37. Uit

107 8 4
                                    

- Melissa

Er zitten al aardig wat drankjes in bij ons allemaal. Het is nu 1 uur zie ik als ik op m'n telefoon kijk. M'n beeld is een beetje wazig maar volgens mij staat er 1 uur. Ik hang tegen Kaj aan die de slappelach heeft. Dat uit gaan gaat vast niet meer gebeuren. Bibi en Dioni nemen er nog 1. Samuel en Luna liggen dubbel door Kaj zijn lach. Ik merk dat ik allemaal dingen door elkaar denk ik. "Gaan we nog uit of wat?" Zeg ik lachend. "Ohja we zouden uitgaan" zegt Bibi. "Let's go" zegt Kaj en hij springt op. "Doe is rustig gap" zegt Dioni die vind dat alles te snel gaat. "Ik wil dansen" zegt Kaj vrolijk en hij begint te dansen. "Omg Kaj nee" zeg ik en ik duik m'n hoofd onder de tafel. Iedereen gaat stuk om Kaj zijn dans moves, ik kan het echt niet aanzien. "Melissa kom mee dansen" zegt Kaj en hij trekt me van onder de tafel. M'n benen voelen echt als spaghetti. Ik wil het liefste weer gaan zitten. Dioni zet de muziek harder en nu gaat iedereen dansen. Bibi en Dioni staan tegen elkaar aan te dansen en ik zie dat Dioni kusjes geeft in haar nek. Ik sta tegen Kaj aan te dansen. Luna? Waar is Luna? En Samuel? Huh? Ik kijk om me heen en zie dat ze gewoon naast ons staan. "Wat is er schat?" Vraagt Kaj lacherig. "Ik zag Luna en Samuel nergens maar ik heb ze gevonden" zeg ik lachend. "Ik hou van jou" antwoord hij lachend en hij geeft me een kus. "Ik ook van jou" antwoord ik en ik geef hem nog een kus. "Beter gaan we zo" schreeuwd Luna over de muziek heen. "Is goed" schreeuwd Kaj terug en de rest steekt hun duim op. "Kom dan" zegt Luna lachend als ze naar de deur loopt. Samuel zet de muziek uit en loopt ook naar de deur. Als we na 5 minuten allemaal onze jassen en schoenen aan hebben gaan we weg. We lopen naar de boulevard. Op de boulevard zit een soort steegje met allemaal clubs. We lopen daarheen en kiezen een club uit. "Uit deze komt wel leuke muziek" zegt Bibi lachend terwijl ze naar een club wijst. "Let's go dan" zegt Kaj en hij loopt naar de ingang. We moeten onze ID's laten zien. Als we binnen zijn lopen we gelijk door naar de bar. "Allemaal een shotje?" Vraagt Bibi. Iedereen knikt en ze besteld 6 shotjes. "Proost again" roept Dioni boven de muziek uit. We atten het shotje weer allemaal. Ik voel hem zo goed zitten. "Voor mij geen alcohol meer" zeg ik in Kaj z'n oor. "Is goed schat" antwoord hij en hij geeft een kus op m'n wang. "Samuel, kijk" schreeuw ik zowat naar hem en wijs naar rechts. "Das die guy van dat restaurant" schreeuw ik vervolgens. Samuel kijkt en knikt. "We houden hem in de gaten" antwoord hij en hij geeft me een knipoog. Ik steek m'n duim naar hem op en lach naar hem.

- Luna

Die jongen van het restaurant is hier. Ik hou hem onbewust in de gaten. Elke keer als ik zijn kant op kijk, kijk ik recht in z'n ogen. "Kunnen we ff wisselen van plek?" Vraag ik half schreewend in Samuel zijn oor. Samuel knikt en al danst wisselen we van plek. "Hij zat steeds te kijken zeker?" Vraagt Samuel. "Jup" antwoord ik en ik knik. "Niet schrikken" zegt Samuel en hij komt dichter tegen me aan staan. Jeminee. Hij staat tegen me aan. Helemaal gewoon. "Blijf wel dansen he" zegt Samuel die me uit m'n gedachten haalt. Ik knik en lach naar hem. "Kijkt hij nog steeds?" Vraag ik. "Nah minder" antwoord Samuel. "Ik betrap hem steeds" zegt hij lachend. "Ohjeej" antwoord ik lachend. "Wil je nog wat drinken?" Vraagt hij na een tijdje. "Ja doe maar" antwoord ik. Samuel loopt van me weg en Bibi komt meteen naar me toe gelopen. "Wat was dat voor iets?" Vraagt ze nieuwsschierig. "Die jongen van het restaurant is hier, en ik irriteerde me eraan dat hij steeds keek" vertel ik. "Dus Samuel en ik wisselde van plek en toen ging hij ineens heel dicht tegen me aan staan dansen" zeg ik met een lach op m'n gezicht. "Je straalt" zegt Bibi met een lach op haar gezicht. "Ja sorry" zeg ik lachend. "Geeft niet hoor, ik geef je groot gelijk" zegt Bibi en ze geeft me een knuffel. "Hij is wel lekker" zegt Bibi tegen me waardoor ik moet lachen. "True" antwoord ik. "Waarom lachen jullie?" Vraagt Samuel die aan komt met 2 glazen drinken. "Niks hoor" zegt Bibi en ze loopt weer terug naar Dioni. "Hier" zegt Samuel en hij geeft me een glas drinken. "Zo lekker sterk" zeg ik als ik een slok heb genomen. "Ja die barman schoot uit geloof ik" antwoord Samuel lachend. "Zo ja dat merk ik" zeg ik en ik neem nog een slok. "Het gaat nu wel beter" zeg ik. "Gelukkig" zegt hij. "Hey hij is weg" zegt Samuel op eens. "Huh serieus?" Vraag ik. "Dat werd tijd" zegt hij. Ik kijk om me heen en zie hem inderdaad nergens mee. "Shit" zegt Samuel ineens. "Wat is er?" Vraag ik bezorgd. "Nee niks laat maar" zegt hij daarna. Ik kijk hem vragend aan. "Je doet vaag nu" zeg ik lachend. "Ja sorry is niks" antwoord hij en hij lacht naar me. Z'n lach is zo schattig. Volgens mij denk ik dit wel 100x op een dag. "Ik ga ff naar de wc" zeg ik tegen Samuel. Hij knikt en gaat naar Bibi en Dioni. "Moet er nog iemand naar de wc?" Vraag ik aan de rest. "Ja ik" zegt Melissa. "Ik ook kom" antwoord ik en ik pak haar arm. We lopen naar de wc. "Samuel eh.." zeg ik. "Je ogen staan in hartjes vormen" zegt Melissa serieus. "Ik haat jou" antwoord ik en ik geef haar een knuffel. We gaan alle 2 plassen en wassen daarna onze handen. "Wat wilde je nou eigenlijk zeggen net?" Vraagt Melissa als ze haar handen af droogt. "Ohja, hij kwam zo dicht tegen me aan dansen. Ik werd spontaan gelukkig" zeg ik blij. "Schattig" zegt Melissa en ze trekt haar wenkbrauwen op. Ik steek m'n middelvinger naar haar op en lach erbij. "Kom" zegt ze en we lopen terug naar de rest. "Is goed" antwoord ik. We lopen de wc uit richting de rest. "Oh" zeg ik geschokt als ik de rest zie staan. Ik stop meteen met lopen.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu