- Bibi
We lopen de club binnen en meteen door naar de bar. "Shotje?" Vraagt Cassius aan ons allemaal. "Lekker" antwoorden er een paar. "Is goed" zeg ik. Cassius besteld 8 shotjes. Ik heb geen idee wat voor maar ach, het zal vast lekker zijn. Het ene na het andere shotje gaat erin. Ik begin hem al aardig te voelen merk ik. Ik sta even te dansen met Melissa en Luna. De jongens gingen nog even bij de bar staan. Ik voel Dioni zijn ogen branden in m'n rug. Als ik me omdraai kijk ik recht in zijn ogen. Als of ik het niet al niet dacht zeg ik tegen mezelf. "Kom" zeg ik tegen hem maar hij blijft staan. Moet ik hem nou serieus komen halen? Ik draai me om in de hoop dat hij zelf komt. Als ik naar de ingang kijk zie ik Loïs binnen lopen met een vriendin. "Kut" zeg ik. Ik draai me toch maar weer om en zoek de jongens. Ze staan nog steeds bij de bar. Ik loop naar ze toe en tik Samuel aan. Dioni dacht natuurlijk dat ik naar hem kwam maar helaas voor hem, denk ik bij mezelf en ik moet er om lachen. "Umm Samuel, Loïs is hier" zeg ik voorzichtig maar half schreewend in Samuel zijn oor. Samuel zijn gezicht betrekt en Dioni kijkt me vragend aan. Ik zeg het zelfde tegen Dioni en hij zucht. "Nog een shotje dan maar" zegt Dioni vervolgens. Hij bestelt er 3 en we drinken het te gelijk op. "Kom we gaan dansen" zeg ik tegen Dioni en Samuel. Ik steek alle 2 mijn handen uit en ze pakken vast. We lopen naar Luna en Melissa. We beginnen te dansen. Luna en Melissa hadden ook al door dat Loïs er was. Luna en Samuel staan nu samen te dansen en ik dans met Dioni en Melissa. Kaj komt aan lopen en trekt Melissa mee zonder iets te zeggen. Nou weet ik gelukkig wat ze gaan doen dus het maakt niet zo uit. Nu sta ik alleen nog maar met Dioni te dansen. "Je hebt wel goeie moves hoor" zeg ik tegen hem als hij tegen me aan staat te dansen. "Weet ik toch" antwoord hij en hij geeft een paar kusjes in m'n nek. Ik kan daar zo slecht tegen, en dat weet hij.
- Luna
Ik sta gewoon te dansen met Samuel. Ik hoop zo erg dat Loïs dit ziet en dat ze helemaal boos wordt op mij. Ik ben die meid zo spuug zat. "Je kan wel dansen hoor" zegt Samuel in m'n oor. "Dankje, jij ook" antwoord ik en ik lach naar hem. Wat zou ik deze jongen toch graag willen zoenen nu. "Zie je Loïs ergens?" Vraagt hij ineens. Ik kijk om me heen maar zie haar nergens. Ik schud nee en Samuel kijkt opgelucht. "Sorry hoor" zegt hij. "Geeft niet, ik snap het" antwoord ik en ik lach naar hem. Ik zou wel willen weten wat hij nu denkt. Hij pakt me hand en laat me een rondje draaien. "Je ziet er leuk uit" zegt hij vervolgens. "Thanks" antwoord ik en ik geef hem een knuffel. Samuel is aardig aangeschoten en heeft niet meer zo goed door wat hij doet geloof ik. Tis wel schattig. Ik kan niet zeggen dat ik me zo nuchter voel maar goed. "Niet gelijk omdraaien maar Loïs staat helemaal achterin bij een paal" zeg ik tegen Samuel. Hij knikt en al dansend wisselen we van plaats. Als hij Loïs heeft gezien draaien we weer verder zodat alleen ik haar weer zie. "Ik voel m'n woede gewoon weer opkomen" schreeuwd hij in m'n oor. "Snap ik Sam, maar het komt wel goed. Laat haar lekker stikken in Tim zijn.." zeg ik. "Naja je snapt me wel" zeg ik er achteraan en we moeten alle 2 lachen. "Je lacht teminsten nog" zeg ik er achteraan. "Tuurlijk" antwoord Samuel en ik lach naar hem. In m'n oog hoek die ik Kaj aan komen lopen die Melissa mee trekt. Melissa gaat zo blij worden straks denk ik bij mezelf en er komt een lachje op mijn gezicht.
- Melissa
"Waar gaan we heen?" Vraag ik al voor de derde keer. "Zie je zo" antwoord hij. Ik was lekker aan het dansen tot dat Kaj me ineens mee trok. Ik heb echt geen idee wat hij van plan is. Het enige wat ik wel weet is dat ik nog nooit zoveel van iemand gehouden heb. Hij heeft me hand vast en we lopen buiten. We lopen een parkje in en in de verte zie ik wat lichtjes branden. "Gaan we daar heen?" Vraag ik als ik naar de lichtjes wijs. "Misschien" zegt hij en hij lacht naar me. "Even geduld schat" zegt hij. "Ik heb geen geduld Kaj, dat weet je toch" antwoord ik. "Weet ik, daarom is dit leuk" zegt hij en ik kijk hem nep boos aan. We lopen echt op de lampjes af en komen steeds dichterbij. Ik zie een soort tent met lichtjes erom heen. Volgens mij zijn het kaarsjes. Kaj gaat het tentje naar binnen en ik ga achter hem aan. Er liggen allemaal dekens op de grond met bloemen erop. Er hangen ook lampjes en in de hoek staat een fles champagne met 2 glazen. "Kaj dit is zo mooi" zeg ik vol verbazing. "Jij bent mooi" zegt hij en hij geeft me een kus. Dit voelde zo goed. "Ik wil je eigenlijk iets vragen" zegt hij zenuwachtig. "Oh wat dan?" Antwoord ik rustig terwijl ik van binnen half dood ga. "Nou ja, we kennen elkaar nu al een tijdje en je bent heel veel voor me gaan betekenen. Zou je mijn vriendin willen zijn?" Zegt hij. "Tuurlijk wil ik dat!" Roep ik en ik geef hem een lange kus. Ik voel dat Kaj opgelucht is want zijn hand is al minder gespannen als daar straks. "Ik hou van jou" zeg ik als ik de kus onderbreek. "Ik ook van jou" antwoord hij en hij geeft me weer een kus. Dit is perfect. Kaj pakt de champagne en de 2 glazen. Hij schenkt het in en geeft mij een glas. "Proost" zeg ik en ik tik zijn glas aan. "Op ons" zegt hij en hij geeft me een knipoog. "Wow deze is echt lekker" zeg ik als ik een slok heb genomen. "Ja he" antwoord hij. "Ik weet wel wat ik koop" zegt hij er achteraan. "Goed van jou" antwoord ik en ik lach naar hem. Als ik naar Kaj kijk kan ik maar 1 ding doen en dat is lachen.
JE LEEST
I'm Sorry Ft. B-Brave
FanficBibi is net verhuisd naar Amsterdam. Ze komt al snel terecht in een leuke groep jongens. Is het liefde of vriendschap?