21. Chillen

140 7 0
                                    

- Bibi

Als we klaar zijn met eten praten we nog wat en is het alweer 4 uur. "We kunnen al bijna gaan avond eten" zegt Luna lachend. "Inderdaad" antwoord Samuel. "Ik ga even afrekenen" zegt Jai. We knikken en Jai loopt van tafel. "Oh kijk is wat ik heb" zegt Melissa lachend. Kaj kijkt haar nieuwsgierig aan. Ze pakt iets uit haar tas en legt het op tafel neer. "Heeey m'n ring" zegt Luna blij. "Jaaaa" antwoord Melissa. Luna doet haar ring weer om haar vinger en kijkt ernaar. Ik heb geen flauw idee dat ze die kwijt was maar goed. Het zal wel. We moeten allemaal lachen. Jai komt terug lopen en zegt "Let's go". We staan op en gaan het café uit. "Was lekker he" zegt Dioni die z'n arm om me heen slaat terwijl we lopen. "Jaaaa" zeg ik blij en ik geef hem een kus op zijn wang. "Waar gaan we eigenlijk heen?" Vraagt Cassius. "Goeie" antwoord Samuel lachend. "We kunnen wel ff chillen bij mij thuis" zegt Kaj. Ik zie Melissa al helemaal stralen. Ze is ook de eerste die antwoord, "Ja gezellig!". "Ja is goed" klinkt het van alle kanten en ik knik. "Naar de auto dan maar" zegt Samuel. Als we bij de auto zijn stappen Samuel en ik in onze eigen auto en verdeelt de rest zich. Dioni komt voorin naast me zitten, Kaj en Melissa op de achterbank. Luna, Jai en Cassius zitten bij Samuel. Ik rij achter Samuel aan naar Kaj zijn huis. Als we bij Kaj zijn gaan we naar binnen en pakt Kaj nog wat stoelen. Dioni en Cassius helpen hem en Jai en Samuel schenken drinken in. Wij zitten met z'n drieën op de bank niks te doen. Echt erg eigenlijk. "Ey ik pleur zo van die trap" zegt Dioni. "Doe voorzichtig dan" zeg ik lachend tegen hem. Ik sta op en loop naar de trap. "Laat me je helpen" zeg ik tegen hem. Dioni geeft de stoel aan en ik zet hem op de grond neer. "Ik leef nog" zegt hij als hij me aan kijkt. "Gelukkig" antwoord ik en ik geef hem een snelle kus. "Hallo?" Hoor ik Jai zeggen. Hij staat met 2 glazen drinken voor onze neus. "Jai ga" zegt Dioni. "Nee jullie moeten goed drinken" zegt Jai serieus. "Doe normaal" zeg ik en we moeten alle 3 lachen. Wat een bullshit. Iedereen is nu beneden en gaat zitten. "Dus" zegt Kaj als hij komt aanlopen. We kijken hem vragend aan omdat hij zijn handen op zijn rug heeft. "WE GAAN OP TOUR" schreeuwt hij als hij 2 flessen champagne achter zijn rug vandaan haalt. "Serieus?!" Zegt Melissa. "Gaaf jongens" zeg ik blij. "Gaan je door heel Nederland?" Vraagt Luna nieuwsgierig. "Yes, in elke provincie 1 show" zegt Samuel blij. "Omgad zo leuk!" Zeg ik blij. Kaj komt aan lopen met champagne glazen. Samuel en Kaj maken alle 2 een fles open en schieten de kurk de lucht in. We houden allemaal een glas bij als ze gaan in schenken. "Op de tour" zeg Jai als hij zijn glas in de lucht steekt. "Op de tour" herhalen we allemaal tegelijk en we nemen een slok. "Lekker dit" zegt Cassius. "Maare vertel is ffjes jullie plannen met de tour" zeg ik. "We willen een beetje een Amerikaanse show, met decor, veel kleding wissels, schermen met filmpjes enzovoorts" zegt Jai. "Das wel tof" zegt Melissa. "Ja, ben heel benieuwd of het haalbaar is" zegt Dioni. "Jawel hoor, als we maar goeie kaart verkoop hebben" zegt Samuel. "Is zo" zegt Dioni. "Gaat helemaal goed komen hoor" zegt Luna blij. "Door heel Nederland goed promoten" zegt Kaj. "Das wel belangrijk ja" zegt Cassius lachend. Als we een tijdje gepraat hebben is het alweer half 8. "Zullen we nog ff filmpje kijken?" Zegt Jai. "Ja hoor kan" zegt Kaj die tegen Melissa aan ligt. Kaj staat op en zet de tv aan. Hij start Netflix op en geeft de afstandsbediening aan Jai. "Succes" zegt hij tegen Jai en hij gaat weer bij Melissa zitten. Als die 2 wat krijgen wordt ik echt zo gelukkig. "Dus, wat willen jullie?" Vraagt Jai terwijl hij door alle films scrolld. "Umm" klinkt het van alle kanten. "Doe die" zegt Cassius als hij wijst naar het scherm. "Das horror he" zegt Jai en hij kijkt ons aan. "Ik ga achter Dioni zitten" zeg ik. Dioni kijkt me aan en ik lach naar hem. "Doe maar hoor" zegt Luna en Melissa knikt langzaam. Ze is sowieso bang. Jai start de film op en ik pak nu al Dioni zijn arm vast. "Ik haat dit" fluister ik in zijn oor. "Komt goed" zegt hij terug. De eerste 10 minuten vallen wel mee. Op dat moment schrik ik me rot en geven ik en Melissa een gil. "Sorry" zeg ik lachend. Melissa moet lachen en houd Kaj zijn hand voor haar ogen. Waarom kijk ik dit denk ik bij mezelf als ik weer een keer ben geschrokken. "Oké" zegt Jai ineens. Iedereen kijkt hem vragend aan. "Wat?" Vraagt hij dan. "Je zei oké?" Zegt Samuel met een vragend hoofd. "Ooh had ik niet door" zegt Jai. Iedereen moet lachen omdat het echt nergens op slaat. Na nog 1000 keer geschrokken te zijn is de film eindelijk klaar. "Zo dan" zegt Cassius als het beeld zwart wordt. "Ik ga zo kut slapen vanacht" zegt Melissa. Kaj fluisterd iets in haar oor waarna ze lacht. Ik zat letterlijk achter Dioni want ik kon het echt niet meer aan op den duur. "Ik ga weer even naast je zitten hoor" zeg ik tegen hem als ik achter hem vandaan kom. "Beter" zegt Dioni lachend. "Het is al half 12" zegt Samuel die naar de klok kijkt. "Morgen weer school jeej" zegt Luna op een neppen manier. "Ik denk dat ik me maar is ga ziek melden" zegt ze er achteraan. "I'm in" zeg ik. "Hey ik ook joh" zegt Melissa. "Eigenlijk moeten jullie gewoon gaan" zegt Samuel streng. "Meen je dit" zegt Luna lachend. Samuel en Luna moeten nu alle 2 lachen. Heel schattig dit.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu