24. Klaar maken

135 7 0
                                    

- Bibi

De afgelopen 4 dagen zijn voorbij gevlogen. Dinsdag ben ik nog 'ziek' thuis gebleven en woensdag ben ik weer naar school geweest. Luna en Melissa hebben hetzelfde gedaan. Vanavond gaan we met zijn alle uit. Met Samuel gaat het wel redelijk goed gelukkig. Hij voelt zich veel vrijer zei hij gisteren. Het doet me goed om hem zo te zien. Kaj gaat Melissa vanavond als zijn vriendin vragen. Zijn plan is zo schattig! Ik kan echt niet wachten. "Bibi? Hallo?" zegt Luna die tegen m'n schouder aanduwt. "Oh sorry, wat is er?" antwoord ik. "De les is klaar, we mogen naar huis" zegt Melissa die tevoorschijn komt. "Oh yes" zeg ik lachend. "Zat je weer te dromen meid" zegt Luna terwijl we het lokaal uit lopen. "Neeh meer te denken" antwoord ik. We lopen naar buiten en stappen in de auto. Als we bij mij thuis aankomen is het al 5 uur. We zijn even langs Luna gereden om kleren te halen en Melissa is nu even in haar huis om kleren te halen. We gaan ons hier even klaar maken en dan later naar Kaj zijn huis. Als Melissa terug is bestellen we een pizza. "Wat willen jullie?" Vraag ik als ik thuisbezorgd open heb staan op m'n telefoon. "Doe maar pizza salami" zegt Luna. "Voor mij een magerita" zegt Melissa. "Okee" antwoord ik. Ik vul het in en bestel het eten. Als de bel gaat sta ik op en pak ik het geld van het kastje. "Hoi!" Zeg ik als ik de deur open doe. "Hey" zegt de jongen met de 3 pizza's dozen in zijn hand. "Dan wordt het 18 euro alstublieft" vervolgd hij. Ik geef het geld en pak de pizzadozen aan. "Doeg" zeg ik en ik doe de deur dicht. We gaan aan tafel zitten en eten de pizza's op. "Zo" zegt Melissa als ze klaar is met eten. "Zullen we ons klaar gaan maken?" Zegt Luna die haar laatste stukje pizza in haar mond stopt. "Yes" antwoord ik. We ruimen even alles op en gaan vervolgens naar boven. Ik doe een zwarte broek aan met een zwart-wit shirtje, Melissa doet een rood jurkje aan en Luna een zwart jurkje. "You both look good girls" zeg ik tegen ze als ze alle 2 voor me staan. "Thanks girl" antwoord Luna. "Dankje" antwoord Melissa die zich zelf nog even bekijkt in de spiegel. "Make up time" zegt Luna. "Jaaaaa" zegt Melissa vrolijk. We beginnen aan onze make up. Als we klaar zijn met alles is het 9 uur. "Zullen we maar naar Kaj gaan?" Vraag ik als we beneden in de woonkamer zitten. Luna en Melissa knikken en staan op. We pakken de laatste spulletjes en lopen dan naar buiten. Ik zet de auto bij Kaj neer en vanuit Kaj gaan we met de taxi naar de stad. We stappen in de auto en rijden richting Kaj. "Weten jullie nog toen ik ineens weg ging?" Vraag ik als we in de auto zitten. "Ja" antwoord Melissa. "Die jongen waar ik heen ging komt hier heen verhuizen" zeg ik. "Aah zo fijn" antwoord Luna. "Ja ik ben echt blij, hij gaat het hier zo leuk hebben" antwoord ik. "Ben benieuwd wat jullie van hem vinden" zeg ik er achter aan. "Komt vast goed" antwoord Luna lachend. Als we bij Kaj zijn parkeer ik de auto en stappen we uit. Dioni en Kaj staan in de deur opening op ons te wachten. "Hey schat" zegt Dioni als ik naar hem toe loop. "Heyhey" antwoord ik en ik geef hem een lange kus. "Lekker" fluistert hij in m'n oor. Ik lach naar hem en ik zeg Kaj gedag. We lopen de kamer in en daar zitten Samuel, Cassius en Jai. "Haai" zeg ik als ik ze allemaal een knuffel geef. "Hoe is het?" Vraag ik aan Samuel als ik naast hem ga zitten op de bank. "Gaat wel oke" zegt hij en hij geeft me een shot glaasje. "Ohjeej" antwoord ik en ik lach naar hem. "Komt goed" zeg ik tegen hem en ik tik mijn glaasje te tegen die van hem.
Iedereen drinkt het glaasje leeg. "Dit begint al goed" zegt Kaj als hij ziet dat Cassius nog een glaasje vult voor iedereen. We moeten lachen en proosten op de avond. "Op een gezellige avond" zegt Jai en we drinken allemaal weer het glaasje leeg. "Dus, waar gaan we heen" zegt Dioni. "Goeie" antwoord Kaj. "Gewoon die club waar we vaker heen gaan?" Stelt Jai voor. "Ik vind alles prima" zegt Luna. "Jij bent zo lekker makkelijk" zegt Kaj. "Echt iets voor Samuel eigenlijk" vervolgd hij. Samuel en Luna kijken nu alle 2 boos naar Kaj. "Oke misschien had ik dit beter niet kunnen zeggen" zegt Kaj en hij staat op. Luna word rood en kijkt Samuel even aan. Samuel kijkt weg en dan weer terug. Het zou wel leuk zijn als hun iets zouden krijgen denk ik bij mezelf. "Zullen we gaan" zegt Jai om de stilte te verbreken. "Tis al 12 uur namelijk" zegt hij er achteraan. "Let's go" zegt Kaj. We staan allemaal op en lopen naar buiten. Kaj heeft een goedkoop taxi busje geregeld zodat we niet zelf hoeven te rijden. Ik zit naast Dioni en lig met mijn hoofd op zijn schouder. "Ben je moe?" Vraagt hij zachtjes. "Nee, ik geniet" antwoord ik en ik kijk naar zijn gezicht. "Waar van dan?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Jou" antwoord ik en ik geef hem een kus. Ik kan soms wel lief zijn hoor. Heel soms. "Dat mag altijd" zegt hij als ik mijn hoofd weer terug leg op zijn schouder. "We zijn er bijna" zegt de taxi chauffeur. "Okee" antwoord iedereen. 5 minuten later zijn we er en stappen we uit. We bedanken de taxi chauffeur en zeggen hem gedag. We moeten nog een klein stukje lopen en zien dan de club. "Dus hier gaan jullie vaak naar toe?" Vraagt Melissa nieuwsgierig. "Yes" antwoord Jai. "Gezellige boel wel oh" zegt Luna als ze naar de mensen om haar heen kijkt. Zelfs buiten dansen er mensen. Als we bij de deur zijn mogen we zo binnen lopen. De bewakers kennen de jongens dus we hebben mazzel.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu