- Luna
"Wat gaan we doen vandaag?" Vraag ik als iedereen beneden zit. "Wij blijven sowieso thuis" zegt Bibi als ze naar Dioni kijkt. "M'n ouders komen ook nog langs" zegt Dioni vervolgens. Ik kijk naar Melissa en Kaj. "Jullie kunnen wel naar een waterpark gaan" stelt Bibi voor. "Jullie hebben een auto en het is hier niet ver vandaan" vervolgd ze. "Vinden jullie dat niet vervelend dan?" Vraagt Samuel aan Bibi en Dioni. "We kunnen er niks aan doen. Het is niet dat jullie hier moeten blijven voor mij" zegt Dioni. "Ga maar gewoon, dat is leuk" zegt Bibi. Ik zie aan Bibi dat ze graag mee wilt. "Doen?" Vraagt Kaj. Melissa, Samuel en ik knikken. "Nou kom op ga jullie spullen pakken en weg!" Zegt Bibi lachend. We staan op en lopen naar boven. "Ik vind dit wel een beetje lullig" zeg ik tegen Melissa. "Ik ook maarja" antwoord ze en ze loopt haar kamer in. Ik loop mijn kamer in en kleed me om. Ik doe m'n bikini aan met een jurkje erover. Als ik de deur weer uitloop komt Samuel ook net uit zijn kamer. "Ready?" Vraagt hij als hij me bekijkt. "Zeker" antwoord ik. Melissa en Kaj komen ook uit hun kamer en we lopen met z'n 4en naar beneden. Dioni en Bibi zijn tv aan het kijken. "Nou we zijn klaar" zegt Kaj. "Goedzo" antwoord Dioni. We geven ze allemaal een knuffel. "Veel plezier" zegt Bibi vrolijk. We zeggen ze gedag en lopen dan de vila uit. We stappen in de auto. Kaj rijd en Samuel zit er naast om de weg te wijzen. Als we een groot parkeer terrein op rijden hebben Melissa en ik pas door dat we er al zijn. "Zin in dames?" Vraagt Kaj. "Jaa" antwoorden we in koor. Kaj parkeert de auto en we stappen uit. We lopen naar de ingang en Samuel koopt 4 kaartjes. "Ik heb ook 4 bedjes gehuurd" zegt hij als hij naar ons toe komt lopen. We knikken en hij geeft ons de kaartjes. We laten de kaartjes scannen en lopen dan het park in. We gaan opzoek naar onze bedjes en leggen dan onze handdoeken neer. "Zullen wij even wat drinken halen?" Vraagt Samuel aan mij als Melissa en Kaj aan het zoenen zijn. "Goed plan" zeg ik lachend. "Wij zijn ff drinken halen hoor!" Roept Samuel dichtbij Kaj zijn oor. Ik schiet in de lach en loop achter Samuel aan. "Waar moeten we heen dan?" Vraag ik aan hem. "Ik heb geen flauw idee" antwoord hij lachend. "Sam wacht daar" zeg ik en ik wijs naar een tentje. "Oeh cocktails" antwoord Samuel. We lopen naar de cocktail tent toe. "Zullen we voor Kaj een alcohol vrije doen?" Vraagt Samuel lachend. "Ja doe, dan moet hij terug rijden" antwoord ik. "Welke wil je?" Vraagt hij. "Pfoe, doe die maar" antwoord ik als ik naar een cocktail wijs. "Ook voor Melissa?" Vraagt hij. "Ja doe maar" antwoord ik. Samuel besteld de 4 cocktails. Als ze klaar zijn lopen we terug naar Melissa en Kaj. "Kijk is" zeg ik tegen Melissa als ik haar cocktail geef. "Lekker thanks girl" antwoord ze en ze neemt een slok. "Vet lekker deze" zegt ze verbaast. "Ik weet wel wat ik kies" antwoord ik lachend. "Samuel" zegt Kaj serieus. "Ja?" Antwoord hij. "Ik proef geen alcohol?" Vraagt hij. "Oh gek, ik heb wel alcohol dus dan kan jij maar het beste terug rijden denk ik" antwoord Samuel onschuldig. Ik schiet in de lach en Samuel ook. "Jullie zijn echt gemeen" zegt Kaj lachend. "Maar gap is goed hoor" zegt Kaj vervolgens. Als we onze cocktails op hebben vinden we het tijd voor een duik. "Welk bad gaan we?" Vraagt Melissa aan ons. "Die met golven" zegt Kaj en hij trekt Melissa mee. "Nou oke" zeg ik tegen Samuel. Samuel moet lachen en we lopen achter Kaj en Melissa aan. Dit is allemaal zo awkward. Het zou beter zijn als ik iets met Samuel zou hebben. Ik krijg een lachje op m'n gezicht als ik hier aan denk. We lopen het zwembad in. "Wel lekker water dit" zegt Melissa tegen me. "Ja lekker warm" antwoord ik. We zwemmen wat en maken lol. Ik ben zo blij dat ik deze mensen heb leren kennen. Ookal mis ik Dioni en Bibi wel hier. Ze hadden dit ook super leuk gevonden. "Zullen we van een glijbaan gaan?" Stelt Kaj voor. We knikken en lopen het bad uit. We gaan naar een glijbaan waar je in bootjes moet zitten. "Jaaa Melissa kom" zegt Kaj en hij trekt haar alweer mee naar die glijbaan. We moeten een hele trap op en als we eindelijk boven zijn krijgen we een bootje. "Nou Sam daar gaan we" zeg ik als hij een bootje pakt. "Jaa spannend hoor" antwoord hij. We gaan in het bootje zitten. Op het plaatje staat dat we tegen elkaar aan moeten zitten. Ik ga wat naar achteren en Samuel slaat zijn armen om me heen. Dit voelt zo goed. Als het rode licht op groen springt gaan we. Voor ik het door heb zijn we alweer beneden. We stappen uit het bootje en wachten op Kaj en Melissa. "Deze was wel leuk" zeg ik tegen Samuel. "Ja mee eens" antwoord hij. Als Kaj en Melissa er ook uit komen, lopen we terug naar onze bedjes. We gaan nog een paar glijbanen in en zonnen nog wat. Als het rond half 6 is besluiten we om terug naar de vila te gaan. Kaj die rijd want ja dat kan niet anders. Als we terug bij de vila zijn lopen we naar binnen. Als we de kamer binnen lopen zien we niemand. "Ze zijn vast boven" zegt Kaj als hij rond zich heen kijkt. "Nou, volgens mij niet" antwoord ik en ik loop naar de openslaande deuren. Ik loop naar buiten richting het zwembad. "Hey!" Zegt Bibi terwijl ze in het zwembad ligt met Dioni. "Hoe was het?" Vraagt Dioni aan ons. "Ja was echt leuk!" Zegt Melissa vrolijk. "Inderdaad" zegt Samuel. "En hoe gaat het met jou?" Vraag ik aan Dioni. "Wel goed eigenlijk, zwemmen ontspant heel erg. Ik denk dat ik me snel weer de oude voel" zegt hij blij. "Super" antwoord ik. "Gaat het zo goed dat we misschien uiteten kunnen vanavond?" Vraagt Kaj voorzichtig. Dioni kijkt Bibi aan. Ik zie de twijfel in haar ogen. "Ja umm dit is lastig" antwoord ze. Dioni kijkt haar hoopvol aan. "Dan moeten we wel nu gaan en niet ver weg van de vila" antwoord ze nadat ze even heeft nagedacht. "Yes!" Zeggen Melissa en ik blij. "Nou let's go dan" zegt Kaj. "Dioni wat wil je aan? Dan pak ik dat voor je" zegt Bibi. "Kies maar iets leuks" antwoord hij. Ze gaan uit het zwembad en ik ga even naar boven om me om te kleden. Als iedereen klaar is gaan we naar het restaurant.
JE LEEST
I'm Sorry Ft. B-Brave
FanfictionBibi is net verhuisd naar Amsterdam. Ze komt al snel terecht in een leuke groep jongens. Is het liefde of vriendschap?