19. Morning

144 8 0
                                    

- Melissa

Als ik wakker wordt kijk ik op m'n telefoon en zie ik dat het half 11 is. Ik open app en zie dat Kaj me een bericht heeft gestuurd. Het is een foto van hem en mij samen. Ik lach naar de foto en stuur een hartje naar hem. Ik krijg al snel een berichtje terug met goodmorning erin. Hij vraagt of ik mee ga lunchen in de stad. Ik antwoord dat het goed is. Ik ga uit bed en kleed me aan. Als ik klaar ben is het half 12. Ik pak m'n tas en dan gaat de bel. "Heyhey" zeg ik als ik de deur open doe. "Hooi" zegt Kaj vrolijk en hij geeft me een knuffel. "Ready?" Vraagt hij. "Yes" antwoord ik en ik doe de deur achter me dicht. We stappen in de auto en rijden naar de stad.

- Bibi

Ik word wakker met Dioni zijn armen om me heen. Ik was even vergeten dat ik hier was. Ik draai me hoofd en kijk naar hem. Hij is gewoon van mij nu. Eindelijk. Ik draai me hoofd weer terug en sluit m'n ogen nog even. Na een tijdje beweegt Dioni. Hij wordt langzaam wakker en kijkt me lachend aan. "Goodmorning babe" zegt hij met een ochtend stem. "Hey" antwoord ik terwijl ik met m'n hoofd op zijn borst ga liggen. Hij gaat met zijn hand door m'n haar. "Lekker geslapen?" Vraagt hij na een tijdje. "Heerlijk, jij?" Antwoord ik. "Ik ook" antwoord hij en hij lacht naar me. "Zal ik wat te eten maken?" Stel ik aan Dioni voor. "Ja lekker" antwoord hij. Ik knik en sta op. Ik loop zijn kamer uit, niet te bedenken dat zijn ouders gewoon vrolijk thuis zijn. "Hey Bibi" hoor ik als ik in de woonkamer sta, in m'n onderbroek met een shirt van Dioni aan. "Hooi!" Zeg ik vrolijk en ik ga naast Dioni zijn moeder zitten. "Ik wilde net eten gaan maken" zeg ik lachend. "Doe maar hoor, heeft tie vast nodig" antwoord zijn vader die aan komt lopen. Oke wat bedoelt hij hiermee. Ik lach en loop naar de keuken. Ik bak 2 eitjes en Dioni zijn moeder komt me helpen. Als het klaar is zet zijn moeder het eten en drinken op een dienblad zodat ik het makkelijk kan mee nemen. "Bedankt" zeg ik tegen haar met een lach op m'n gezicht. Zijn moeder is zo aardig. Ik loop met het dienblad de kamer in waar Dioni ligt te wachten. Als ik binnen kom legt hij zijn telefoon weg en kijkt hij me aan. "Ziet er goed uit" zegt hij als ik het dienblad op zijn schoot neer zet. "Ik ben goed" zeg ik tegen hem en ik ga naast hem zitten. Hij lacht naar me en begint te eten. Als we klaar zijn met eten gaan we om de beurt douchen. Als ik klaar ben gaat Dioni en na 10 minuten staat hij alweer voor me. Zonder shirt, helemaal nat alleen maar een handdoek om zijn middel geknoopt. Dit kan ik dus niet aan. Ik ga staan en geef hem een kus. "Sexy hoor" zeg ik als ik met m'n hand over zijn borst langzaam naar beneden ga. Dioni maakt een zacht kreun geluidje en begint me te zoenen. We gaan langzaam terug op bed liggen. Dioni hangt zoenend boven me. Hij doet m'n shirt uit en kijkt even naar me. Hij lacht, ik lach terug en dan begint hij me weer te zoenen. "Wil je dit wel echt?" vraagt hij na een tijdje. "Ja" antwoord ik en ik lach naar hem. Ik voel Dioni zijn hand op m'n rug, hij maakt m'n bh los en gooit hem weg. Ik maak zijn broek los en hij die van mij. Als onze broeken uit zijn besef ik me pas wat ik doe. Helemaal niet erg dit. "Mag ik?" Vraagt Dioni als hij naar m'n string kijkt. "Yes" antwoord ik en hij doet m'n string uit. De rest gaat vanzelf..
Als we klaar zijn plof ik naast Dioni neer. "Wauw" zeg ik tegen hem. Dioni moet lachen en geeft een kus op m'n hoofd. "Dioni?" Zeg ik serieus. "Ja?" Vraagt hij. "Je was m'n eerste keer" zeg ik voorzichtig. "Aaw echt? Nu voel ik me vereerd" zegt hij geruststellend. Schatje is het toch ook.

- Luna

Als ik wakker wordt pak ik meteen m'n telefoon. Ik heb een paar appjes. De eerste die ik open is van Jai. Hij bedankt me voor gister avond en is blij dat ik zo goed voor Samuel heb gezorgd. Ik antwoord hem en open dan het appje van Bibi. Er staat iets heel raars dus ik stuur een vraagteken. Al snel krijg ik antwoord dat ze een relatie heeft met Dioni. Hehe eindelijk antwoord ik. Ik ben blij voor je zet ik er nog achter. Ze vraagt of ik vanmiddag mee ga naar de stad. Ik antwoord dat het goed is en zie dat ik een appje heb van Jai. Hij stuurt een hartje, vet schattig. Ik hoop alleen dat ik hem geen ideeën heb gegeven door gister avond. Maarja dat zien we dan wel weer. Samuel. Ineens komt Samuel in m'n hoofd naar boven.. Hoe zou het met hem gaan? Ik ga weer door m'n contacten en ik stop weer bij Samuel zijn naam. Ik twijfel of ik iets moet doen. Nee. Ik wacht Bibi af vanmiddag. Ik kijk naar de klok, "shit" zeg ik hardop. Ik spring uit bed en ga me zo snel mogelijk klaar maken. Als ik klaar ben eet wat en doe ik m'n jas alweer aan. Voor ik het weet gaat de bel en staat Kiki op de stoep. "Klaar?" Vraagt Bibi. "100%" antwoord ik en ik doe de deur dicht. "Let's go" zegt Bibi en we stappen de auto in. "Waar is Melissa?" Vraag ik. "Lunchen met Kaj, ze komt naar ons als ze klaar zijn. De jongens hebben meeting op Sony" vertelt ze. "Aah okee" antwoord ik. "Iets van Samuel gehoord?" Vraag ik aan Bibi. "Nopes, jij?" zegt ze. "Ik ook niet" antwoord ik.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu