6. 06-....

199 10 1
                                    

- Dioni

Als ik afgerekend heb loop ik naar buiten. Die Bibi hé, denk ik bij mezelf. Ik kijk rond me heen en zie een groep meiden staan. Dat zullen vast fans zijn. Hoe kunnen hun mij toch altijd vinden? Ik snap daar niks van. Volgens mij is Bibi geen fan. Teminsten zo komt ze niet over. Net zoals haar vriendinnen. Ze zullen vast wel weten wie ik ben maar goed, fan is anders. Ondertussen loop ik naar m'n scooter en doe de schoenen in m'n buddy. Ik start de scooter en ik rij weg. Ik rij naar huis en zet m'n scooter neer. Er rijdt een auto langs met mensen die ontzettend raar naar me kijken. Ik heb daar zo'n hekel aan. Ik doe de sleutel in het sleutel gat en ga naar binnen. Ik loop direct door naar mijn kamer omdat ik weet dat er toch niemand thuis is. Ik open me app en ga naar de groepsapp met de boys.

Groepsapp: Bbrave

Dioni: Boys, I met a special girl
Jai: Ooeeh who is sheee
Sam: Pica?
Dioni: Ik zal haar insta screenen
Jai: Yes
Dioni: Afbeelding
Sam: Wow ze is cutee. Heb haar ook gezien, ze zit bij Loïs op school
Jai: Ze was ook bij mij in de frietzaak, heel grappig meisje Dion. Echt iets voor jou ;)
Dioni: Ja tochh
Dioni: Ze heet Bibi
Kaj: Heb je haar nummer?
Cassius: Eeey cute broer
Dioni: Nee, nog niet.
Sam: Go get it
Dioni: Hahaha, yes

Samuel en Jai weten natuurlijk alweer wie het is. Naja okee niet precies maargoed. Hun kennen al de meiden hier in de buurt geloof ik. Echt niet normaal. Okee daar ga ik dan. Ik open instagram en start een chat met haar.

Ik: Hey!
Bibi: Haaai
Ik: Blij met je schoenen?
Bibi: Omg jaaaa
Bibi: Jij ook?
Ik: Jaa :)
Ik: Maare, mag ik misschien je nummer? Appen is wat makkelijker dan dit gedoe :')

Dit haat ik, nu moet ik wachten op een antwoord. Ik wil echt even met haar afspreken, gewoon elkaar leren kennen. Ik weet dat ik daar niet goed in ben maar ik moet het echt proberen. Ze is het waard. Denk ik.

Bibi: Hahaha omdat jij het bent ;)
Bibi: 0636829274
Dioni: Thanks ;)

"Bingooo" zeg ik blij. Ik ben denk ik nog nooit zo blij met iemand z'n nummer gweest. Okee wtf Dioni. Doe ff rustig. Ik zet haar nummer in m'n contacten. Ik open app en stuur haar een berichtje. Zal ik vragen of ze iets leuks wilt doen vanavond? Bios ofzo? Ik twijfel. Als ik ergens met haar wordt gezien door een fan ben ik de sjaak. Ik kijk wel wat ze wilt.

Ik: Vind je het leuk om film te kijken vanavond? Met z'n tweetjes?
Bibi: Umm jaa waarom niet. Ik ben alleen thuis dus kom maar ;)
Ik: Ik kom er zo aan !

Yes. Ik word hier vrolijk van. Het gaat wel echt een op een film manier dit. Kapot grappig. Ik loop naar m'n kleding kast en pak er iets anders uit. Ik kleed me om en doe een luchtje op. Ik doe m'n nieuwe Nikes aan en loop naar de deur. "Ik ben weg hoor" roep ik naar m'n moeder die ondertussen is thuis gekomen. "Veel plezier" hoor ik haar uit de woonkamer zeggen. Ik pak m'n scooter en rij naar haar straat. Shit, wat is het nummer eigenlijk?.. Oh wacht ik zie haar fiets al. Ik rij naar haar huis en zet m'n scooter neer. Ik sla een diepe zucht en loop naar de deur. Het is zo lang geleden dat ik dit zo heb gedaan. De laatste tijd had ik alleen maar one night stands.. Maar dat hoeft Bibi niet te weten. Ik bel aan. Okee. Wachten. De deur gaat open en daar staat Bibi. "Hey" zegt ze met een glimlach. "Hey" zeg ik terug en ik geef haar een knuffel. "Lekkere knuffels geef jij zeg" zegt ze tegen me. Ik moet lachen en volg haar naar binnen. "Nou je hebt dit volgens mij al een keer gezien maar dat is de woonkamer" vertelt ze. "Leuk ingericht" zeg ik tegen haar. "Ik weet wel wat ik doe" zegt ze. "Vind je het goed als we beneden film kijken? Boven heb ik nog geen tv" zegt ze. "Tuurlijk joh" antwoord ik. "Wil je wat drinken?" Vraagt ze op een hele lieve manier. "Jaa, doe maar wat" antwoord ik en ik kijk hoe ze naar de keuken loopt. Ik kan niet stoppen met kijken. Deze meid is echt mooi. "Cola?" Vraagt ze vanuit de keuken. "Ja doe maar" antwoord ik en ik loop naar de bank. Als ik wil gaan zitten zie ik een hele leuke foto van vroeger staan. "Aaaw ben jij dat?" Vraag ik aan haar terwijl ik naar de foto wijs. "Hahah ja, m'n moeder moet die echt weg halen" antwoord ik. "Nee joh die moet je laten staan, die is zo schattig" zeg ik op een blije manier. "Uhu" antwoord Bibi en ze moet stiekem wel lachen. Ze komt naast me zitten en zet de tv aan met de afstandsbediening. Hij plopt op YouTube en ik zie onze clip van One Night Stand staan. "Heb je hem gezien en gehoord?" Vraag ik. "Tuurlijk, heel Nederland weet nu wie jullie zijn. Is een goeie zet geweest" zegt ze met een lach op d'r gezicht. Lief dat ze dit zegt. "Ik zal Netflix eens aanzetten" zegt ze en ze doet iets met de afstandsbediening. Het gaat zo snel dat ik het met geen mogelijkheid kan volgen. Voor dat ik het door heb staat hij op Netflix. "Welke film wil je zien?" Vraagt ze. "Ik weet zeker dat je gaat zeggen nee daar houd ik niet van maar horror?" Zeg ik hoopvol. "Je kent me nu al" zegt ze en ze lacht naar me. "Gewoon comedie is ook goed hoor" zeg ik. "Welke dan?" Vraagt ze. "Okee, doe je ogen dicht en druk op de knokjes en stop dan ineens" zeg ik. Bibi doet wat ik zeg en drukt op het knopje. Er komt 1 of andere rare film uit dus we besluiten maar om Ice Age te kijken. Bibi start de film.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu