim Poyraza ve aniden yerimden kalkıp arka sırada ki Özgürün saçına yapıştım.

BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin