#27

2.9K 60 19
                                    

Güzel yorumlarınızdan dolayı gaza gelip bir bölüm daha yazdım inşallah beğenirsiniz sevgiler :)

EREN'DEN:

caner partiden gönderilmişti ama içim hala soğumamıştı, sadece şuranın bu güzel gününü bozmamak adına sakinliğimi korumaya çalışıyordum ama şuranın zaten modu düşmüştü büyük ihtimalle canerin söyledikleri etkilemişti onu tam şuraya canerin söylediklerini açıklayacaktım ki yanımıza eda geldi "selam millet" yanımıza edanın gelmesiyle şura biraz kendini toparlamaya çalışmıştı ve "selam ben şura" diyerek elini uzattı ve edayla tanıştılar.

Sonra eda biraz mahçup bir şekilde "kusura bakma şura caner biraz patavatsızdır eren hakkında saçma sapan konuştu ama sen ona aldırma eren buraya canerin dediği gibi saçma sapan tiplerle gelmezdi hep arkadaşlarıyla gelirdi aranız bozulsun istemem" dedi açıkçası içim rahatlamıştı evet kız arkadaşlarım olmuştu ama canerin dediği gibi eğlenmek için tek gecelik kızları kullanmazdım ben, sanırım şuranında içi rahatlamıştı "boşver ben hiç takılmadın zaten erene güveniyorum" dedi şuranın bu sözleri onun bir kere daha ne kadar doğru bir seçim olduğunu farkettirmişti bana, bende bu konunun daha fazla uzamamadı adına şurayı birden kucağıma aldım şura daha ne olduğunu anlamadan birden onu havuza attım sonrada eda "e millet ne duruyorsunuz parti başlasıııın" diyip beni havuza attı ve şarkı çalmaya başladı.

Havuzda hepimiz gülüyorduk şura havuzdan çıkmaya çalıştı ama onu tekrar havuza çektim sonra bana "Eren izin ver de üstümü çıkarayım hemen gelicem" dedi bende üstümü havuzda çıkarıp şuraya verdim "bunuda götürür müsün hayatım" diyip ona bir öpücük kondurdum sonra şura tuvaletede gideceğini söyleyip havuzdan çıktı.

Şura gittiğinde yanıma arkadaşlarım geldi ve eskin günler hakkında konuştuk biraz sonra selim " Eren yanlış anlama kardeşim ama bu kız çok güzel ve iyi birisine benziyor cidden böylesine nasıl buldun ?" Dedi gülümsedim "kardeşim ben bu kızı bulmak için çok geç bile kaldım" dedim sonra tam cümlemin devamını getirecektim ki birden karşımda şurayı gördüm nasıl bir bikini giydiğini görmemiştim oteldeyken görsem zaten giymesine izin vermezdim.

Leopar desen bir bikini giymişti, göğüsleri adeta bikini üstünü yırtıp çıkmak istiyor gibiydi kalçasından bahsetmiyorum bile.

İçimde yine o his uyanmıştı şuan hemde hemen şuan benim olmasını istiyordum, arkadaşlarıma baktığımda ağızlarının suyunun akmakta olduğunu görünce sinirlenmiştim ve öksürdüm onlarda hemen kendilerini topladılar şura tam havuza girecekti ki hemen havuzdan çıktım.

Şura ne olduğunu anlamamıştı onun elinden tutup soyunma odasına götürdüm şura hala neler olduğunu anlayamıyordu ama daha fazla kendime hakim olamayacaktım odada kimsenin olmadığını anlayınca kapıyı kilitledim şura "napıyorsun eren" dedi
Cevap vermeden onu duvara yasladım "asıl sen ne yaptın şura" dedim "be... ben napmışım ki" dedi tedirgin bir halde "bu kadar seksi olmak zorunda mıydın şura bu olanların sorumlusu sensin" diyip onun dudaklarına yapıştım.

Şura ilk başta tedirgindi ama sonradan onunda öpücükleri şehvetlenmeye başladı ve birden o beni duvara yapıştırdı açıkçası çok şaşırmıştım ama hoşuma gitmişti onun bikinisinin iplerini çözdükten sonra kendi şortumu çıkardım tamamen çıplaktık ve vücudunuz bütünleşmişti e devamınıda anlatmama gerek yok sanırım.

2 saat boyunca odadan çıkmayınca sağolsunlar canım arkadaşlarım bizi merak etmiş, kapının çalınmasıyla hemen toparlanmak zorundan kaldık ve havuza geri döndük şuranın bu halde ortalarda dolanmasını istemiyordum çünkü abartısız partinin ev güzel ve sexy kızıydı kızlar bile şuraya dönüp bakıyordu ki bu bile benim sınırımı bozmaya yetiyordu.

Şuranın havuza girmesini söyleyip iki bira almak üzere bara yürümeye başladım barda selim piç piç gülerek "kardeşim soyunma odasında uyudunuz herhalde" dedi selim normalde buradaki herkesle çok açık bir şekilde konuşurduk ama konu şura olunca her şey değişiyordu "kapa çeneni selim" dedim selimde "tamam reis anladım bu kız senin için çok özel sustum" diyip ağzının fermuarını çekermiş gibi yaptı bende onun bu hâline güldüm.

Biraları alıp havuza geri döndüm basamak tarzında şeyler vardı havuzda oraya oturup şurayla kucağıma çektim şura utanmıştı "utanmana gerek yok canım burada kimse bizi umursamıyor ve seni tanımıyor, emin ol seni zora sokacak bir hareket yapmam" dedim "biliyorum ama ne bileyim burası türkiyeden çok farklı utanıyorum" dedi "eğer utanıyorsan hareketlerime dikkat edebilirim canım" dedim ama şura kucağımdan kalkmak yerine bana ateşli bir öpücük verdi "Evet utanıyorum ama bu beni senden ayıramaz"dedi gülümseyerek.

1 saat kadar havuzda kaldıktan sonra partinin disko kısmı başlamıştı ve hepimiz havuzdan çıkıp çılgınlar gibi dans etmiştik saate baktığımda 02.17 olduğunu gördüğümde şaşırmıştım yanımda şura varken zaman şu gibi akıp geçiyordu şura acıktığını söyleyince dans etmeyi bırakıp hamburgerlerin olduğu standa geçtik ve hamburger yedik üstünede patates bira yaptık şura sarhoş olmuştu bende çok yorulmuştum bu yüzden otele dönmeye karar verdim şura bisiklet kullanacak halde olmadığı içim taksi çağırdım, taksi gelene kadarda arkadaşlarımla vedalaştık hepsi şurayı çok sevmişti ve tekrar görüşmek üzere anlaşıp taksiye bindik.

Otele gelince taksinin parasını ödedim ve şurayı kucağıma alıp odaya çıkardım çok sarhoştu ve her şeye gülüyordu onu yatağa yatırdım duşa girecek halim yoktu sabah duş alırız diye düşündüm ve bende yatağa uzandım sonra birden şura üstüme çıktı halim yok mu demiştim size, sanırım varmış bu bir klasik oldu ama devamını anlatmama gerek yok sanırım :)

3 GÜN SONRA

çılgınlar gibi 5 gün geçirmiştik şurayla hayatımın en güzel günleriydi desem yalan olmaz açıkçası ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi buda bitmişti.

Hızlı bir şekilde diğer 3 günde de neler yaptığımızı anlatayım size partiden sonra ki gün şura beni sabaha kadar uyutmamıştı yattığımızda saat sabah altıydı uyandığımızdaysa ikindin 3 o günümüzün yarışı gittiği için alışveriş günü ilan etmiştik o günü şuranın bu kadar alışveriş manyağı olduğunu bilsem böyle bir şey yapar mıydım asla...

Ondan sonraki gün yeni şeyler keşfetme günü ilan ermiştik ve bisikletlere atlayıp amsterdamın sakin sokaklarına bırakmıştık kendimizi becerindeyse güzel bir yemeğin ardından tekrardan tek benden olmuştuk şura benden utanmıyordu artık ve bu beni çok mutlu ediyordu.

Son günümüzdeyse arkadaşlarımla görüşmüştük ve son günün hatrına partiye gitmiştik tüm arkadaşlarım şuraya hayran kalmışlardı şuranında numarasını alıp bir whatsapp grubu açtılar ve tekrar görüşmek üzere birbirimize söz verdik şuta tuvalete gittiğinde tüm arkadaşlarım onu üzersem beni öldüreceklerini söylemişlerdi ve bu halimize gülmüştük biz çılgın amsterdam ekibinin kalbini şura fethetmişti ve bu beni çok mutlu ediyordu akşamda son günün hatrına şurayla ikimiz bir kutlama yapmıştık ve sabah kadar uyumamıştık ah yaramaz kız.

Ve günler böyle akıp gitmişti şuandaysa havaalanındaydık ve bizi çok zorlu bir süreç bekliyordu telefonunun çalmasıyla dalgın halde olan şura irkilmişti abim yazısını görümce bence gerilmiştim.

Şura: Alo abi...

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin