Sonunda hazırlandım ve tataaa gidiyorum üstüme mini sırtında üçgen bir dekoltesi olan askılı tulum giydim altına da klasik olarak beyaz spor ayakkabılarımı giymeyi tercih ettim makyaj olarakda her zaman ki gibi rimel ve hafif ruj sürdüm tamam bu kadar takı olarak ise sadece halka küpelerimi taktım.
Altan,öykü,rahmi ve ben limanda erenlerin mekanının yanında ki yerde buluşacaktık erenlerinden bar tarzı bir mekanları var bu arada neden erenlerin mekanına gitmiyorsunuz diye soracak olursanız ereni o kadar uzun zamandır görmüyorum ki gitsem bana vereceği tepkiden korkuyorum desem yalan olmaz kötü bir tepki vermez ama abicim falan der şimdi hiç gerek yok.
sonunda buluşacağımız mekana gelmiştik ali abiye teşekkür ettikten sonra arabadan indim ali abi benim özel şöförüm maalesef ehliyetim olmadığı için beni istediğim yerlere o götürüp getiriyor kendisinide çok severim canım ali abim.
İleride bizim grubu gördüm her zaman ki gibi rahmi ve öykü dip dibe birbirleriyle bakışıp gülüşüyorlardı onlar 2 yıllık sevgili ve en iyi arkadaşlarım tabi onları böyle görmek bana çok da iyi gelmiyor ne öyle vıcık vıcık sevgi pıtırcığımısınız siz kısa süreli bir mide bulantısı geçirdikten sonra altanla takılmaya karar verdim altana baktığımda oda köşede kusmamak için kendini zor tutuyordu onun bu halini görünce bir kere daha doğru bir seçim yaptığımı anladım . Sonrada altanla göz göze geldik ve kafamızı sağa sola salladık işte başlıyorduk bu altanla benim klasik bir kavuşma anımdı ah bebekim benim altan kollarını açmış bana doğru koşarken bende kollarını açtım ve ona doğru koşuyordum biz hep böyle yaparız daha bi ekşınlı oluyor derken çıt....
Ahhh...ahhhhh diye bir inleme kaçtı ağzımdan ve ardından inanılmaz bir acı başladı ayağımı ya burktum ya çatlattım yada kırdım ama bu acı çekilecek gibi değildi o sırada da altan hemen ciddi haline bürünmüş ve koşarak yanıma gelmişti bile"- şura ah be kızım bi düzgün koşamıyorsun ki " diye söylenmeye başladı o söylenirken ağlamaya başladım çünkü canım çok acıyordu sanırım bu halimi görünce halime üzülmüş olacak ki "- tamam cazibeme dayanamayıp koşmaya çalıştın ama yapma be " derken omzuna hafifçe vurup " -ego kasacağına hastaneye götürsene" dedim oda yeni aklına gelmiş gibi "- a doğru beni oyalama " diyince ağrıyan ayağımla iyice sinirlenmiştim zaten haykıra haykıra ağlıyorum bide altanı çekemem "-altaaaaan" diye bağırmamdan korkmuş olacak ki hemen beni kucağına alıp ilerlemeye başladığı anda "-ŞURA !!" bir ses duydum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...