34. Koud

119 14 8
                                    

- Bibi

Ik lig op de bank met m'n hoofd op Dioni zijn schoot. Dioni kijkt een beetje op zijn telefoon en ik lig voor me uit te kijken. "Ik wil iets doen" zeg ik en ik draai op m'n rug zodat ik naar Dioni zijn gezicht kan kijken. "Oh is dat zo" antwoord hij en hij geeft me een lange kus. "Zwemmen?" Vraagt hij. "Ja!" Zeg ik en ik spring op. "Ik moet wel even m'n bikini aan doen" zeg ik vervolgens. "Ik ga mee" antwoord Dioni. "Wanneer niet" zegt Samuel die lachend de kamer binnen komt lopen. "Wil je ook mee?" Vraagt Dioni serieus aan hem. "Um" zeg ik en ik kijk Dioni vragend aan. "Nee hoor" antwoord Samuel lachend. Dioni moet lachen en loopt richting de trap. Ik loop achter hem aan naar boven. "Welke zal ik aan doen?" Vraag ik aan Dioni. Ik hou 2 verschillende bikini's voor z'n gezicht. "Hmm, die zwarte" antwoord hij. "Oke" antwoord ik. "Ga jij je ook omkleden of?" Vraag ik aan Dioni die aandachtig naar me zit te kijken terwijl ik m'n shirt uit doe. "Ja zo, eerst jij" antwoord hij met een lachje op zijn gezicht. "Maar dat is niet zo eerlijk" zeg ik als ik naar hem toe loop. Ik geef hem een lange kus en kijk hem dan aan. "Moet ik je soms helpen?" Vraagt Dioni. "Als je wilt" antwoord ik.
Als we na een half uur klaar zijn met omkleden gaan we naar beneden. "Dat duurde lang" zegt Samuel die aan de tafel is gaan zitten. "Samuel" zegt Dioni serieus. "Je weet toch hoe dat gaat" vervolgd hij. "Uhu" antwoord hij en hij kijkt weer naar zijn telefoon. "Genoeg Dioni, kom" zeg ik lachend. Ik pak Dioni zijn hand en trek hem mee naar buiten. "Jij eerst" zeg ik als we aan de rand van het zwembad staan. "Dacht het niet, jij gaat eerst" antwoord Dioni en hij duwt me het water in. "Jezus Dioni, dit is koud" zeg ik. "Nou dan kom ik helemaal niet" antwoord hij en hij gaat op het randje zitten. "Het wordt al beter hoor" zeg ik als ik naar hem toe zwem. Ik zie Melissa en Luna aankomen lopen en alle 2 naar Dioni kijken. Ik stop met zwemmen en kijk ze hoop vol aan. "Dit is niet eerlijk he Jurado" zegt Luna en ze duwen hem in het water. "Hey wtf doen jullie" zegt Dioni. We lachen alle 3 zo hard dat Samuel en Kaj naar buiten komen. "Wat is hier aan de hand?" vraagt Kaj lachend. "Melissa en Luna duwde Dioni in het water" zeg ik lachend. Dioni moet nu gelukkig ook lachen en komt naar me toe zwemmen. "Lekker he schatje van me" zeg ik lachend en ik geef hem een kus. "Wacht maar, deze krijgen jullie terug" zegt Dioni als hij zich omdraait naar de andere. "Dat zullen we nog wel is zien" antwoord Melissa serieus. "Zullen we vanavond uit gaan?" vraagt Kaj. "Waarom niet" antwoord ik. "Ik vind het prima" zegt Luna en de rest knikt. "En wat gaan we eten vanavond?" vraagt Samuel. "We kunnen wel iets maken toch? Of willen jullie uiteten?" vraag ik. "Jij mag wel koken hoor Bieb" zegt Luna. "Ja dat zal wel, vooruit dan maar" antwoord ik. "Als ik uit gezwommen ben ga ik wel even om boodschappen" zeg ik daarna. "Is goed" antwoord Luna en de rest knikt. "Jullie komen niet zwemmen zeker?" Vraag ik aan de rest. "Naah, misschien vanavond" antwoord Kaj. "Late night swim" zegt Dioni als hij z'n wenkbrauwen optrekt. Kaj steekt zijn middelvinger op naar Dioni en lacht. "Tis best lekker nu he" zeg ik tegen Dioni. "Ja dat is waar" antwoord hij en slaat z'n armen om m'n nek heen. "Toch wel fijn dat je in het water bent geduwd" zeg ik lachend. Dioni kijkt me boos aan maar lacht dan.
Als we een tijdje in het water hebben gezeten gaan we eruit. Ik droog mezelf af en loop dan naar de slaapkamer. Dioni ligt nog op het lig bedje op te drogen. Onderweg naar m'n kamer kom ik Samuel tegen. "Wat ga je doen?" Vraagt hij. "Ik ga ff kleren aan doen en dan om boodschappen. En jij?" antwoord ik. "Ik ga ff naar m'n kamer" antwoord hij met een zucht. "Wat is er?" Vraag ik aan hem. "Gewoon.." antwoord hij. Ik loop achter hem aan naar zijn kamer. Hij gaat op de bed rand zitten en ik er naast.  "Vertel maar" zeg ik tegen hem als ik hem aan kijk. "Misschien mis ik Loïs toch wel een klein beetje.." antwoord hij voorzichtig. "Snap ik Samuel" antwoord ik eerlijk. "Maar het is klaar tussen ons dus ik snap het niet" zegt hij. "Je hebt best een lange relatie met haar gehad, dus het is logisch dat je haar mist. Ze is ineens uit je leven." Antwoord ik. "Ja oké dat is wel zo maar door haar gedrag zal ik haar toch niet horen te missen?" Vraagt Samuel. "Toch wel Sam, je hield wel van haar" antwoord ik. "Kom hier" zeg ik vervolgens als ik Samuel z'n gezicht zie betrekken. Ik trek hem in een knuffel. "Je verdient iemand die echt voor je gaat Sam, je gaat deze meid tegen komen. Dat weet ik zeker" zeg ik als hem los laat. "Thanks Bieb" antwoord hij en hij geeft een kus op m'n voorhoofd. Wtf. Wtf. Wtf. Is het enige wat ik kan denken. "Samuel.." zeg ik als ik hem aan kijk. "Sorry" antwoord hij en hij kijkt naar beneden. "Ik ga me ff aankleden" zeg ik tegen Samuel en ik sta op. "Is goed" antwoord hij en hij lacht lief naar me. Fuck. My. Life. Denk ik al ik op de gang sta. Ik loop snel naar m'n eigen kamer en doe de deur achter me dicht. "Waarom?" Vraag ik gefrustreerd aan mezelf. Net doen alsof dit niet gebeurt is denk ik bij mezelf. Wat maakt het ook uit. Het was maar een kus op m'n voorhoofd. Niks aan de hand Bibi. Ik loop naar de kleding kast en pak kleren. Ik doe ze aan en loop dan naar beneden. "Gaat er iemand mee om boodschappen?" Vraag ik als ik bij het zwembad sta. "Ik ga wel ff mee" antwoord Luna en ze staat op. "Gezellig" zeg ik.

-----
Bij 10 votes een nieuw hoofdstuk xxx
-----

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu