Resimdedekiler eren ve alper
ŞURA'DAN:
Erenle muhteşem bir tatil geçirmiştik açıkçası amsterdama gelmesek bile erenle olmak muhteşem olurdu zaten her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi buda bitmişti şuan havaalanındayız geri dönüş vakti gelmişti garip hissediyordum açıkçası annem kendini toparlamış eve geri dönmüştü, babamın işileri bitmişti, ablam 15 gün sonra eve dönecekti abimin ise sınavları bitmiş oda eve dönüş yolundaydı tüm aile tamamlanıyordu peki biz ?
Tüm ailem tek çatı altına toplanmıştı buna mutlu olmam gerekiyordu ama olamıyordum aklımda sadece eren vardı kimse bizi bilmiyordu ve bilmemeside gerekiyordu nasıl olacaktı ki ondan 1 gün bile ayrı kalmak istemiyordum ama görünüşe göre onunla bir gün daha beraber olabilirsem buna sevinmem gerekiyordu dalgın bir halde bunları düşünürken telefonumun çalmasıyla irkildim arayan abimdi, erende abim yazısını görünce gerilmişti erenle göz göze geldikten sonra telefonu yutkunarak açtım.
Şura:Alo abi
Alper:Şura nasılsın canım
(Abimle konuşurken eren gözlerimin içine bakıyordu çok gerilmişti ve büyük ihtimalle şuçluluk duyuyordu)Şura:iyiyim abi havaalanındayız 1 saat sonra uçağımız var, sen nasılsın ?
Alper:iyi olduğuna çok sevindim ereni aradım ama ulaşamadım telefonu ona verir misin ?
(Abimin ereni istemesiyle daha da gerilmiştim ama telefonu erene verdim oda şaşırmıştı)Eren:alper bir şey mi oldu kardeşim
Alper:eren nasılsın kardeşim, yok bir şey olmadı benim 4 saat sonra uçağım var büyük ihtimalle aynı anda uçaklarımız inmiş olacak şuraya süpriz yapmak istiyorum uçaktan inince çıkış kapısının orada şurayı oyalada beraber bir şeyler içelim olur mu? Ama sakın bir şey çaktırma şuraya
Eren:tamam kardeşim ama şimdi kapatayım ben valizleri vericez olur mu? Dikkat et kendine
Alper:olur olur, dikkat edin şura sana emanet.
Eren telefonu kapattıktan sonra birden ayağa kalktı ve tuvalete gideceğini söyledi 10 dakika sonra geri gelmişti eli yüzü ıslaktı "canım iyi misin?" Diye sorduğumdaysa "nasıl iyi olayım şura şu olanlara baksana alper şura sana emanet diyor sanki bizi abi kardeşmişiz gibi sanıyor ama ben seni seviyorum ve seninle beraberim alper bunları öğrenirse neler olur bi düşünsene hayatımda ilk defa ona yalan söyledim ne biliyim ya ben hiç iyi değilim" eren söylediklerinin her kelimesinde haklıydı biz imkansızdık eren bizim evin ikinci oğlu gibiydi, evin oğlu ve kızı beraber kulağa o kadar kötü geliyordu ki "Eren bak gerçekten haklısın sen ve ben kulağa çök kötü geliyoruz evet yaptığımızda kötü bir şey biliyorum ama ben seni seviyorum ve bir şekilde bunu aşacağız" diyebileceğim başka hiç bir şey yoktu.
Eren bende seni seviyorum diyip bana sarıldı 10 dakika kadar öyle kaldık sonrada valizlerimizi verip uçağa doğru yola koyuldum uçağa binince tam havalanma esnasında eren yine ellerimi tuttu korkuyordu onun bu halleri ortamı biraz yumuşamıştı ve gülmüştük sonrasındaysa 2.30 saat boyunca uyuduk amsterdam bizi çok yormuştu eren uyanınca benide öpücükleriyle uyandırdı
Eren:şura sana bir şey söylemem lazım canım
Şura:noldu eren kötü bir şey değil dimi
Eren:hayır hayır, alperle uçaklarımız aynı anda inecekmiş ve alper sana süpriz yapmak istiyor şurayı çıkış kapısının orada oyala dedi sana söylüyorum çünkü onu görünce gergin veya garip davranmanı istemiyorum alper çok zeki şura heran her şeyi anlayabilir bu yüzden çok dikkatli olmalıyız canım tamam mi?
Şura:tamam canım
İkimizinde yüzü bu konuşmadan sonra düşmüştü eren alnımdan öpüp kafamı omzuna yasladı zaten yarım saat sonra sonra uçak inmişti valilerimizi almış çıkış kapısında abimi bekliyorduk.
"Şiiişt !! Bu nasıl bir güzellik bana gelsene bu gece" arkamızdan gelen bu sesle irkilmiştim erense sinirlenmişti "ne diyorsun lan sen " diye tam arkasını sönmüştü ki "alper ?" Abim..
"Şuraa" diye kollarını açmıştı abim şaşkın bir halde ona doğru gittim ve sarıldık "abi ne işim var senin burda " dedim şaşırmış gibi yapmam gerekiyordu erense ciddi anlamda gerilmişti "sana süpriz yapmak istedim nr o beni gördüğüne sevinmedin sanırım" dedi gülerek "yok abi çok sevindim şaşırdım sadece" dedim ve bende gülümsedim
"Kardeşim" dedi abim erene bakarak erende abimin yanına geldi ve sarıldılar "ee amsterdam kaçakları nereye gidiyoruz konuşacak çok şey var" dedi eren bir şey çaktırmamaya çalışarak "bizim mekana gidelim mi ?" Dedi abimde kabul ettikten sonra erenlerin yerine gittik.Ortamda gergin bir hava vardı bunu hissedebiliyordum ama abimin bir şey anlamaması için normal davranmaya çalıştık eren bana 2-3 kez abicim demişti ve o bana abicim diyince gülesim geliyordu amsterdamda neler yaptıklarımızdan bahsettikten sonra abim erene sarılıp teşekkür etmişti 2 saat kadar erenlerin mekandaotueduktan sonra abim artık eve gitmemiz gerektiğini söyleyince eren bizi eve bırakmayı teklif etti ve abimde kabul etti eve geldiğimizde erenle sarılıp vedalaşmıştık "her şey için teşekkür ederim eren abi" demiştim ona oda dayanamayıp bu halime gülerek "rica ederim abicim" demişti sonrada eve geçmiştik.
Annem ve babamla da 1 saat kadar sohbet etmiştik Allahtan çok soru sormamışlardı sanırım abim her şeyi halletmişti çok yorgun olduğumu söyleyip yatmak üzere odama çıktım bi sıcak bir duş aldıktan sonra yatağa uzandım ve kulaklığımı takıp ereni görüntülü aradım onunla beraber uyumaya çok alışmıştım ve uzun zaman sonra onsuz ilk uykum olacaktı sesini duymak istemiştim erenin.
3. Çalıştan sonra erende açmıştı "canım seni çok merak ettim ama arayamadım nasılsın her şey yolunda mı ?" Kafamı evet anlamında aşağı yukarı salladıktan sonra "sen nasılsın iyi misin canım?" Diye erene soru sormuştum ki birden bire abimin banyondan çıkmasıyla çığlık attım "a abi ne ilin var senin burada" odamın şofbeni bozulmuş bende senin odanda duş alayım dedim, sen bu saatte canımlı kiminle konuşuyorsun şura ?" Al işte dakika bir gol bir "kiminle konuşucam abi öyküyle konuşuyorum tabiki hadi çık odamdan yatıcam ben" abimi iterek odadan çıkarmıştım ama tatmin olmamıştı bu cevabıma yatağa yattıktan sonra ereni aramak yerine ona bir mesaj attım bu gün bence şansımızı daha fazla zorlamamalıydık ve bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...