KEYİFLİ OKUMALAR PANDACORNLARIM...
Arabaya bindiğimde yoğun parfüm kokusu doldu burnuma.
''Parfümü yedin mi ?Ne bu koku?''dedim ellerimi sallayarak kokuyu dağıttım.
Rahatsız değildim,asılda güzel bir kokuydu.Ama sırf ona inat bu kokudan nefret edebilirdim.
''Senin 5 liralık parfümlerine benzemez bu yerelması iyi değerlendir bu anı.''dedi gülümseyerek.
''5 liralık parfüm kullanmıyorum Hödük.''
''Doğru sen 5 lira bile vermeyip avon kataloğunda ki kokularla geçiniyorsundur.''
''Hödük.''dedim sinirle.
''Tamam kızma.Bu akşam güzel olmuşsun,en azından yanıma yakışıcaksın.''
''Senin yanına yakışmak gibi bir amacım yok.''
Gülümseyip yola baktı.Bende camdan dışarıyı izlemeye başladım okula varana kadar.
Parti alanına geldiğimizde etrafı inceledim. Daha önce parti'nin ''P'' sini görmeyen bana göre mükemmel bir ortamdı.
''Poyraz ilk defa düzenlediğiniz bir parti bu kadar kötü görünüyor.''dedi Yaren.
''Mekan ayarlamak için uğraşmadım.Bu seferlikte böyle olsun.''dedi Poyrazda.
Bundan önceki partileri merak ediyorum doğrusu.
''Hadi geçelim içeriye.''
Poyraz önden giderken bende onun kuyruğu gibi peşinden gidiyordum.İçeriye girdiğimizde daha önce muhabbetimin olmadığı hatta yüzünü bile yeni gördüğüm kişiler bana başlarını eğip ufak tebessümlerle selam veriyorlardı.
Bende karşılık olarak onlara aynısı yapıyordum.Biraz ilerledikten sonra masa'nın birinde Özgür ve Kutayı gördüm.Yanlarına vardığımızda Özgürün yüzünde muzip gülümsemeyi görünce bende kıkırdadım. Sonra beni kolumdan çekiştirip Poyrazın bakışlarını umursamadan masadan uzaklaştırdı.
''Kız deli yürek partiye bizim ıron men ile mi geldin sen?''
''Çok ısrar etti napıyım mecburen geldim.''dedim bende kasıntı edamla.
''Pek inandırıcı gelmediği için olayın aslını öğrenmek istiyorum.''
''Olayın aslını öğrenmek istiyorsan bu gece Aleyna ile ilgileniceksin maymun surat.''
''O kim be?''dedi kaşlarını havalandırarak bende gözlerimle kapıda çevresine boş boş bakınan bizim kızı işaret ettim.
''Ha bu kız şey...Şey işte..Tanımıyorum ama şey işte...''
''Bizim sınıftan cam kenarındaki üçüncü sırada oturuyor.Ee,anlaştığımıza göre koş kızın yanına.''diyip omuzlarında iktirdim.Arkasını dönüp bana çaresiz bakışlar atarken ona el sallayıp yiyeceklerin olduğu bölüme ilerledim.Prenses gibi görünebilirim ama içimde ki ayıya dur diyemiyordum.
Cupcakeleri mideme indirmek için hazırlanırken...
''Partiye Poyraz ile katılıcağını söyleseydin anlayışla karşılardım.''
''Anlayışla karşılamak dediğin kantinin ortasında kolumu deli gibi sıkmakla olmuyor be canısı.''
''Özür dilerim.''
''Özür diliyorsun ve geçiyor ha?Peki.''
Önümde duran bardakta ki vişne suyunu üstüne döktüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI
HumorWattpad de "Bay Hödük ve Bayan Yerelması" isimli ilk hikaye 😎 KOD ADI : '' HÖDÜK '' KOD ADI: "YERELMASI" KAPAK TASARIMI:sunillsahn