20. Samuel

147 10 0
                                    

- Samuel

Als ik wakker wordt is het 12 uur. Ik pak m'n telefoon en zie dat ik 12 gemiste oproepen heb. 'Loïs 12' staat er. Fack haar denk ik bij mezelf. Ik heb ook 1 gemiste oproep van Tim. Die kan helemaal de boom in denk ik bij mezelf. Ik til m'n hoofd op en val meteen weer terug op bed. Kater. Ik sta toch op en loop naar beneden. Ik drink even water, maak ontbijt en loop dan weer terug naar boven. Op whatsapp heb ik ook 738873 duizend appjes van Loïs.

Loïs: Sam
Loïs: Waar ben je
Loïs: Hallo?
Loïs: Sammieeeee
Loïs: Waar ben je nouuuuu
Loïs: Samuellllll
Loïs: Lieeeevvverddddd
Loïs: Oke dan niet
Loïs: Ik hou van jouuuu
Loïs: Lieffieee
Loïs: Waar ben jeeeee
Loïs: Xxxxxxx
Loïs: Goodnight loveeeee

Ik verbaas me gewoon over dit. Alle berichten zijn ook echt op verschillende tijden verstuurd.. Ze was echt dronken. Misschien kan ze er wel niks aan doen. Ik weet het niet. Ik antwoord dat ik thuis ben en leg dan m'n telefoon weg. Ik eet m'n eten op en ga me vervolgens klaar maken. Vanmiddag hebben we meeting bij Sony want we willen weer een tour gaan doen. Ik kan wel wat afleiding gebruiken.. Ik krijg een appje van Dioni in onze B-brave app. "Officieel met Bibi ;)" staat er in. We antwoorden allemaal dat we blij voor hem zijn. Toch nog iets leuks over gehouden aan gister avond.. Ik spring onder de douche, kleed me aan en stap in de auto naar Sony. Ik haal Jai en Cassius eerst nog even op. Ze stappen alle 2 in. "Yoo" zegt Jai. "Ey man" zegt Cassius die achterin gaat zitten. "Hoe isie" vraagt Jai. "Redelijk" antwoord ik. "We snappen het bro" zegt Jai. "Leuk he van Dioni" zegt Cassius. "Ja ik vind het echt leuk voor hem, eindelijk heeft hij is een leuk meisje die voor hem gaat en niet voor zijn bekendheid" antwoord ik. "Precies" antwoord Jai. Als we bij Sony zijn staan Kaj en Dioni al op ons te wachten. Ik parkeer de auto en we lopen naar ze toe. "Yooo" zeggen we allemaal en we geven elkaar een knuffel. We lopen met z'n 5en naar binnen. "Jullie moeten naar kamer 2" zegt de vrouw achter de balie. "Bedankt" antwoord Jai en we lopen naar kamer 2. We gaan zitten en wachten op onze manager enzo.
Een uur later is de meeting klaar. "We gaan weer op tour boys" zegt Dioni vrolijk. "Yes" zeggen we alle 4 in koor. Dioni moet van het management zijn relatie nog stil houden met Bibi. Hij baalde wel maar begreep het ook wel gelukkig. "Zullen we ff lunchen?" Vraagt Cassius. "Jaa lekker" antwoord ik en de andere knikken. "Ik heb al soort van geluncht maar ik lust nog wel wat" zegt Kaj lachend. "Het is wel al bijna 2 uur he" zegt Cassius terwijl hij op zijn telefoon kijkt. "Nou en" zegt Dioni lachend. We stappen in de auto en rijden weg richting de stad. "Oh, Melissa, Bibi en Luna zijn ook in de stad" zegt Dioni. "Dan vragen we of ze mee eten?" Vraag ik aan de boys terwijl ik richting aangeef naar rechts. "Gezellig" zeggen Kaj en Jai in koor. "Dag hoor" zegt Kaj lachend. Dioni belt ondertussen Bibi. "Hey met mij" zegt hij als Bibi opneemt. "Wij komen richting de stad, gaan jullie mee lunchen?" Vraagt hij. Ik kan niet horen wat Bibi zegt maar het zal vast iets over de tijd zijn. "Nou en" antwoord Dioni lachend. "Totzo" antwoord hij en hij hangt op. "Ze wachten bij de parkeergarage" zegt hij tegen ons. "Nou Kaj, dan kan je Melissa weer zien" zegt Cassius met een grijns op zijn gezicht. "Moet je een klap?" Vraagt Kaj dreigend. "Nou nee dankje" antwoord hij. "Wat een liefde" zegt Dioni lachend. Als we bij de parkeer garage aankomen, rij ik naar binnen. Ik zie Bibi, Melissa en Luna staan en parkeer de auto naast die van Bibi. "Hallo" zeggen we allemaal als we uit stappen. "Heyhey" antwoorden ze en ze geven ons een knuffel. "Hoe gaat het met jullie?" Vraagt Jai. "Goed" antwoorden ze alle 3 in koor. "Heel eng dit" zegt Bibi lachend. "Waar gaan we heen?" Vraagt Jai. "Geen idee, wat willen jullie?" Vraagt Dioni aan de meiden. "Laten we eerst hier uit lopen" zegt Bibi. We lopen naar buiten en kiezen gewoon random een café uit maar we gaan eten. Het is onderhand al half 3 en we gaan nu pas lunchen. Kan echt niet. We zitten aan een ronde tafel. Ik heb constant oogcontact met Luna. Eigenlijk is ze wel een hele mooie meid. Ik heb dat nog nooit zo gezien eigenlijk. "Hallo? Samuel?" Zegt Jai die me aantikt. "He ja?" Vraag ik. "Wat je wilt drinken" zegt Jai lachend. "Doe maar een cola" antwoord ik lachend. "Sorry" zeg ik erachteraan. Lekker dan, zo in m'n gedachtes. We krijgen de kaart en kiezen wat we willen. "Waarom is er zoveel?" Vraagt Bibi. "Tja" antwoord Cassius. "Ik kan niet kiezen" zegt Kaj. "Ik ook niet" antwoord Dioni. "Stelletje wijven" zegt Jai en hij slaat zijn boekje dicht. "En bedankt" antwoord Dioni lachend. "Jij weet het zeker al?" Zegt Luna. "Yes ik neem een broodje met zalm" antwoord hij trots. "Hmm das een goeie" antwoord Bibi. Als de serveerster komt geven we allemaal door wat we willen en gaan we wachten op ons eten. Kaj en Melissa zitten samen te praten en de rest praat gewoon met elkaar. Ik besef me dat ik nog geen 1 seconde aan Loïs heb gedacht vandaag.. Het voelt zoveel rustiger zonder haar.. Ik word weer uit m'n gedachten gehaald door de serveerster die ons eten komt brengen. Als alles staat wenst ze ons smakelijk eten. "Bedankt" zeggen we tegen haar en ze loopt weg. "Smakelijk" zeggen we tegen elkaar en we beginnen met eten. "Dit is wel kapot lekker" zegt Bibi. "Inderdaad" antwoord Kaj als de rest knikt. "Deze moeten we onthouden" zeg ik. "Ja echt wel" antwoord Jai. Dit gesprek slaat echt nergens op maar goed. Toch ben ik blij dat ik hier ben. Dit is veel beter voor me. Positieve mensen zijn fijn om om je heen te hebben. Niet dat Loïs niet positief was maar het is anders.

I'm Sorry Ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu