- Bibi
Het is totaal niet ongemakkelijk ofzo met Dioni. We zitten gewoon rustig film te kijken en hebben de grootste lol. Af en toe praten we ook over hele andere dingen dan de film. We leren elkaar wel kennen op deze manier. 1 ding is zeker, we houden alle 2 van de zelfde humor. "Waar is je moeder dan?" Vraagt hij opeens. "Die is bij een oude vriendin, volgens mij gingen ze lekker uit vanavond" antwoord ik en ik moet lachen. "Leuke moeder heb jij" zegt Dioni met een lach op z'n gezicht. "M'n moeder was 19 toen ze mij kreeg, dus ons leeftijdsverschil is niet zoveel" vertel ik. "Want jij bent nu?" Vraagt hij. "Ik ben nu 18" zeg ik. "Ohhjaa" zegt hij. "En je vader?" Vraagt hij voorzichtig. "Dat kan je gewoon vragen hoor, ik krijg die vraag altijd" zeg ik lachend. "Mijn vader woont in het buitenland. Hij komt af en toe terug naar Nederland maar ik zie hem heel weinig" vertel ik. "Dat is al heel m'n leven zo dus het ik ook niet dat ik hem mis ofzo, maar ik mis, en m'n moeder ook, soms wel echt een man in huis" zeg ik en ik moet lachen. "Ja dat snap ik wel, we zijn ook gewoon handig" zegt Dioni en we moeten alle 2 lachen. "Soms ja" antwoord ik en ik geef hem een klein duwtje. "Niet duwen he" zegt hij op een boze manier. "Dat bepaal ik lekker zelf" antwoord ik op een eigenwijze manier. We moeten alle 2 lachen en kijken naar de film. "Oh, hij is afgelopen" zeg ik verbaast. We moeten alle 2 lachen omdat we niet eens door hadden dat de film al klaar was. "Wil je nog wat drinken?" Vraag ik. "Ja, ik pak het wel" zegt hij en hij staat op. Kijk dit moet ik hebben, iemand die de moeite neemt om drinken te pakken. "Wat wil je?" Vraagt hij vanuit de keuken. "Veras me" roep ik naar hem. Ondertussen app ik Melissa en Luna. Die vinden het hardstikke leuk dat ik met Dioni ben. Die meiden zijn echt leuk. Ben zo blij dat ik hun heb leren kennen. Dioni komt aanlopen het 2 glazen met drinken. "Wat is het geworden?" Vraag ik. "Proef maar" antwoord hij en hij geeft me het glas. "Ik weet niet of ik dat durf" antwoord ik en ik kijk hem aan. "Niks geks" antwoord hij en hij gaat zitten. Ik neem een slok en proef gewoon cola met bacardi. "Oeh lekker" zeg ik tegen hem. "Weet ik toch" zegt hij en hij neemt ook een slok van z'n drinken. "Dus jij bent een bn-er?" Vraag ik. Dioni moet lachen en zegt "Weetje hoeveel meiden nu jaloers op jou zijn?" "Heel veel denk ik" antwoord ik en ik moet er om lachen. "Ff 1 ding, voor mij ben je geen bn-er oké?" Zeg ik tegen hem. "Gelukkig" antwoord hij en hij lacht naar me. Wat een cutie. "Ik dacht al dat je dat zou willen horen" zeg ik tegen hem. "Ja is zo, tis voor mij lastig in de schatten of iemand met mij omgaat omdat ik bekent ben of omdat ze me echt leuk vinden om wie ik ben" vertelt hij. "Ja ik snap het, tis wel lastig soms denk ik" antwoord ik. "Klopt maar ik weet hoe ik ermee moet omgaan" zegt hij en hij lacht naar me. Ik knik naar hem en neem nog een slok van m'n drinken.
"Jij bent geen bn-er toch?" Vraagt hij. Ik moet lachen om de manier waarop hij het zegt. "Zeker wel" zeg ik tegen hem. "Oh, waarvan zou ik je moeten kennen dan?" Vraagt hij. "Geen idee" antwoord ik en ik moet lachen. "Ik kan geen bn-er zijn want anders had je allang geweten wie ik was" zeg ik. Dioni moet lachen en schud zijn hoofd. "Heb je wel een talent?" Vraagt hij. "Ik dans" antwoord ik. Nu komt meestal de vraag, wil je een stukje voor me dansen. "En nee ik ga niet voor je dansen" zeg ik meteen tegen hem. "Ik hou ook van dansen, wil je ook niet samen dansen?" Vraagt hij voorzichtig. "Hmm" zeg ik en ik doe net alsof ik na denk. "Kom" zeg ik tegen hem en ik pak z'n hand. Ik neem hem mee naar boven en loop richting m'n kamer. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Dioni volgt en stapt ook naar binnen. "Wow" zegt hij. "Je kan wel zien dat je danst ja" zeg hij en hij kijkt om zich heen. "Gaaf he" zeg ik tegen hem. Hij knikt en loopt naar de cd speler. "Zet is aan" zegt hij. Ik loop naar hem toe en zet hem aan. Dioni stopt het stekkertje in z'n telefoon en gaat opzoek naar een liedje. Ik kijk mee over z'n schouder. "One night stand niet hoor" zeg ik tegen hem en hij moet lachen. "Kan je daar niet op dansen dan?" Vraagt hij. "Jawel, maar niet waar jij bij bent" antwoord ik en ik ga naast hem staan. "Deze dan" zegt hij en hij zet verleiden op. "Hmm als je persee een lied van jezelf wilt doe dan een mooi lied" zeg ik tegen hem. "Oke" antwoord hij en hij zet een lied op. Ik ken het niet maargoed. "Dit is doolhof" zegt hij. Ik knik en doe een paar stappen achteruit. Als de tekst begint begin ik langzaam een beetje te bewegen. Het is zo gek dat er iemand bij is. Normaal hou ik daar echt niet van.
JE LEEST
I'm Sorry Ft. B-Brave
FanfictionBibi is net verhuisd naar Amsterdam. Ze komt al snel terecht in een leuke groep jongens. Is het liefde of vriendschap?