#5

7.7K 151 1
                                    

(DÜZENLENDİ)

Dün gece ile ilgili herşeyi kısık kısık hatırlıyorum ama en son hatırladığım şey elimde sütüm ile uyumamak için savaş verişimdi.

Saat 7 normalde bu saatte kalkmam akıl alır şey değil ama asıl bu ayağımda ki ağrıyla uyuyabilsem o akıl alır şey olmazdı kalkar kalkmaz esnemeye çalışmıştım evet sadece çalıştım çünkü özürlü gibi hareketler yapmaktan başka birşey yapamıyorum tam yine bir hareket yapacakken sağıma dönmemle donup kalmak bir olmuştu hopp bir dakika bu yani eren benim için burada mı kalmış hadi be.

Yüzüme nedense bir tebessüm yayılmıştı her zamankinden o bitmek bilmez tebessümlerden hemen esnemeye çalışmayı bırakıp onu izlemeye başladım hafızama kazımam gerekti onu en son tam anlamıyla bu kadar yakın 4 yıl önce görmüştım lise sonda idi hatta parfümünü ve eşyalarını bizim evde unutunca parfümünü bir kıyafete olabildiğince sıkmış ve her gece o kokuyu içime çeke çeke uyumuştum ama tabiki bir müddet sonra koku gitmişti.

Birden bire aklıma gelen şey ile kendimi tebrik ettim fotoğrafını çekecektim onun en masum olduğu halinin fotoğrafı gerek derken telefonu aldım ve fotoğraf çektim sonra onunla hiç fotoğrafınızın olmadığı aklıma gelince çok zorlansamda sesimi çıkartmamaya çalışarak yanına gittim ve beraber fotoğrafımızı çekmeye başladım.

İlk olarak bende uyuyormuş gibi yaptım sonra ise saçlarına dokunurken çektim bir başka fotoğrafı ise her ne kadar riskli olsa da yanağını öperek çektim adeta dudaklarım yapışmış çıkmıyordu son olarak ta elimi elinin üstüne koydum ve öyle fotoğraf çektim hafif kıpırdanmaya başlayınca öylesine korkmuştum ki ne yapacağımı bilemedim hatta yere düşüyordum derken beni bir kol tuttu... Beni bir kol tuttu odadaki tek kişi erense uyumuyor muydu hadi ama.

Tam korkudan ağmayacaktım ki "of şura amma ses yaptın hasta hasta uyuman gerekmez mi ?" diye soran eren abiyle rahatlamıştım uyuyormuş oh be "şey eren abi ım.. Hah tuvaletim gelmiştide o yüzden " diyiverdim birden normalde çok iyi yalan söylerim ama bu eren ve ailem için geçerli değil sanırım "ha tamam o zaman isini halledebildin mi bari?" diye hafif gülerek sormuştu utanmam saçmaydı ama yinede gülüşü bile bir başkaydı ve beni utandırıyordu bende hafif başımı sallayarak "hıhı evet evet ben hallettim ayh Ayağım ağrıdı az uyusam iyi olacak " dedim ve hemen yatağa yürümeye başladığım sırada birden havalanınca Çığlığı basıvermiştim "aman be şura ne ses var sende be alt tarafı yine düşüp oranı buranı kırma diye yatağa yatıracağım seni bi sakin ol "diyince dahada mutlu olmuştum beni düşünüyordu o zaman dans💃💃💃
"Ya sen birden şaapınca ben korktum ondan eren abi yoksa ben niye bağırayım ki " diye kendimi savunurken yatağa gelmiştik zaten beni yatırdıktan sonra "iyi hadi sen uyu bende bir kahve içeyim sonra uyanınca kahvaltı ederiz" dedi bende birden "tamammm" dedim oda gülerek odadan çıktı bende erenle kahvaltı edecek olmanın verdiği mutlulukla hemen uyudum.

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin