STALK💪

133 20 47
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR PANDACORNLARIM..

Göğüs kafesimde çırpınan bir kuş vardı kalbimin yerinde.Her an  uçmaya hazırdı.

Emre odanın içinde fellik fellik dolanıp bende olduğunu iddaa ettiği t-shirtünü ararken ben orada ölümüme saniyeler kalmışken imana gelip bildiğim dualar eşliğinde tövbe ediyordum.

''Sen onu ben bulmıyım diye ortalık yere atmazsın gerçi.Giyinme odanın derinliklerindedir.''

''Allahım bugüne kadar yaptığım dedikoduları,arkadan iş çevirmeleri,yalanları ve bundan hariç işlediğim tüm günahları bağışla yarabbim.''dedim ve Emre'nin peşinden giyinme odama daldım.

Emreyi dinliyorum gözlerim kapalı...

Evet şimdi kükreyip Poyraza dalıcak...

"Ulan!"

Ay Allahım sen beni ve sevdiceğim olan Hödüğü koru yarabbim.

Amin!

Gözlerimi yavaşça araladım. Artık kaçışım yoktu. Sevimsiz kardeşim herşeyi öğrenmişti .

Gözlerimi iyice aralarken bir yandan da konuşuyordum. Tabii buna konuşmak denirse.

"B-bak Emre ben ben açıklayabilir. Ya-yani.."

"Bence de açıklamalısın bu t-shirt annemin eline geçip toz bezi görevini alsa daha çok temiz olurdu. Şunun haline bak ne bu?"dedi t-shirtte ki lekeleri gösterip .

Çevreye bakındığımda onu göremedim. Derin bir nefes aldım.

"Tamam be çok konuşma alırım bir t-shirt."diye çemkirdim hemen.

"Bir t-shirt mü? Bana iki tane t-shirt alıcaksın Arizona kertenkelesi."dedi ve yüzüme t-shirtü atıp odadan ayrıldı.

Tekrardan bir nefes alış-verişi yaşıyıp Poyrazın nerede olduğuna bakındım.

"Poyraz neredeysen çık hadi gitti Emre."

Dolaplara bakınıp onu aradım.

Telefonum çaldığında aramayı bırakıp komidinin üzerinde duran telefonu aldım.

Özgür...

"Efendim Özgür."dedim.

"Eylül Poyraz benimle beraber merak etme hastahaneye götürüyorum onu."

"Merak etme ne demek adamı hastahaneye götürüyorum diyorsun. Ayrıca ne ara bir araya geldiniz oğlum siz az önce odamdaydı."

"Birileri göt korkusuna..."

"Ver lan şu telefonu göt sana derler."

Aralarında geçen konuşmadan sonra telefon Poyrazın eline geçti.

"Önemli birşey değil merak etme Emre'nin oraya bakması yüksek bir ihtimaldi bende balkondan atladım."

"Naptın?"dedim şaşırarak.

"Balkondan atladım. Kolum ağrıyor sadece. Bu arada sizin evde telefonum  kalmış Allahtan Özgür bizdeymişte karşılaştık."

"Telefon şifreni söyle."

"Ne? Ulan balkondan atladım ölüyordum diyorum kızın dediğine bak."dedi sinirle.

"Az önce merak etme dedin. Hem sen benden birşey mi saklıyorsun."

"Tamam ulan Allah kahretmesin Fenerbahçe'nin kuruluş tarihi."

"Kolaymış tamam hadi görüşürüz."dedikten sonra şimşek hızımla salona indim.

BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin