EYLÜL'E

100 9 12
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR PANDACORNLARIM

Kantin de sessizce oturuyorduk kimseden ses çıkmıyor ve herkes bir noktaya dalmıştı.Yaşananlar herkes için zordu.Özellikle Özgür için.

O ayrılmanın ardından ben,Poyraz ve Kutay okula geri dönmüş Aleyna ve Özgür hala ortalıklarda yoktu.

Yalnız kalmalarını istediğimiz için onları takip etmemiştik.

Sonuçta konuşmaları gereken önemli bir konu vardı.

"Hayırdır yastayız da bizim mi haberimiz yok?"dedi Emre herkesin sıkkın suratlarında tek tek gözlerini gezdirdikten sonra.

En son bana bakıp 'Hayırdır?' der gibi gözünü kırptı.

Ben de ağzımı oynatıp 'Sonra.' dedim.

"Otursana kardeşim."dedi Poyraz Emreye.

Bunların da böyle anlaşmaları beni nasıl mutlu ediyordu anlatamam.

"Yok ya zaten bir şeyler atıştırmaya çıktım sınıfa geri dönüp uyumayı planlıyorum."dediğinde güldüm.

"Simge sınıftan dışarıya temel ihtiyaçlar haricinde çıkma dediği için gidiyorum demiyor da uyuyacakmış bak sen."dedim gülmeme devam edip.

"Hanımcılık kazandı yani."dedi Poyraz.

Emre başta sinirlense de sonradan ister istemez kabullenmek zorunda kaldı.

"Geçen gün bana hadi tuvalet saati diye mesaj attı düşünün artık.Saatim bile belli.Bu aralar paranoyak gibi."

Hepimiz gülmeye başladık.Az önce ki halimizden eser kalmamıştı.

Çalan teneffüs zili ile kantin boşalmaya başlamıştı.

"Size doyum olmaz ben kaçtım."dedi Emre ve başıyla bizi selamlayıp arkasını döndü ve ilerledi.

"Evde görüşürüz."dedim bende.

"Maalesef."dediğinde gülerek arkasından baktım.

"Haydi bakalım gençler bizde sınıfa."dedim elimi masaya vurarak ritim tutup ayağa kalktım.

"Saçmalama bu saatten sonra ne dersi."dedi Poyraz rahatını bozmayarak.

"Bu saatten sonra dediğin önümüzde dört ders daha var."

"Otur ya boşver."deyip kolumdan tutup kalktığım sandalyeye oturturdu beni.

"Ne zamandır derse doğru düzgün gitmiyoruz farkında mısın?Baya boşladık zaten.Valla sizi bilmem ama ben gidiyorum."dedim ve kalktım yerimden.

"Kızım nereye gidiyorsun?Bak sinirleniyorum ama.Yerelması.Ulan!"

Arkamdan seslenen Hödüğü umursamadan kantinin çıkışına ilerliyordum.

Ve son konuşmasından sonra sandalyenin zeminde iktirilmesinin sesinden anlamıştım arkadan geldiğini.

"Ve yine hanımcılık kazanır."dedi Kutay alaycı sesiyle.

"Her zaman."dedim bende sessizce.

* * *

"Evet arkadaşlar tahtadakileri yazdıysanız siliyorum.

Derse zorla da olsa bu tembel ikiliyi sokmuştum.

Evet şuan burada olmak benimde hoşuma gitmiyordu ama neticede sistemin kölesiyiz.

Başımı Hodüğe çevirdiğimde bilmem kaçıncı rüyasını görüyordu.

Dünya yansa umru olmazdı.

BAY HÖDÜK VE BAYAN YERELMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin