Odamda oturmuş hiç birşey düşünmeden duvarı izliyordum odadaki sessizliği telefonum bozdu yerimden kalkmak istemiyordum telefonum komidinin üstündeydi aslında uzansam ulaşabilirdim ama telefona bakmak istemedim o kadar ısrarla çalıyordu ki büyük ihtimalle altandı kimseyle konuşmak istemiyordum telefon susduktan hemen sonra tekrar çalmaya başladı bu kadar ısrarla sadece altan arardı telefon uzun süre çaldıktan sonra kapandı odam yine sessizliğe bürünmüştü derken meltem abla geldi odama.
"Şuracım abin arıyor" diyip ev telefonunu verdi bana.
Şura:efendim abi
Alper:kaç kere aradım seni neden telefonunu açmıyorsun şura
Şura:duymadım abi
Alper:neyse fazla zamanım yok uçağa binicem hazırlan 2 saate eren seni almaya gelecek
Şura:ne
Alper:evde kalmak istemediğini biliyorum annem de 1 hafta gelmeyecek birazcık yalnız kalmaya ihtiyacı varmış hem sen erenle vakit geçirmeyi küçüklüğünden beri seversin erenle konuştum o seni alacak bir hafta onda kalacaksın
Şura:ne gerek var abi evde kalırım ben
Alper:Şura senden fikir istemiyorum biraz toparlanman lazım günün hiç birşey yemeden duvara bakarak geçiyor dediğim gibi hazırlan eren seni alacak görüşürüz abicim kapamam lazım şimdi valizimi vereceğim
Şura:tamam abi dikkat et görüşürüz
Alper:görüşürüz abicim
Abim telefonu kapadıktan sonra istemsizce gülümsemiştim anneannemin ölümü üzerine 5 gün geçmişti ve bu ilk gülümseyişimdi.
Abiminde dediği gibi biraz toparlanmam lazımdı çünkü annem benden de kötü bir haldeydi annemle ilgilenecek birisi lazımdı abim daha kendi acısını yaşayamamıştı bizim yüzümüzden ona böyle birşey yapmaya hakkımız yoktu.
Ama ne yalan söyleyeyim toparlanma sürecini erenle geçirek olmak bana apayrı bir mutluluk katmıştı.
İlk öncelikle slov ama depresif olmayan bir şarkı açtım sonra duşa girip çıktım toz pembe iç çamaşırlarımı giydim altıma siyah bir pantalon üstümede beyaz boğazlı bir kazak giyip ceket olarakta deri ceket tercih ettim sonra ayna karşısına geçip önce saçlarımı tarayıp kuruttum sonrada yüzüme tonik ve krem sürdüm makyaj yapmayacaktım yanıma büyük siyah bir çanta aldım bir hafta kalacaktım sonuçta çantama birkaç parça makyaj malzemesi, bakım ürünü, şarj aleti, kulaklık gibi lazım olabilecek şeyleri aldım.
Sıra gelmişti valizi hazırlamaya bir hafta boyunca eve adım bile atmak istemiyordum bu yüzden tedbirli davranıp lazım olabilecek herşeyi yanıma alacaktım.
Valizime 7 tane iç çamaşır takımı, 7 tane çorap, 3 tane pantalon, 3 gömlek, 5 kazak ve bir tane elbise aldım tabi bu kombinelere uygun ayakkabılarımıda almayı unutmadım.
Sıra gelmişti ev kıyafetlerine dolabıma baktığımda inekli, kuzulu,keçili... hayvanlı ve süper kahramanlı a dan z ye tüm pijama takımları vardı ama bir tane adam akıllı pijamam yoktu mecbur bunlardan alacaktım bende dolaptan 4 tanede pijama takımı aldım.
Tamam sanırım hazırım tam valizi kapatacakken aklıma tayt ve sporcu atleti almak geldi belki spor yapardık onlarıda valizime ekledikten sonra valizimi kapattım.
Hazır bir şekilde ereni bekliyordum acaba ne zaman gelecek diye düşünürken telefonum çaldı hemen telefonu elime aldım arayan erendi
Şura:alo
Eren:Şura nasılsın iyi misin ?
Şura:iyiyim eren abi sağol sen nasılsın ?
Eren:sağol iyiyim bende abin konuştu mu seninle?
Şura:evet eren abi haberim var bir hafta sende kalacakmışım.
Eren:senlik bir sorun yok dimi şura
Şura:benlik yokta eren abi senin için sıkıntı olmayacak mı?
Eren:ne sıkıntısı şura sen ne zamana hazır olursun ne zaman geleyim ?
Şura:ben hazırım aslında
Eren:tamam 5 dakikaya sizdeyim o zaman görüşürüz
Şura:görüşürüz
Erenle telefon konuşmamızın sonunda kalbim çok hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı inanılmaz bir şekilde heyecanlıydım onu kapının önünde beklemek üzere aşağıya indim meltem ablayla vedalaştıktan sonra kapının önüne çıktım 1 dakika sonra da eren geldi.
Arabadan inip yanıma geldi ve birden bana sarıldı şaşırmıştım ama bende ona sarıldım meğer tek ihtiyacım olan erenmiş kokusunu derince içime çektim 2 dakika kadar ayrılmadık birbirimizden beni hiç bırakmayacak gibiydi ama ayrılmamız gerekiyordu hafifçe geri çekildim "nasılsın ?" Dedi "iyiyim eren abi sen nasılsın?" Dedim.
" iyiyim açıkçası bende kalacak olmana sevindim çok güzel bir hafta olacak bence ikimizinde buna ihtiyacı var toparlanmamız lazım" dedi gülümsedim.
EREN'DEN:
Şura her zaman ki çok güzeldi arabadan indiğim an dayamayıp ona sarıldım onu hiç bırakmak isteyordum
Kendimi tutamamıştım ağzımdan her şey patır patır dökülmüştü şuranın yanında bambaşka bir eren oluyordum.Hemen valizini alıp bagaja koydum ben valizi bagaja koyana kadar şura zaten arabaya binmişti kalbim çok hızlı atıyordu kötü geçen 3 günü şurayı gördükten sonra unutmuştum bende arabaya bindikten sonra "hazır mısın şura " dedim "hazırım" dedi gülümseyerek işte başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...