43. Verassing

100 9 1
                                    

Hey allemaal!
Sorry dat het zo lang heeft geduurd voor een nieuw hoofdstuk. Sinds dat B-brave bekent heeft gemaakt te gaan stoppen was m'n inspiratie een beetje weg. Ik had nog wel een paar hoofdstukken staan gelukkig. Afgelopen weekend waren de afscheidsconcerten en ik hoop jullie met dit verhaal nog een beetje blij te maken. Ik weet nog niet precies wat ik met het verhaal ga doen, maar zodra ik het weet zeg ik het. Veel lees plezier voor nu !
Xxxx

- Melissa

Ik loop met Kaj de deur uit. Ik weet niet waar naar toe. Hij wilt geen hints geven, echt stom. Het enige wat hij antwoord is, vertrouw me nou maar. Daar kan ik echt niks mee. "Vind je het spannend?" Vraagt Kaj. "Ja eigenlijk wel" antwoord ik. "We zijn er bijna" antwoord hij. Ik knik en merk dat we richting het strand lopen. Als we de boulevard oplopen zie ik eigenlijk niks. De zon is aan het onder gaan en geeft fel licht. We lopen de trap af het strand op. Er ligt een dekentje met champagne erop in de verte. "Is dat voor ons?" Vraag ik verbaast. "Jup" antwoord Kaj en hij slaat zijn arm om me heen. "Zo lief" antwoord ik blij. We lopen er naar toe. Op het dekentje ligt inderdaad champagne, maar ook kleine hapjes. "Dit is zo leuk Kaj" zeg ik tegen hem. "Ik ben blij dat je het leuk vind" zegt hij met een lach op zijn gezicht. "Tuurlijk!" Zeg ik. "Zullen we gaan zitten? Dan kunnen we naar de zonsondergang kijken" zegt Kaj. Ik knik en we gaan zitten. Kaj maakt de champagne fles open en schiet de kurk eraf. "Waar is die nou?" Vraag ik lachend. "Ergens daar" antwoord Kaj lachend als hij wijst naar een stukje verderop. "Nou moet die fles wel leeg want ik ga die kurk echt niet zoeken" zeg ik lachend. "Deal" zegt Kaj en hij schenkt de glazen in. Hij geeft mij er ook 1. "Op ons" zegt hij als hij m'n glas aan tikt. "Op ons" herhaal ik en ik neem een slok. "De eerste slok vind ik altijd zo vies maar deze champagne is echt goed" zeg ik tegen Kaj. "Jaja ik weet wel wat ik koop" antwoord hij. Hij geeft een kus op m'n voorhoofd waarvan ik een lachje krijg op m'n gezicht. "Ik hou van jou" zegt hij vervolgens. "Ik hou nog veel meer van jou" antwoord ik en ik geef hem een kus. Ik zou niet weten wat ik zonder deze jongen zou moeten. "Kan je na gaan, als Bibi en Dioni elkaar niet tegen waren gekomen was dit nooit gebeurt" zeg ik tegen hem. "Klopt, maar dan waren we elkaar vast een andere keer tegen gekomen" antwoord Kaj. "Denk je dat?" Vraag ik. "Ik weet het wel zeker" antwoord hij en hij kijkt voor zich uit. "Hij gaat bijna onder" zegt hij vervolgens. "Ja mooi he" antwoord ik. Als de zon onder is wordt het al snel donker. Het is ook nog steeds niet koud eigenlijk. We praten nog wat en voor we het weten is het hardstikke donker. "Ik kan je bijna niet meer zien" zeg ik lachend tegen Kaj. "Nou fijn" antwoord hij lachend. "We moeten even het laatste beetje opdrinken" zegt hij en hij schenkt de fles leeg in onze glazen. We drinken het op en luisteren nog even naar de zee. "Ik zou hier zo in slaap kunnen vallen" zeg ik tegen Kaj. "Ik ook, maar dat gaan we niet doen" zegt Kaj. "Wat dan wel?" Vraag ik nieuwsschierig. "Tja" antwoord hij. Kaj begint op te ruimen en ik help even mee. Als we klaar zijn lopen we terug naar de vila. "Dankjewel Kaj voor dit" zeg ik tegen hem. "Geen dank lieverd" antwoord hij. We lopen de hoek om en zien dan de vila. We lopen naar de voordeur en maken die open. Het is al 1 uur dus we doen zachtjes voor het geval dat iedereen al slaapt. We doen onze schoenen uit en gaan dan zachtjes naar binnen. "Ik wil nog even een glas water drinken" fluisterd Kaj. "Is goed" antwoord ik en we lopen naar de keuken. Kaj schenkt een glas water in en drinkt hem leeg. Hij komt naar me toe lopen en begint me te zoenen. "Niet hier kom" zeg ik tegen Kaj en we lopen naar de trap door de woonkamer. Kaj stopt met lopen en wijst naar de bank. "Zo schattig" fluisterd ik in Kaj zijn oor. Luna en Samuel liggen op de bank te slapen. Heel schattig tegen elkaar aan. "We zullen ze maar laten liggen he" fluisterd Kaj. "Ja maar nog wel ff een dekentje er over heen" antwoord ik fluisterend. Ik pak nog een dekentje en leg die over hun heen. "Ik wil eigenlijk een foto maken" zeg ik tegen Kaj als ik weer bij hem sta. Kaj maakt snel een foto en doet dan alle lichten uit. "Kom" zegt hij tegen me en hij loopt richting de trap. Ik loop achter hem aan naar boven. Als we bij onze kamer zijn zet Kaj het licht aan en sluit de deur achter mij. Hij komt naar me toe lopen en begint me weer te zoenen. We lopen al zoenend naar het bed toe en Kaj legt me zachtjes neer. Hij begint kusjes te geven in m'n nek. Ik maak een zach kreun geluidje terwijl hij nog steeds kusjes in m'n nek geeft. Ik ga met m'n hand over Kaj zijn borst en pak de onderkant van zijn shirt vast. "Doe maar hoor" zegt hij. Ik doe zijn shirt uit en bekijk hem even. "Ziet er goed uit hoor" zeg ik tegen hem met een lachje op m'n gezicht. Hij lacht en begint me weer te zoenen. Hij doet mijn topje uit en daarna m'n bh. Hij geeft weer kusjes in m'n nek en gaat nu langzaam naar beneden. Als hij bij de onderkant van m'n buik is maakt hij m'n broek los. Ik lig nu alleen nog maar in m'n onderbroek. "Je bent zo mooi" zegt Kaj als hij me even bekijkt. Ik lach naar hem en trek hem op me.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu