Arabaya bindikten sonra eren bana bakıp " ne yapmak istersin şura" diye sordu "bilmem ki" dedim sonra düşünürmüş gibi yaptı "istersen bi yemeğe gidip eve geçelim yada direkt eve geçip film izleyebiliriz zaten çook vaktimiz var" dedi ereni bana karşı ilk defa böyle görüyordum çok heyacanlı ve mutluydu "eve geçelim ben yemek yaparım sende film bulursun sonra film izleyerek yemek yeriz nasıl fikir " dedim gülümseyerek.
"Tamam anlaştık o zaman " dedi ve gazı kökledi sessiz bir araba yolculuğu geçirdik zaten 5 dakika sonra erenin evine gelmiştik bu erenin evine ilk gelişimdi kocaman bir bahçesi küçücük bir havuzu olan iki katlı şirin bir evdi bahçesinde birde spor salonu vardı eren arabayı garaja parkedip konuşmaya başladı
- bana ilk defa geliyorsun dimi
-evet eren abi evin çok güzelmiş
-gel gezdireyim seni
- Tamamdedim gülümseyerek nedense içimden devamlı gülümsemek geliyordu eren abinin evini gezdikten sonra beni kalacağım odaya götürdü ben odaya yerleşirken oda mutfakta olacağını işim bitince gelmemi söyledi.
Eşyalarımı yerleştirdikten sonra bende mutfağa indim eren aşçı önlüğünü giymiş sanki çok anlıyormuş gibi birşeyler yapmaya çalışıyordu ereni o halde görünce bi kahkaha attım bana bakan Eren "noldu ya yemek yapmaya çalışıyorum işte" dedi sonra dayanamayıp oda gülmeye başladı.
Şura:söyle hadi ne yemek istiyorsun
Eren:nasıl yani ne istersen yapacak mısın ? (Dedi heyecanlı bakan gözlerle)
Şura:yapıcam sen ne istediğini söyle yeter
Eren:o zaman lazanya istiyorum
Şura:ne yani sadece lazanya mı (dedim gülerek)
Eren:lazanya diyorum şura kaç aydır canım çekiyor biliyor musun
Şura:söyleseydin yapardım neyse sen aşçı önlüğünü bana ver de ben hemen yapayım
Eren çok sevinmişti ben lazanyayı yapmak üzere işe koyuldum erende oturma odasına masayı hazırlamaya ve film bulmaya gitti 1 saatin sonunda lazanya hazırdı.
"Eren abii" diye seslendim eren hemen mutfağa geldi "efendim şura" dedi "lazanya hazır sen masayı hazırladın mı" diye sordum "Her şey hazır hadi gidelim" dedi
EREN'DEN:
Şura lazanyayı 1 saatte yapmıştı 18 yaşında olmasına rağmen elinden her iş geliyordu masaya oturup güzelce sohbet ederek yemeğimizi yedik sonrada film izlemek üzere koltuklara geçtik sehpanın üstünde arada sırada içtiğim şarap vardı şura bana şarap içip içemeyeceğimizi sordu sanırım kafa dağıtmak istiyordu bende içmesine izin verdim.Mutfağa gidip 2 tane şarap bardağı aldım ve bardaklara şarap doldurdum şura çok hızlı içiyordu çok hızlı gittiğini yavaşlaması gerektiğini söyledim "lütfen eren abi çok bunaldim birazcık kafamı dağıtayım" diyince birşey diyemedim.
Hem film izliyor hem şarap içiyorduk şura 3. Bardaktan sonra filmdeki herşeye gülmeye başlamıştı kafam iyi değildi ama çok yerindede değildi şuraya daha fazla içmemesini söyledim ama kafası çok güzeldi kabul etmedi elinden bardağı alıp mutfağa gittim şarabı lavaboya döküp arkamı döndüğüm sırada şurayla burun buruna geldik.
Çok yakındık şuranın kalp atışları o kadar hızlanmıştı ki duyabiliyordum ikimizde kıpırdayamadık 2 dakika burun buruna kaldık tam geri çekileceğim sırada şura dudaklarıma yapıştı hiçbir tepki veremedim acemi olduğu o kadar belliydi ki beni doğru düzgün öpemiyordu.
Çok sarhoştu bu olanlardan pişman olacaktı büyük ihtimalle geri çekildim şura yüzüme bakıp "Eren sen aptalsın kendimi bildim bileli seni seviyorum nasıl farkedemezsin bunu" diye bağırdı bana çok şaşırmıştım ne yani şura beni mi seviyordu alperin o bahsettiği şurayı mutsuz eden çocuk ben miydim şura gözlerimin içine bakıp "lanet olsun birşey söylesene eren" diyip beni sarsmaya başladı aynı soruyu bende kendime sordum şurayı seviyor muydum gerçekten ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...