- Kaj
Het is half 11 als ik wakker wordt van Melissa die aan het bellen is. Gister avond hebben we een horror film gekeken en Melissa wilde niet alleen slapen. Ik heb haar aangeboden dat ze hier mocht blijven slapen zodat ze niet alleen hoefde te zijn. Ik vraag me overigens wel af met wie ze belt. "Oke, tot ziens" zegt Melissa als ze de kamer weer in komt lopen. Ik kijk haar vragend aan. "Heb me ziekgemeld op school" zegt ze lachend en ze komt weer naast me liggen. Ik knik en kijk haar aan. "Goodmorning" zeg ik en ik druk een kus op haar voorhoofd. "Goeiemorgen" antwoord ze met een lach op haar gezicht. "Lekker geslapen?" Vraag ik. "Ja gelukkig wel" antwoord ze opgelucht. "Ik haat dat soort films zo erg Kaj, ik kan er gewoon 3 maanden slecht van slapen" vervolgt ze. "Aahhh" zeg ik lachend. "Dus je blijft 3 maanden hier slapen?" Vraag ik lachend. Melissa lacht mee en schud haar hoofd. "Dussss nu ben ik een hele dag vrij" zegt Melissa vrolijk en ze rekt zich uit. "Yes, gezellig hoor" zeg ik en ik draai op m'n zij richting Melissa. "Wat wil je doen vandaag?" Vraag ik aan haar. "Hmm" antwoord ze en ze kijkt denkend. "Eerst eten" zegt ze. "Daar zeg ik geen nee tegen" antwoord ik en ik ga uit bed. Melissa stapt ook uit bed en loopt voor mij de deur uit. Ze heeft een T-shirt van mij aan en geen broek. Best sexy dit denk in bij mezelf als ik haar achterkant bekijk. We lopen de trap af en door naar de keuken. Als we klaar zijn met eten gaan we om de beurt douchen en aankleden. Als Melissa klaar is met alles gaan we even naar de stad. Melissa had nog een paar dingen nodig en ik vind shoppen altijd wel leuk. "Zullen we donderdag met z'n alle uit gaan?" vraag ik aan haar als we door de stad lopen. "Um ja leuk idee" antwoord ze en ze knikt instemmend. "Ik ben vrijdag vrij en de andere meiden ook" zegt ze er achteraan. "Dat komt nou is goed uit" antwoord ik en ik lach naar haar. "Zal ik even een groepsapp maken?" vraagt hij en hij stopt met lopen. "Ja is goed" antwoord ik en ik kijk mee op zijn telefoon. "Zo, klaar" zegt hij na een tijdje.
- Bibi
Ik word wakker en kijk recht in Dioni zijn ogen. "Goodmorning babe" zegt hij met z'n lekkere ochtend stem. "Hey schat" antwoord ik en ik lach naar hem. Nadat ik bij Samuel was geweest ben ik toch maar naar Dioni gegaan. Toen ik gister avond thuis kwam bij Dioni hebben we de avond nog even goed afgesloten. Dioni is zo goed in bed.. Er werd altijd tegen me gezegt dat seks niet fijn was, en dat het niet prettig is. Maar met deze jongen is het perfect. "Waar denk je aan?" Vraagt Dioni als ik helemaal in m'n gedachtes zit. "Jou" antwoord ik en ik geef hem een kus op zijn wang. Dioni veegt m'n kus weg en zegt, "nu wil ik een nieuwe." Ik geef hem nog een kus en die veegt hij weer weg. Ik boven hem hangen en zoen hem op zijn mond. "Deze kan je niet weg vegen" zeg ik tegen hem als ik even stop. "Klopt" antwoord hij en hij gaat nu boven mij hangen. "Maar ik kan wel andere dingen" zegt hij. "Ha ha ha" antwoord ik en we kijken elkaar even aan. We worden gestoord door mijn telefoon die af gaat. "Met Bibi" zeg ik als ik op neem". "Met je coach, waar ben je?" Zegt mijn coach. Shit, ik ben vergeten school te bellen dat ik 'ziek' ben. "Oh sorry ik ben helemaal vergeten te bellen. Ik heb heel de nacht op de wc gezeten en ik voel me erg ziek" antwoord ik met een vermoeide stem. "Oh ja dat is vervelend, veel beterschap en hopelijk tot snel" antwoord ze. "Doei" zeg ik en ik hang op. Dioni schiet in de lach, "jij kan echt niet liegen" zegt hij er achteraan. "Stil jij" zeg ik lachend. "Serieus? Heel de nacht op de wc? Kon je niks beters bedenken?" zegt hij lachend. "Nee Dioni, ik had dit niet verwacht oke" zeg ik lachend. "Kom, ik heb honger" zegt Dioni en hij trekt me aan me arm mee het bed uit. "Goede morgen" zegt Dioni zijn vader als we de kamer in lopen. "Goeie morgen" antwoorden we alle 2 in koor. "Oke, dit was eng" zeg ik lachend. "Niet meer doen dit" zegt zijn vader en we moeten alle 3 lachen. "Waar is mam?" vraagt Dioni aan zijn vader. "Werken" antwoord hij en hij kijkt onze kant op. "Ooh oke, moet jij niet werken dan?" zegt Dioni. "Wil je me weg hebben ofzo?" vraagt zijn vader lachend. "Nee zo bedoel ik het niet" antwoord Dioni. We lopen nu eindelijk door naar de keuken en maken wat te eten klaar. We gaan aan tafel zitten met het eten. Als we klaar zijn met eten gaan we weer terug naar Dioni zijn kamer en kleden we ons aan. Als ik op m'n telefoon kijk zie ik dat ik ben toegevoegd in een groepschat.
Kaj: Yoo dit is ff makkelijker
Kaj: Melissa en ik dachten dat het misschien leuk is om met z'n alle uit te gaan donderdag
Jai: Daar zeg ik geen nee tegen
Melissa: :)
Cassius: Yes man
Luna: Gezellig !
Ik: Wij zijn ook van de partij
Dioni: Whoeee
Samuel: Is goed"We gaan dus uit donderdag" zeg ik tegen Dioni die zijn haar staat te doen. "Yes" antwoord hij en ik plof op zijn bed neer. "Gezellie" antwoord ik en ik open mijn instagram. Sinds dat ik met Dioni ga heb ik zoveel meer volgers. We hebben nog niet eens officieel bekend gemaakt dat we iets hebben maar toch. Als Dioni een foto met mij plaatst krijg ik gelijk volgers. "Goed?" vraagt Dioni als hij zich omdraait. "Ja is leuk zo" antwoord ik. Hij heeft zijn haar naar achteren gedaan, het ziet er echt schattig uit. "Vind het wel schattig zo" zeg ik plagerig. Dioni kijk me aan met een blik van 'hou je mond'. "Niet zo kijken hoor" zeg ik lachend.
JE LEEST
I'm Sorry Ft. B-Brave
FanficBibi is net verhuisd naar Amsterdam. Ze komt al snel terecht in een leuke groep jongens. Is het liefde of vriendschap?