9. Show

190 11 1
                                    

- Dioni

Als ik wakker wordt besef ik dat ik alleen lig. Ik had hier veel liever met Bibi gelegen.. Wat een gedachtes heb ik toch weer. Het is lang geleden dat ik echt zo iets opbouwde met een meisje. Meestal was het voor 1x, maar bij haar gaat dat gewoon niet. Ze is echt te leuk. Wauw ik moet hiermee stoppen. Vandaag hebben we een show in Brabant. In Eindhoven dacht ik. Het is nu 10 uur, om 12 uur moet ik klaar zijn. Alle tijd. Ik pak m'n telefoon en kijk of berichten heb. Natuurlijk.

Groepsapp: Bbrave

Kaj: Is Cassius al wakker?
Samuel: Cass? Wakker? Nooooit
Kaj: Ik ga hem bellen
Jai: Niet weer he
Kaj: Nu is hij wel wakker
Samuel: Mooi
Jai: Tot straks

Okee dat is ook opgelost. Ik app dat ik ook wakker ben en ga dan uit bed. Ik spring onder de douche en ga dan wat eten. Het is even geleden dat we een show hebben gehad dus ik heb er wel zin in. Als ik klaar ben plof ik op de bank neer. Gemiste oproep. Van wie nou weer. Ik bel het nummer terug maar krijg geen gehoor. Dan zal het vast niet belangrijk zijn, denk ik bij mezelf. Als het 5 over 12 is hoor ik getoeter. Dat is vast Cees. Ik loop de deur uit en stap in het busje. Samuel en Kaj zitten eral in. "Morning boys" zeg ik als ik het busje in stap. "Ola" zegt Kaj. Samuel knikt naar me en kijkt weer uit het raam. Als we bij Cassius zijn moeten we 5 minuten wachten tot dat hij eindelijk naar buiten komt. Deze jongen is altijd te laat. Altijd. "Hoe is het met Bibi dan?" Vraagt Kaj ineens uit het niets. "Goed hoor, ben er mee bezig" antwoord ik. "Goedzo" zegt Kaj en hij moet lachen. "Straks heeft Dioni ineens een vriendin jongens, dat is wel bijzonder" zegt Cassius. "Heel grappig Cass" zeg ik en ik lach nep. Samuel moet er serieus om lachen en Kaj ook. "Hoe is het met Loïs dan Sam?" Vraag ik aan Samuel. "Geweldig" antwoord Samuel op een dooie manier. Dit antwoord zegt voor ons al genoeg. Loïs kan heel moeilijk zijn. Zonde voor Samuel. "Ze doet weer moeilijk om niks" vertelt hij. "Wilde ze mee?" Vraagt Kaj. "Ja en hoe, ze moet overal bij zijn" zegt hij. "Gelukkig ben je nu met ons, en wij gaan het leuk maken" zeg ik tegen hem. Samuel moet lachen, gelukkig. Ik hoop dat Bibi en ik niet van dit soort dingen gaan hebben. Ik heb daar echt geen zin in namelijk. Samuel houd echt van Loïs en daarom pikt hij dit van haar. Ze moest is weten hoe ze soms is. Meestal is het een lieve meid hoor.

Als we in Eindhoven aan komen rijden we langs de rij met fans. "Het zijn er weer lekker veel"zegt Kaj. "Gezellig" antwoord ik. We rijden naar de achteringang waar ook een paar fans staan. Tegenwoordig kunnen we niet meer zoveel op de foto. Als er een paar weten dat we foto's aan het maken zijn komt de rest ook. Het contact met de fans is wel minder hierdoor. Best wel jammer.. We stappen uit en rennen naar binnen. Als we binnen zijn begroeten we Jai die zelf was gekomen. We moeten nog ander half uur wachten voordat we gaan optreden. We warmen een beetje op en beginnen te klieren. Zoals gewoonlijk. Kaj ligt op de grond en Jai springt erover heen. Nu gaat Jai op Kaj liggen. Dit ziet er kapot raar uit. Samuel springt over hun heen en Cass en ik houden het niet meer van het lachen. "Doe is rustig jongens" zegt Cees. "Ja ja" antwoord Jai en hij staat op. Kaj kan nu ook opstaan en we gaan op de bank zitten. "Willen jullie wat drinken?" vraagt een meisje aan ons. "Ja lekker" antwoorden we allemaal. Even later komt ze terug met 5 glazen appelsap. Altijd fijn dat ze weten dat we appelsap graag drinken. Gelukkig gaat de tijd snel en krijgen we onze mics van Cees. "Alles is aangesloten en zou moeten werken" zegt hij erbij. Het is altijd de vraag of dat zo is. We zingen even wat en gaan dan klaar staan. Het intro start en we horen alleen maar gegil. "Let's go, let's go, let's gooooo" roept Kaj door z'n mic en we rennen het podium op. Als we One Night Stand aan het zingen zijn kijk ik door het publiek heen en zie ik allemaal bekende gezichten. De meeste fans herken ik onderhand wel. Vooral de eerste rij. Die staan er zo vaak. Ook achterin staan er meiden. Ik denk dat iedere jongen wel droomt over aandacht van zoveel meiden. Als ik m'n ogen langs de laatste rij laat gaan zie ik de vriendinnen van Bibi staan. Huh. Ik kijk 1 persoon verder en kijk recht in de ogen van Bibi. Ik lach naar haar en ze lacht terug. Ik begin te zingen want ja het is m'n stuk. Bij het dans stuk doe ik extra mijn best en kijk ik steeds naar haar. Dat gaat gewoon vanzelf. Ook het laatste dans stuk dans ik helemaal. Ik vind het echt leuk dat ze is komen kijken. Als we klaar zijn met One Night Stand horen we een hoop gegil. We rennen het podium af, backstage. De presentator laat de meiden ons roepen. Als je van mij bent begint en we rennen terug het podium op. Perfect lied en perfecte timing. Als ik zing kijk in Bibi aan kijk dan snel weg. Ik kan niet alleen haar aandacht geven vind ik. Als we klaar zijn met optreden bedanken we de fans en gaan we af. "Cees, wil je haar en haar 2 vriendinnen backstage halen?" Vraag ik aan hem. "Dioni.. Dat gaat toch niet" antwoord hij. "Alsjeblieft?" Vraag ik nog 1x en Cees loopt weg. "Supp" vraagt Samuel. "Bibi stond in het publiek" antwoord ik en ik lach erbij. "Dat heb ik gezien ja" zegt hij en hij loopt weg.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu