Şura beni sarsmaya devam ediyordu "söylesene eren" diye bağırdı birden bire şuranın dudaklarına yapıştım kendime daha fazla hakim olamamıştım şurayı öperken yanağıma bir damla yaş düştü hemen şuradan ayrılıp yüzünü ellerimin arasına aldım "noldu" diye sordum al işte pişman olmuştu "seni seviyorum" diyip beni öpmeye devam etti.
Şurayı öperken onu o ne kadar çok sevdiğimi anladım bende ondan ayrılıp "seni seviyorum" dedim evet şurayı seviyordum hemde çok şurayla öpüşmelerimiz şehvetlenmeye başlamıştı korkuyordum ama bitmesini istemiyordum şurayı kucağıma alıp üst kata odama çıkardım onu yatağa yatırıp ondan ayrıldım " Şura çok sarhoşsun canım pişman olmanı istemiyorum hadi uyuyalım" dedim "Eren seni seviyorum senden asla pişman olmam" diyip beni öpmeye başladı daha fazla dayanamayacaktım tek hamleyle şuranın kazağını çıkardım.
Dolgun göğüsleri toz pembe sütyeninden taşıyordu oda birden benim kazağımı çıkardı açıkçası ondan böyle bir hamle beklemiyordum gülümsedim dudaklarıma tekrar yapıştı dudaklarımı dudaklarından ayırmadan önce şuranın sonra da kendi pantalonumu çıkardım.
Şura benden uzaklaşıp "sana güveniyorum canımı yakma" dedi
Tekrar öpüşmeye başladık yavaşca külotunu ve sütyenini çıkardım sonrasını anlatmama gerek yok sanırım.Şura şuan kollarımda uyuyor hayatımın en güzel ve unutulmaz 2 saatini yaşamıştım şuan herşey şaka gibi geliyordu daha 5 gün önce şuraya karşı ne hissettiğimi anlamaya çalışırken o şuanda benim kollarımda uyuyor ama pişman miyim asla.
Sadece korkuyorum çünkü şura çok sarhoştu pişman olursa bunu kaldıramazdım ya ben onun için sadece çocukluk aşkı içinde kalan bir yaraysam ya sarhoşluğun verdiği cesaretle bunları yaptıysa sabah olunca şurayla konuşmamız lazım ama sabaha kadar zaman nasıl geçecek en ufak bir fikrim yok.
Gözlerimi açtığımda hava aydınlanmıştı şura yanımdayken o kadar huzur dolu hissediyordum ki sanırım uyuya kalmışım hassiktir şura nerde.
Yanımda şura yoktu bir hışımla yataktan kalkıp altıma boxer'ımı giydim içimi bir korku kaplamıştı evde şura diye bağırmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...