Sabah uyandığımda saat 12 ye geliyordu gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm yüzün eren olması bana çok farklı hissettirmişti yataktan kalkıp erenin açılmış olan üstünü örtüp banyoya geçtim.
Aynaya bakınca tahmin ettiğimdende kötü halde olduğumu gördüm elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım tam banyodan çıkacakken duş almanın mantıklı olacağını düşündüm suyu açıtım suyun ısınmasını beklerken evde ki bu sessizlik bana ağır geldi ve hasret şarkısını açtım bu şarkı nedendir bilmem bana anneannemi hatırlatıyordu.
Banyoya girince su tenime öyle bir işlemişti ki ayakta durma gücünü bulamadım kendimde ve yere çöktüm gözyaşlarıma hakim olamıyordum en çokta canımı acıtan anneannem ölmeden 2 gün önce beni aramıştı ve ben arkadaşlarımla olduğum için açmamıştım o telefonu onun sesini son kez duyamamıştım.
Kendimi suçluyordum ama neden suçladığımıda bilmiyorum banyoda yarım saat kadar kaldıktan sonra üstüme havlumu alıp odama geçmemle banyoya geri dönmem bir olmuştu Ben bunu nasıl düşünememiştim ki odada eren vardı ve ben kıyafetlerimi yanıma almayı akıl edemedim aferin bana.
"Eren abi" diye seslendim erene odadan çıkmasını isteyecektim ama herhangi bi tepki vermedi bir kere daha seslendim yine tepki vermeyince odaya geçtim dolabımı açıp siyah bir sütyen ve kilot aldım kendime siyah pantalonla kazakta bulduktan sonra hemen üstümü giyindim böyle bir günde başka ne giyilirdi ki zaten.
Üstümü giyindikten sonra aynanın karşısına geçip saçıma bakım yağı sürdüm ve taradım sonrada yüzüme tonikle krem sürdüm kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı çünkü ben birşeyleri düşündükçe kendimi suçlamaktan başka birşey yapamıyordum hazırlandıktan sonra yatağa erenin yanına uzandım.
Çok güzel kokuyor ve çok masum görünüyordu 10 dakika kadar erenin yanında kaldım sonraysa yanağına bir öpücük kondurup aşağıya indim
EREN'DEN:
tüm gece gözüme uyku girmek bilmemişti şura devamlı özür dilerim diye sayıklayıp durdu sadece onu izliyordum ama kendimede çok kızıyordum böyle bir günde şurayı düşünmek ne kadar doğruydu ki böyle bir günü geçtim en normal günde bile şurayı düşünmeye hakkım yoktu ki benim, alperin kardeşiydi o alperi geçtim benimle büyümüştü şurayla aramda 5 yaş var o birinci sınıftayken evlerine geldiğimde çok belli etmemeye çalışırdı ama çok mutlu olurdu onunla oyun oynardım geceleri elperle pes atarken gelir yanıma oturur sonrada dizimde uyuyakalırdı.Düşüncelere dalmışken şuranın kıpırdandığını hissettim neden bilmiyorum ama birden gözlerimi yumdum sanırım uyuyorum sandı üstümü örtüp banyoya gitti yarım saat falan banyoda kaldı merak etmiştim başına birşey mi geldi diye tam kapısını tıklamak için kalkıyordum ki kapı açıldı ve ben yine uyuyormuş gibi yaptım ama dedim ya neden böyle yaptığımı bende bilmiyorum.
Sonra şuranın içeri girip banyoya geri dönmesi bir oldu eren abi diye seslendi ama ses vermedim bir kere daha seslendi ve içeri girdi direkt dolaba yöneldi arkası dönükken gözlerimi açtım üstünde havlu vardı içinde çok garip bir duygu hissettim içimde ki bu duygu ona dokunma isteği değildi aksine çok masumdu şura siyah iç çamaşırlarını giymişti fiziği gerçekten çok güzeldi sonrada siyah pantolon ve kazağını giydi gerisini görmedim gözlerim kapalıydı.
5 dakika sonra yanıma uzandı biraz benle yattıktan sonra yataktan kalktı yanığımdan öptü ve gitti.
Hayatımda birçok kız beni öptü ve bu öpücükler şuranınkiler gibi yanaktan ve masumda değildi ama hiçbirinde böyle bir şehvet hissetmemiştim hiçbirinde bu kadar huzurla dolmamıştım.
Sonra birden aklıma şuranın başka birisini öpmüş olabilece geldi öpmekten daha beteri birisinin ona dokunmuş olabileceği çok güzel bir kızdı ve böyle bir kızı yalnız bırakmazlardı sinirden kudurmak üzereydim bir hışımla yataktan fırladım odanın içinde dönüp duruyordum.
Bunu çok söyledim belki ama harbiden noluyordu bana.
Şuranın odasından çıkıp alperin odasına geçtim alperin dolabından siyan eşofmanla bir üst buldum ve giydim sonrada alperin banyosuna gidip elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım alperin banyosunda diş firçam vardı üniversiteye gitmeden alperleden hiç çıkmazdım sonuçta.
Hazırlandıktan sonra mutfağa indim ama bu masa neydi yani yardımcılar izinliydi diye biliyorum acaba izinleri bitmiş miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
JugendliteraturYasak aşk gibiydi bizimkisi önce benim bitmek bilmeyen sevgim sonrada kabullenen ereninki. Zor olmadı mı ? Diye soracak olursanız cevabım şu oldu olmaz mı hem de çok zor oldu ama erenle yaşadığım her ana onunla olduğum her saniyeye değdi herşeye rağ...