#9

5.7K 131 27
                                    

(DÜZENLENDİ)

Altan tam elini omzuma atacaktı ki birden yediği yumrukla yere düşmüştü herşey o kadar hızlı olmuştu ki hiçbirşey anlamamıştım. Herşey bir şaka gibiydi altanla şoka girmiştik.

Kendime geldikten sonra hemen altana sinirle bakan ve hala ona vurmaya çalışan ereni durdurmaya çalıştım aynı zamanda çok sinirlenmiştim cidden amacı neydi bu çocuğun " eren abi napıyorsun sen ya kendine gelir misin ne hakla bunu yaparsın " ama adeta gözü dönmüştü eren abinin yüzünü hayatımda ilk defa böyle görüyordum ve hayatımda ilk defa eren abiden böylesine korkmuştum ama durmadı altana bir tane daha vurdu altanın burnunun kanadığını görünce kendime hakim olamadım

"YETERR !!" diye bağırmamla resmen kendinden geçmiş olan eren kendine gelebilmişti ama buna rağmen altanın yüzüne son bir yumruk attı ve küfür etti sonra ise beni kolumdan çok sert bir şekilde tutarak arabasına doğru sürüklemeye başladı.

Tam onun peşinden zorlada olsa giderken birden bire aklıma altanın durumun çok kötü olduğu ve 2 ay önce bana yaptıkları gelince bende çok sinirlenmiştim, onun ani bir boşluğunu yakalayarak hızla elimi çektim ve onu ittim " eren abi sen ne yaptığını sanıyorsun ha biz orada dururken sen hakla gelip vurursun altana bide bu yetmezmiş gibi zorla beni götürmeye kalkıyorsun kendine gel istersen" bir an ne diyeceğini bilemeyen eren bir kaç dakika sustuktan sonra dahada sinirlenmiş olacak ki bileğimi tutarak " alperin bir işi çıktı ve hemen gitmesi gerekti senide bana emanet etti bana emanet edilene dokunamazlar " dedi ve arabanın kapısını açarak beni içeri attı harbi harbi attı ama hayvan.

Arabada sinirden kuduruyordum ve erenin bir kere yüzüne bile bakmadım şuan ise neredeyse yolculuğa çıkalı 1 saat oluyordu eren abiyle hiç konuşmamıştık sadece arabaya binince biriyle mesajlaştı ve hemen sürmeye başladı o kızdan da ayrı kalamıyor ama bana laf söylüyor aptal daha fazla susmaya dayanamayarak "nereye gidiyoruz acaba bunu bari bilmeye hakkım var" tripli konuşuyordum onunla ama o hiç kendini bozmadan "seni anneannene götürüyorum" dedi aa harbiden o yol ben nasıl tahmin edemedim ki "iyi" dedim ve yolun bitmesini bekledim zaten az kalmıştı.

Ve tatataaa geldik eren abi tam dönüp bana bakıyordu ki hızla arabadan inmiştim çünkü cidden çok dengesiz hareketleri vardı ve beni hastanede o şekilde bırakan bir insan hangi hakla acaba bana karışabiliyordu aptal.

EREN' DEN
Alperle konuştuktan sonra şurayı anneannesine bıraktım ve geri dönüyordum onun acil bir işi çıktığı için gitmişti ve bende bu olanları ona Anlatmadım çünkü biliyorum ki bunları şuranın burnundan fitil fitil getirir ama gerek yok ben zaten o çocuğa dersini verdim.

O çocuk diyince hala elim Ayağım titriyor yavşak nasılda öptü kızı oda yetmezmiş gibi bir de kucağında döndürüyor ve oda yetmezmiş gibi elini şuranın omzuna atmaya çalışıyordu ama orada bir duracaktı daha ben dokunamadan o kim ki yani ben derken de hani abisiyim ya o yüzden.

Cidden hala çok sinirliyim kendime gelemiyorum bir şekilde hırsımı almam gerek hırsımı almam gerekte noluyordu bana şuranın eskidende böyle çok samimi olduğu kişiler vardı ama ben hiç böyle olmazdım...

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin