#1

16.6K 250 20
                                    

(DÜZENLENDİ)

Okullar kapanalı neredeyse 3 hafta olmuştu ve şu ana kadar herşey tam anlamıyla mükemmeldi gece dışarıya istediğim saatte çıkıyor istediğim saatte eve giriyordum hiçbir karışanım yoktu hayat bana güzeldi farkettiyseniz geçmiş zaman eki kullanıyorum çünkü şu anda abimin 2 gün sonra istanbuldan geleceğini öğrendim.

Ya bu çocuk yaz okuluna kalmayacak mıydı ? Neden geliyordu ki acaba ne günah işledim de abimin gelmesini hakettim diye düşünürken birden zihnimde birşeyler canlanmaya başladı.

Meryem hocanın suyuna tükürdüklerinde hocaya söylemeyip suyunu içişini izlemiştim ,yoklama defterinden yok yazıldığım 14 günü silmiştim ,annemin inci küpelerini kaybedip suçu ablama atmıştım ,babamın diş fırçasını tuvalete düşürüp hiçbir şey olmamış gibi davranmıştım ,bilerek abimi ağlayarak aldırdığı saatini burada unutmasını sağlayıp kullanmıştım... ve daha nicesi

Ben kara kara düşünürken birden annemin içeri girmesiyle irkildim demek isterdim ama irkilemedim kadın öyle bir saydırmaya başladı ki şimdiden Allah yardımcım olsun "-şura hemen abine mesaj at sabahtan beri başımın etini yedi , şu PlayStation mu her neyse onun üst şeyi çıkmış onu istiyormuş ben bugün çok yoğunum o yüzden sen hallet" tam ben konuşacakken "-dur şeyi unuttuk abin anneannenin sarmasındanda istiyormuş anneannen yapacak onu da al gelirken hadi ne duruyorsun kızım işim var benim sende acele et " dedi ve gitti... Gitti... Daha beni dinlemeden gitti...

Banane almiycam diye eyleme girmeye çalışıyordum ki annem tekrardan odaya girdi ve beni tehdit etti elimden bir şey gelmeyeceğini anlayınca hazırlanmaya başladım şu çocuğun şeylerini alayım da kurtulayım.

Neymiş PlayStationmuş banane ki ondan gitsin kendi alsın ben ona git bana ruj al diyor muyum tabi ki de hayır ben kendi işimi yaptırmayı geçtim herkes kendi işini yapsın onada razıyım neyse şu şeyin satıldığı yere geldim ve almam gerek ama ne alacağını bilmiyorum en iyisi abimi aramak çalıyor... çalıyor... ve... açtı "-ne var şura " insan bi efendim der öküz ! " -nasılsın abi " "-iyi" bu cidden hayvan ama "- sağol sorduğun için bende iyiyim ya neyse uzatmayacağım şu senin istediğin şeyleri söyle" "-ha PlayStation 4 ama siyah olsun bide son çıkan pes oyunundan al" oldu canım başka "-tamam abi hadi bayğ" dedim ve işe koyuldum.

İlk öncelikle Abim ne demişti siyah ve en en son çıkan pes oyunu dimi peki ben ne yaptım beyaz ve pes 2013 aldım sonra ise anneanneme gittim ve sarmaları aldım birazcığını yani sarmaların yarısını yemiş olabilirim ama napayım aşkım benim elide bir lezzetli anlatamam ben sarmaları yemeye dalmışken ali abi "-şura geldik" dedi ağzım dolu dolu "-görüşürüz ali abi" dedim demeye çalıştım en azından sonrada eve geçtim.

Eşyaları bırakıp hemen odama gittim limana gidecektim bu akşam çünkü hem son 2 gecem hem de ereni görmem gerek eren dediğime bakmayın aramızda 5 yaş var toplumda eren abi derim çünkü abimin en yakın arkadaşı ve benim onu sevdiğimi bilmiyor beni kardeşi olarak görüyormuş ne büyük şey ama yaşasın.

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin