- Bibi
Dioni kijkt hoopvol naar me. Ik dans niet echt maar luister meer. Ik had doolhof nog nooit gehoord. Als ik een lied nog nooit gehoord heb, kan ik er niet meteen op dansen. Dat is echt een tik van mij. "Wel een mooi lied" zeg ik tegen hem. "Thanks, nu komt het leukste stuk" zegt hij. Ik hoor Dioni zijn stem en lach naar hem. "Zing je goed" zeg ik als zijn stuk klaar is. "Kan je hier geen dans op maken?" Vraagt hij. "Jawel, maar ik hou meer van improvisatie" antwoord ik. "Snap ik" antwoord hij. Dioni komt naar me toe lopen en pakt m'n hand. Hij begint te dansen en ik dans met hem mee. We gaan door de hele kamer. We gaan alle 2 helemaal in het nummer op waardoor het super goed gaat. Wauw, dit heb ik nog nooit met iemand gehad. Als het nummer is afgelopen staan we heel dicht tegen elkaar aan. Dioni heeft echt mooie bruine ogen. Dioni komt nog dichterbij en voor ik het door heb voel ik zijn lippen op de mijne. Hij geeft een lange rustige kus en trekt z'n hoofd dan weer weg. Wat ik op dit moment in m'n lichaam voel is gewoon niet normaal. Ik lach naar hem en hij lacht terug. "Waar heb ik dat aan verdient? Vraag ik nieuwsgierig. "Omdat je zo goed kan dansen en omdat je een leuk meisje bent" zegt hij met een lach op z'n gezicht. "Lief" zeg ik tegen hem en ik kan niet stoppen met glimlachen. Dioni geeft me nog een kus maar stopt ineens. Volgens mij schrok hij van de muziek want ineens gaat 'Nu sta je hier' afspelen. "Schrok je?" Vraag ik lacherig aan hem. "Ja eigenlijk wel" antwoord hij en hij moet ook lachen. Hij loopt naar zijn telefoon en zet toch 'One Night Stand' op. "Sorry" zegt hij erbij. "Geeft niet hoor" zeg ik tegen hem en ik lach naar hem. "Laat je gaan" zeg ik er achteraan. Dioni begint helemaal te dansen en te zingen en ik kan er alleen maar naar kijken. Dit is zo grappig. Ik denk dat fans dit altijd doen als ze dit lied horen. Ik ga een beetje aan de zijkant staan en kijk naar hem. Bij het dans stuk doet hij echt de dans die erbij hoort. Hij kan echt vet goed dansen besef ik me. Ik kijk vol bewondering naar hem. Als het stukje klaar is kijkt hij naar me. "Vet goed" zeg ik tegen hem. "Dankje" antwoord hij. "Nu moet jij iets laten zien" zegt hij. "Okee dan" antwoord ik en ik ga in het midden staan. Dioni zet een liedje op wat ik niet ken. Ik luister er eerst naar en heb al snel door dat het een lied van hem is. Ik denk zomaar dat het 'door rood' heet. Als er een stukje komt zonder dat er iemand zingt begin in te dansen. Ik doe net alsof Dioni er niet is want dan gaat het het beste. Als het stukje klaar is ben ik buiten adem. Ik heb echt alles gegeven geloof ik. "Jij moet Cassius ontmoeten, hij gaat jou zo geweldig vinden" zegt hij. Ik moet lachen. "Je bent echt heel erg goed Bibi, besef je je dat wel?" Vraagt hij terwijl hij naar me toe komt lopen. "Weet ik niet" antwoord ik en ik ga op m'n bed zitten. "Veel mensen zeggen dat, maar ik weet nooit wat ik er mee moet. Ik kan er nooit mijn werk van maken" vertel ik. "Logisch dat mensen dat zeggen want je bent echt goed. Ik snap dat je dat denkt maar als je iets echt graag wilt kan het" antwoord hij. "Ik weet het niet, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen" zeg ik tegen hem. "Hmm" zegt hij en hij denkt na. "Ik ga iets voor je regelen, dat beloof ik" zegt hij. "Okee" antwoord ik en ik lach naar hem. Als dit lukt wordt ik het blijste mens op de wereld. "Lief van je" zeg ik tegen hem. Ik wil deze jongen echt zoenen gewoon. Maar voor deze keer houd ik me in. "Nog een dansje doen?" Vraagt hij. "Is goed" antwoord ik en ik ga staan. Ik loop naar Dioni z'n telefoon en ga tussen z'n liedjes kijken. Ik zie zoveel staan, dat is niet normaal. "Omg, ik hou van deze" zeg ik en ik zet 'Work from home' op. Dioni moet lachen als ik begin te dansen. "In die club ging je hier ook helemaal op los" zegt hij. "Ik weet het, niet meer aan denken" antwoord ik en ik moet lachen. Dioni begint nu ook te dansen. Dat ziet er grappig uit omdat het echt een lied is waar ik normaal gesproken alleen meiden op zie dansen. Het past ook wel bij jongens vind ik nu door Dioni zijn kunsten.
De avond is super snel voorbij gegaan en voor ik het wist was het 1 uur snachts. We hebben de rest van de avond gepraat over van alles en ook nog wat gedanst. Om 1 uur is Dioni naar huis gegaan en ben ik naar bed gegaan. Toen ik in bed lag kreeg ik een appje dat hij thuis was. Echt een schatje is het. Die kus die hij me gaf vanavond was echt magisch. Deze hele jongen is magisch. Ik wilde niet meteen verliefd worden maar volgens mij is dat wel gebeurt. Dit was zo niet de planning.. Ik stuur Dioni een slaap lekker berichtje en sluit dan me ogen. Goodnight.
JE LEEST
I'm Sorry Ft. B-Brave
FanfictionBibi is net verhuisd naar Amsterdam. Ze komt al snel terecht in een leuke groep jongens. Is het liefde of vriendschap?